Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » De return van Joost. » Hoofdstuk 1

De return van Joost.

28 juli 2013 - 15:10

1233

5

360



Hoofdstuk 1

Heeeeeyy! Hier is het vervolg op 'vakantie avontuur' zoals je in de beschrijving kan lezen! ;) veel leesplezier! xx

P.O.V Joost
'MUHAHAHAHA'

P.O.V Tess
Wooohoo! Het is vakantie! De vakantie is eigenlijk al een week begonnen, maar ik ga nu bijna op vakantie! Ik ga met mijn ouders een weekje Gardameer! Ik heb er echt zin in! Alleen jammer dat Niall niet mee kon.. Ik heb hem al zo lang niet gezien, en nu deze twee weken had hij het ook heel druk. 'IK GA EVEN TRAMPO SPRINGEN!' Roep ik naar boven en ren naar buiten. Mijn ouders vinden me te oud voor de trampoline maar ik vind het gewoon nog steeds leuk! Ik sta al een tijdje te springen maar ik hoor iemand aan komen lopen. Ik stop met springen en dan zie ik ineens een hoofd om de hoek. 'NIALLER!' roep ik en hij rent op me af en tilt me op. 'Tessieee' en geeft me een kus. 'Wat doe je hier?! Jullie hadden het toch nog heel druk?!' Hij grijnst. 'Ik wilde je even zien.' Hij geeft me nog een kus en we vallen om.' Waardoor we hard moeten lachen. 'Wat gebeurt hier allemaal?' Ik kijk op en zie mijn vader staan. 'PAP! Kijk wie er is!' 'Dag meneer van der Sar!' 'Nialler! Jongen! Waarom heb je niet even gebeld? Dan had ik even extra boodschappen gedaan!' Zegt hij met een knipoog. 'Hahaha ik wilde Tessie gewoon even verrassen.' We gaan met mijn vader mee naar binnen we drinken wat en luisteren naar alle verhalen van Niall. 'Klinkt alsof je een geweldige tijd hebt gehad!' 'Ja het was super! Alleen heb ik Tess wel heel erg gemist.' En hij geeft me een knuffel. 'Ik heb jou ook gemist.' Zeg ik terug. 'Uhm Tess, Niall willen jullie even deze brief posten?' Vraagt mijn moeder en geeft Niall een knipoog. Huh? 'Tuurlijk!' Roept Niall opgewekt. En pakt de brief aan. 'Kom!' En hij trekt me mee maar buiten. Eenmaal buiten pakt hij mijn hand steviger vast en trekt me een mee naar de stijger. 'Tess, ik heb een verrassing voor je.' Begint Niall met een grijns. 'We gaan op vakantie!' Ik schrik een beetje. 'Huh?' 'Ja! De jongens en ik hebben een vakantie geboekt! We vertrekken vanavond!' 'Huh! Maar.. Ik vertrek morgen met mijn ouders naar het Gardameer!' 'Dat is al geregelt! Je zou nooit mee gaan naar het Gardameer.’ En hij gooit de brief in de prullenbak. 'Maar die moeten we posten!' 'Nee hoor' zegt hij met een grijns. 'Het is een lege enveloppe.' Dus mijn ouders vinden het goed?' Hij knikt. 'Oh mijn god! Dankje dankje dankje!' En ik knuffel hem helemaal plat. 'Je maakt geen grapje eh?' Vraag ik en doe mijn wenkbrauw omhoog. Hij schud zijn hoofd. 'Nee Tessie ik meen het!' 'Aaah wat gaaf! Waar gaan we heen?' Niall wil wat gaan zeggen maar ik onderbreek hem. 'WACHT! Vanavond? Ik moet mijn koffer nog inpakken!' En ik ren naar huis en trek Niall mee. We rennen naar binnen en ik zie mijn ouders grijnzen. 'Jullie wisten hiervan?!' En ze moeten hard lachen. 'Maar hoe ga ik mijn koffer zo snel inpakken??' Vraag ik overstuur. 'Kijk maar in de gang schat.' Zegt mijn moeder. 'Huh.' En ik ren naar de gang. 'MIJN KOFFER!' Ik ren terug naar mijn moeder en geef haar een knuffel. 'Dankjee!' 'En ik heb je rugzak alvast ingepakt' zegt mijn vader met een knipoog. 'Dankjeee!' Ik merk dat ik energie teveel heb. 'Hoelaat moeten we weg? Waar gaan we heen? Hoe lang gaan we?!' 'Rustig Tessie' begint Niall 'Laten we maar even op de trampo gaan om je energie kwijt te raken.’ En we rennen naar de trampo. Na tien minuutjes ben ik weer rustiger en ik ga zitten. 'Oke vertel het nu.' 'Haha oke!' En hij gaat tegenover me zitten. We vertrekken om 5 uur. We gaan 2 weken. En de locatie is... ' hij blijft even stil. 'Zeg het nu!' Roep ik. 'Het is een verrassing' Grijnst Niall. 'Neee!' En ik spring boven op hem. 'Zeg hett!!' 'Nope.' 'Hmm' ik zie dat ik dit niet ga winnen. 'Wacht! Gaat Rox ook mee?' 'Jep!' 'Aaaah dit word helemaal perf!' En ik geef hem een knuffel.

P.O.V Roxy
Samen met Harry zit ik op een bankje in een parkje. 'Weetje dat je er prachtig uit ziet in dit maanlicht' zegt Harry. Ik bloos. 'Hihi dat is niet waar en niet zo slijmen jochie' zegt ik verlegen. 'Ik slijm niet, je bent gewoon het mooiste meisje van het land' zegt Harry. Ik kijk blozend weg naar van Harry. Dan voel ik dat die m'n hoofd pakt en langzaam met z'n mond naar mijn mond komt. Ik sluit me ogen en dan opeens voel ik een lik. Heh, bah ik open m'n ogen en ik zie m'n hond Binkie boven me liggen en m'n wang likt. Ik zucht, het was maar een droom.. 'Howe Binkie, zoek je weer eens aandacht.' Zeg ik en ik duw hem van me af. Pff wat mis ik Harry toch vreselijk, ik heb hem zolang al niet gezien en gesproken, omdat de jongens natuurlijk zo druk zijn met hun tour. Ik ga rechtop in m'n bed zitten en ik zie Binkie kwispelen 'Je wilt zeker naar buiten hè jochie? Kom dan gaan we even.' Ik wissel snel even van kleren, doe mijn haar in een knot en ik loop naar beneden. 'Even wachten nog Bink ik moet even wat eten.' Ik smeer een boterham en eet het snel op. Poets nog even m'n tanden, ik doe m'n jas aan, doe Binkie's riem om, pak de sleutel en stap de deur uit. Ik draai me om, om de deur dicht te doen en dan opeen hoor ik achter me 'Hey cutie' ik schrik en ik laat m'n sleutels vallen, is dat wie ik denk dat het is.. Ik draai me om 'Omg Harry!' En ik spring in zijn armen en knuffel hem bijna dood.
'Harry, ik heb je zo gemist!' Zeg ik met tranen in m'n ogen 'Ik jou ook schatje' zegt Harry, hij geeft me een lange zoen en zet me dan weer op de grond neer. 'Wat kom je hier eigenlijk doen?' Vraag ik. 'Kom ik leg het je wel onderweg uit met Binkie uitlaten' zegt Harry. Hij geeft Binkie een aai over z'n bol, pakt dan m'n hand vast en we lopen rustig een rondje door de wijk. 'Maar vertel' zeg ik nieuwsgierig. 'Ik miste je gewoon schatje' en hij geeft me een kus op m'n wang. 'En wat nog meer?' Vraag ik. 'Nou ik en de jongens vonden dat we wel is een vakantie verdiende, dus dachten we laten we is onze vakantie vriendinnetjes opzoeken en hun meenemen op vakantie' zegt Harry glimlachend naar me. Ik stop met lopen 'huh wat? Op vakantie en ik mag mee? En Tess gaat ook mee?' Zeg ik verbaasd. 'Jep' zegt Harry nog steeds glimlachend. 'Maar ik mag nooit mee van m'n ouders' zeg ik al iets wat teleurgesteld. 'Neeh, dat heb ik al geregeld met je ma en je gaat lekker met ons mee' zegt Harry. 'Omg meen je die! Dus m'n ouders wisten het al lang en zeiden van niks, pfoe hun zijn slecht.' Zeg ik wat lachend en ik stop weer met lopen en ik geef Harry een dikke knuffel en kus. 'Bedankt Harry dus is de leukste verassing ooit.' Ik zie Harry wat blozen 'geen dank schatje, maar kom we moeten je koffer in pakken' en snel lopen we weer naar mijn huis.


Reacties:


menepen
menepen zei op 28 juli 2013 - 21:56:
Meldiy


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 28 juli 2013 - 18:47:
Snel verder!!

Xx


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 28 juli 2013 - 15:57:
aaah super leuk ik meldingen blijven krijgen hoor


Kazemarux
Kazemarux zei op 28 juli 2013 - 15:19:
Wow, ik reageer na 9 minuten dat het verhaal is gepost, hih.


Kazemarux
Kazemarux zei op 28 juli 2013 - 15:19:
Snel verder, dit is nog leuker dan vakantie avontuur.
Geef mij maar weer een melding. (: