Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » schuldig » hoofdstuk 25

schuldig

31 juli 2013 - 12:57

532

13

603



hoofdstuk 25

Maddy POV,
Nog een keer kijk ik om me heen, nee niemand. Dan open ik de deur van de bezemkast en loop naar binnen. Franciene zit er al, ze drukt een i phone 4 in mijn handen.
‘Doe het snel en zorg dat hij ons allemaal red,’ zegt ze met een strenge ondertoon. Ik klik twitter aan en probeer in te loggen. Ik type mijn gegevens in maar dan gebeurt er iets waar ik niet op hoopte. ‘uw account is helaas verwijderd’ staat er op het beeldscherm.
‘Fuck,’ floek ik zachtjes. Franciene kijkt me vragend aan.
‘een of andere flikker heeft mijn account verwijderd,’ zeg ik boos.
‘godverdomme tering hoer, kan je hem niet bellen ofzo.’ Mijn hoofd schiet omhoog. Ik type snel zijn nummer in en hou hem dan tegen mijn oor. ‘dit nummer is niet meer ingebruik,’ word er gezegt. Dat was het dan, daar ging mijn redding. Nu zit ik hier voor altijd.

Hazel POV,
Ik ren naar boven en doe mijn jurk uit, ik leg hem op mijn bed. Morgen geef ik hem terug aan Anne. Ik loop naar mijn kast en pak een kort broekje en een oversized shirt. Dan doe ik mijn haar in een knot en ga weer terug naar beneden. Iedereen zit op de bank en de tafel is helemaal volgebouwd met eten. Ik grinnik en ga dan ook zitten, op het hoekje naast Harry. Hij glimlacht naar me en ik glimlach terug.
‘Wat kijken we?’ vraag ik.
‘eerst Doroty en dan case39’ antwoord Louis lachend. Oh gosh allebij horror. Louis zegt de film aan en ik ga gelijk al wat dichter tegen Harry aan zitten. Hij grinnikt en slaat zijn arm om me heen.

De films zijn afgelopen, ik zucht en haal mijn hoofd uit Harry’s shirt. Hij kijkt me lachend aan.
‘Ik ga maar is naar bed,’ zegt Niall. De rest knikt instemmend. We lopen naar boven. Ik poets mijn tanden en stap dan in bed. Alles is donker, en ik denk terug aan de film. Eigenlijk ben ik best wel bang. Na ongeveer een uur draaien in mijn bed moet ik naar de wc. Ik open mijn kamerdeur en loop (doodsbang) de gang op. Het is pikdonker en ik bots tegen de pilaar aan. Waardoor ik me eerst kapot schrik. Snel loop ik door naar de wc. Als ik weer terug loop voel ik ineens een hand op mijn schouder. In klein gilletje verlaat mijn mond.
‘Shhht, stil maar ik ben het maar,’ hoor ik de stem van Harry zeggen.
‘Omg, Harry je liet me schrikken wat doe je hier?’
‘Ik hoorde iets op de gang dus ik dacht ik ga even kijken, wat doe jij hier?’
‘Ik kon niet slapen en ik moest naar de wc,’ zeg ik met mijn hoofd naar de grond.
‘Ik kan ook niet slapen, kom je bij mij liggen?’ vraagt hij met een kleine ondeugende glimlach op zijn gezicht. Ik knik, en loop dan achter hem aan naar zijn kamer. Hij kruipt onder de dekens en ik kom naast hem liggen. Hij drukt zich tegen me aan en slaat zijn armen om mij heen.
‘Slaaplekker Hazel,’ zegt hij lief.
‘Slaap lekker Harry,’ antwoord ik. Waarna ik in een diepe slaap val.


Reacties:

1 2 3

Lotteimy
Lotteimy zei op 6 aug 2013 - 8:41:
My fault!


Lotteimy
Lotteimy zei op 6 aug 2013 - 8:41:
Oww I missed this chapter too


Kazemarux
Kazemarux zei op 1 aug 2013 - 23:40:
Oehh, hh. Hihi. van hazel en harry. Hazz en hazz


ilovehazza
ilovehazza zei op 1 aug 2013 - 20:43:
MELDINGGGGG OF IK STERF
Schrijf snel verder pleas xxxxx


Malikaa
Malikaa zei op 1 aug 2013 - 19:48:
Omg Hazel en Harry
Ik probeerde een koppelnaam te bedenken, maar dat lukte niet echt..
Maddy moet egt een manier vinden om te ontsnappen! !
Snel verder
xXx