Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » De return van Joost. » Hoofdstuk 5

De return van Joost.

3 aug 2013 - 13:19

1157

4

302



Hoofdstuk 5

Heeeeeyy! Hoofdstuk 5 alweer! Veel leesplezier & reageer voor meldinkjee :) xx

POV Tess
Met ze alle eten we wat patat aan een tafeltje. 'Jongens we gaan zo wat leuks doen' Zegt Louis. Ik kijk verbaasd naar Roxy maar zij haalt haar schouders omhoog dat ze het niet weet. De jongens zie ik een beetje grijnzen en Niall ook. 'Eh jij weet het ook wat gaan we doen?' 'Tja dat is dus een verrassing Tessje' zegt Niall met een glimlach. 'Jep dat is een verrassing' zegt Louis. En de rest van de jongens knikken. Hmm ik kan er niet tegen als ik het niet weet en de rest wel. Even later staan we weer buiten en we lopen richting het strand en ik heb nog steeds geen idee wat we gaan doen. We lopen een surfshop binnen die op het strand staat. 'Oke nu kunnen we het niet meer geheim houden, want we moeten ons verkleden en spullen pakken.. Maar we gaan surfen!' Zegt Louis. 'Omg dat is zo gaaf!' Zegt ik me een big smile. 'Echt waar gaan we surfen? Super awesome!' Zegt Roxy ook met een big smile en we knuffelen de jongens om ze te bedanken, maar ze blijven nog steeds raar grijnzen alsof er iets aan de hand is. Naja ik moet me niet zo druk maken en snel kleed ik me om en pak een surfplank. 'Kom! We gaan naar de zee toe, daar staat onze leraar te wachten voor het surfen.' Zegt Zayn en we lopen richting de zee. Ik zie iemand met zijn rug naar ons toe staan en als we bij der zijn aangekomen zegt Liam 'we zijn klaar voor de surf les hoor'. 'Dan gaan we maar beginnen met de les hè!' Zegt de leraar en dan draait ze zich om. Omg is dat wie ik denk dat is.. Kijk ik met verbazing en ik kijk dan naar Roxy die ook met verbazing kijkt. 'Het is, het is.. AMY!' roepen we in koor. 'Hi girls!' zegt Amy lachend en we stormen op haar af en we geven haar een dikke knuffel. 'Omg Amy wat doe je hier?' Zeg ik nog een beetje verbaasd van alles. 'De jongens hadden gevraagd of ik mee wilde op vakantie met jullie en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen' zegt Amy met een knipoog. 'Echt waar, de jongens?' zegt Roxy en we stormen op hun af om hun nog een keer te bedanken met een dikke knuffel. 'Dit word de geweldigste vakantie ooit!' Roept Roxy. 'Dat word het zeker!' Roep ik. 'En nu is het tijd voor een frisse duik!' Roept Amy en met ze alle stormen we de zee in.

POV Roxy
Na de surflessen en het zwemmen in de zee zijn we allemaal uitgeput, we lopen allemaal richting het strand. Ik duw nog één keer Harry in het water en ren dan snel weg. Maar ik ben net te laat en Harry heeft me te pakken, tilt me op en gooit me dan ook in het water. Lachend kom ik weer boven water Harry tilt me op, geeft me een kus en liggend in zijn armen brengt hij me naar het stand. Op het strand chillen we met z'n alle nog even en we liggen heerlijk in de zon. 'Jongens ik krijg een beetje honger' zegt Tess. 'Ja ik ook!' Zegt Niall. 'Jullie hebben altijd honger' zeg ik lachend 'tja daar heb je gelijk in' zegt Niall met een knipoog. 'Ik word langzaam ook een beetje moe en ik krijg ook wel een beetje trek, zullen we anders naar huis toe gaan?' Zegt Amy. 'Dat lijkt me een goed plan' zegt Louis. We kleden ons om en we lopen snel weer met ze alle naar de bus. Even later voel dat ik word opgetild. Langzaam doe ik m'n ogen open en ik zie dat Harry me heeft opgetild. 'Was je zo moe schatje, van al dat zwemmen' zegt Harry. Ik ben dus zonder dat ik het door had ik slaap gevallen in de bus, tja ik word ook zo moe van zwemmen en ik heb nog erg last van een Jetlag. In het appartement eten we gezellig wat en kletsen we met elkaar. Iedereen gaat daarna eigenlijk snel naar bed toe, want de meeste hebben nog last van een jetlag, ik ga ook naar me kamer en probeer te gaan slapen maar natuurlijk zoals altijd lukt het niet om te slapen en ik stap weer uit bed naar de woonkamer toe. Harry zit in zijn eentje nog in de woonkamer 'Hey schatje kan je niet slapen?' 'Nee het lukt me niet, wat ben je aan het doen?' 'Slapen lukt mij ook niet dus ik dacht laat ik eens een twitcam voor me fans doen, wil je er ook bij? Ik wil hem net aan zetten' 'Uhm ik blijf wel even uitbeeld' zeg ik wat twijfelend. 'Is goed schatje' en hij geeft me een kus. Harry zet z'n twitcam aan en al snel stromen de berichten binnen van al zijn fans. Hij doet een paar dingen die de fans aan hem vragen. Dan krijgt Harry een bericht en hij leest het voor "is het waar wat de media zegt over een meisje" hij kijkt opzij naar mij en wenkt met z'n ogen of ik naast hem kom zitten. Ik twijfel weer even, zal ik of niet. Dan schuif ik toch maar naar hem toe en dan zit ik samen met hem voor het beeld waar 1000e mensen naar kijken. 'Hi' zeg ik en ik zie de berichten binnen stromen op de twitcam over ons twee. Ik voel me nog een beetje verlegen. Hazz slaat een arm om me heen en leest weer een vraag voor "Hoe heet ze en is ze jou vriendinnetje? " 'Jongens dit is Roxy en ja dit is het liefste meisje van de hele wereld; mijn vriendinnetje.' En hij geeft me een lange kus. Ik schrik er een beetje van, ik kus Harry voor een twitcam die 1000e mensen zien. Blozend kijk ik weer terug naar de twitcam en de berichten blijven maar binnen stromen. Ik lees er een paar wow wat zijn al die fans lief, ik zie alleen maar lieve berichtjes over ons twee. Samen met Harry beantwoorden we nog een paar vragen en hebben we de grootste lol. Even later kijk ik op m'n mobiel wow het is half 12. Ik laat het aan Harry zien. 'Wow is het al zo laat!' 'Lieve fans wij gaan lekker slapen, we zien jullie snel weer! Bye guys!' En Hazz sluit de twitcam af. Hij gaat staan en tilt me weer op. Ik schrik er even van 'Aah Hazz kijk uit' en hij brengt me naar onze kamer en legt me in bed. Hij komt snel naast me liggen en ik kruip tegen hem aan. 'Slaaplekker schatje' zeg ik. 'Slaaplekker schat, je bent echt het perfectste meisje die ik ken, I love you' en hij geeft me weer een kus. 'I love you too Hazz' en al snel vallen we samen in slaap.


Reacties:


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 6 aug 2013 - 21:24:
melding super cuutee


Kazemaru
Kazemaru zei op 4 aug 2013 - 9:41:
Cute!!


menepen
menepen zei op 3 aug 2013 - 19:21:
lieffdf


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 3 aug 2013 - 13:25:
Wat lief!!

Snel verder!

Xx