Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » De return van Joost. » Hoofdstuk 4

De return van Joost.

1 aug 2013 - 16:12

786

3

277



Hoofdstuk 4

Heeeeeeyy! Hoofdstuk 4! Veel plezier met lezenn! :D xx

POV Niall
Langzamerhand is iedereen wakker en aangekleed. 'Het word is tijd om de buurt te verkennen' zegt Zayn. 'Yep dat is het zeker maar hoe komen we in godsnaam door al onze fans heen..' zegt Harry 'ohjaa shit die was ik vergeten' zegt Niall. 'Zullen we anders even naar buiten gaan onze fans gedag zeggen en dan weg gaan?' Zegt Louis. 'Tja wat je even noemt maarja we onze fans zijn ons alles dus het moet maar even' zegt Liam. Ik geef Tess een kus die naast me staat 'we zijn zo terug fluff, ik doe me best om snel weer bij je te zijn' Ik zie Tess een beetje teleur gesteld kijken. 'Ik neem wat lekkers voor mee? Oke Tessiepoe?' Dan zie ik haar lachen en ze geeft me een knuffel. 'Doe voorzichtig Nialler' 'doe ik Tessie' en de jongens en ik lopen naar buiten. Als we buiten staan worden we zowat omver geschreeuwd. Pff ik sta altijd weer even versteld van die hoeveel fans er altijd voor ons zijn. We poseren even voor alle fans voor een groepsfoto en dan gaan we een paar fans langs. In m'n ooghoeken zie ik Tess voor het raam staan en ze geeft een handkusje. Wat is ze toch lief en ik glimlach van oor tot oor. Snel gaan we nog met een paar fans op de foto en na een halfuur vinden we het wel weer genoeg geweest. We zwaaien naar alle fans en we rennen snel naar binnen. In m'n ooghoeken zie ik als ik naar binnen ren iemand nog tussen de fans staan, iemand die ik niet ken maar toch vaag voorkomt. Naja ik verbeelde me het zeker en snel ren ik door naar Tess die op me staat te wachten. 'Hoi fluff ik zag je handkusje' 'echtwaar?! Je let ook altijd op me' 'Tuurlijk ik moet toch een oogje in het zijl houden, misschien gebeurde er iets ergs met je en ik kan niet zonder je' en ik geef onze lievelingskoekjes die ik van een fan kreeg aan Tess. 'Hier voor jou, ik had het beloofd' zegt ik met een knipoog en ik krijg een dikke knuffel terug van Tess. 'Je bent geweldig Nialler!' ik glimlach. 'Kom jongens nu is het tijd op Miami te gaan ontdekken! Wie als laatste bij de bus is..' Roep ik 'is een slome kwal!!' Maakt Tess mijn zin af en we rennen met ze alle naar ons busje.

POV Harry
Met z'n alle zitten we gezellig in het busje, ik zit natuurlijk naast mijn Roxy met een arm om haar heen en ik geef haar een kus. Glimlachend kijkt ze terug 'je kunt ook niet van me afblijven hè?' Zegt ze lachend. 'Nee dat kan ik zeker niet' en ik geef haar weer een kus. 'Hè bah jullie moeten echt is ophouden met dat gefriemel van jullie!' Zegt Liam. 'Ben je jaloers Liam? Wil je misschien ook een kusje?' en ik geef hem een kus op z'n wang. 'Okeoke geef jullie elkaar maar gewoon een zoen en kus, maar laat mij hier buiten!' Zegt Liam iets verrast van de kus en iedereen moet er om lachen. 'Jongens we zijn er!' Roept de chauffeur en we stappen snel uit. 'Wow, wat is het hier prachtig' zegt Rox en knijpt een beetje in m'n hand. 'Dat is het zeker' zeg ik. Iedereen splitst even zijn wegen, Niall & Tess gaan eten zoeken. Zayn, Louis en Liam gaan even kijken in een surf winkeltje en moeten nog iets regelen en ik en Roxy gaan wat lopen. We lopen een beetje door de straten heen en al snel komen we paparazzi tegen. Ik zucht maar ik hou Roxy's hand gewoon nog vast, ze knijpt er een beetje in. 'Het geeft niet Hazz, de media moet juist zien hoe gelukkig wij met elkaar zijn' fluistert ze in m'n oor en geeft me dan een lange zoen. Op dat moment zie ik alleen maar flitsen van camera's, maar het boeit me niet. Ze mogen allemaal zien hoe gelukkig ik met Roxy ben. Dan gaat m'n mobiel het is Niall 'Hey Hazz kom snel naar het patattentje om de hoek, niemand ziet ons daar en dan zijn jullie ook veilig.' 'Ik kom er meteen aan!' En ik hang op. 'Rox we moeten nu gaan ik pak haar hand en sleur haar mee naar de einde van de straat en ga dan snel een zijstraatje in om te schuilen zodat de paparazzi ons niet meer ziet. Rustig wachten we daar even en dan lopen we voorzichtig zodat niemand ons ziet naar het patattentje. 'Ik ben trots op je Hazz, dat je dit durfde te doen' zegt Roxy en ze geeft me een kus. Dan lopen we het patatwinkeltje in.


Reacties:


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 1 aug 2013 - 19:38:
Melding!!


menepen
menepen zei op 1 aug 2013 - 17:36:
haha melding


Kazemaru
Kazemaru zei op 1 aug 2013 - 17:00:
melding!