Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Until the end » 009

Until the end

14 juli 2013 - 20:57

355

1

336



009

'Tom?' zeg ik voorzichtig. Ik zie zijn schouders schokken, ik loop naar hem toe en leg mijn hand op zijn schouder. Hij schud mijn hand van zijn schouder en loopt zonder nog wat te zeggen de kamer uit. Verslagen blijf ik naar de deur kijken. Ik had de ontmoeting tussen Tom en mij zo vaak afgespeeld in mijn hoofd, maar dan ging het heel anders dan nu.
Niet lang na dat Tom de kamer heeft verlaten hoor ik gestommel in de gang en even later staan er twee grote mannen van de bewaking in de kamer.
'Oh, het is niet meer nodig, hij is al weg gegaan.' Zeg ik met een waterig glimlachje.
'Oke, mocht hij je weer lastig vallen wees niet bang om ons te bellen.' Zegt de grootste van de twee. 'Daar zijn we immers voor.' hij geeft mij een knipoog waarna ze de kamer weer verlaten.
'Wat jammer, ik had hem wel willen zien stoeien met die twee kleerkasten.' Zegt Lisa oprecht.
'Hé, Lies!' Roep ik verbaasd. 'Ik had je niet gezien achter die twee mannen.'
'Nee wou me wel veilig opstellen met die agressieveling hier in de buurt.'
'Hij is van zelfs weg gedropen, zoals altijd weg lopend van zijn emoties, niks veranderd.' Zucht ik.
'Moet ik anders aan Daan vragen of hij een ander hotel voor ons kan regelen?'
'Nee, overmorgen zijn we toch weer weg, ik sluit me die paar dagen wel op in deze kamer.'
'Nee Myra, Dat laat ik je niet nog een keer overkomen!'
'Wat wil je dan dat ik doe?'
'Lol maken, weer die vrolijke Myra zijn die je was voor dat hij je in de steek liet, ik heb die vrolijke jij al vier jaar moeten missen en eindelijk dacht ik dat je er boven op aan het komen was zak je weer in.'
'Ik weet niet of ik ooit wel weer die oude zal worden, ik zie hem overal dus over hem heen komen lukt sowieso niet.'
'Misschien gek dat ik het zeg, maar misschien is Steef zo slecht wel niet voor je.'
'Wat bedoel je daarmee?' Vraag ik en kijk Lisa verschikt aan.


Reacties:


shania13
shania13 zei op 14 juli 2013 - 21:47:
I WANT MORE!!!
Kom ik nu te opdringerig over??? Weet het niet maar in ieder geval snel verder

Xx