Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Meant To Be - Harry Styles » Chapter Eighteen

Meant To Be - Harry Styles

12 aug 2013 - 21:28

1027

11

813



Chapter Eighteen

Daar is dan weer een nieuwe hoofdstuk omdat ik vanaf morgen een weekje weg ben, ik ga namelijk op vakantie. Ik ga proberen om zoveel mogelijk vooruit te schrijven op vakantie zodat ik meteen een nieuw hoofdstuk kan posten als ik weer terug ben =) En ik heb een tijdsprong van 3 maanden in het verhaal gezet omdat het anders te lang zou duren... Enjoy! xx Image and video hosting by TinyPic

*3 maanden later*
Ik zat op mijn bed met mijn laptop en keek een beetje rond op twitter. Er was veel veranderd de laatste 3 maanden. Harry was ik inmiddels al vergeten, zo leek het althans. Ik wist wel wat er allemaal binnen in mijn hart gebeurde maar dat liet ik niet zien aan de buitenwereld. Bang dat ze medelijden met me zouden hebben, bang dat ze zouden vragen wat er was gebeurd.
Wat Daniel betreft... Die ging lekker door aan waar hij mee begonnen was. Hij dacht nog steeds dat we nog iets konden beginnen samen, hoe hij daar bij kwam wist ik ook niet maar Daniel boeide me ook niet zoveel.
Mijn blik richtte zich op een tweet van een meisje die ik nog van de middelbare school kende.
“Mijn zusje maakt me gek nu er nog maar 1 dag over is totdat One Direction hier in Amsterdam gaat optreden”
Even leek het net of mijn hart stopte met kloppen. Ik las de tweet nogmaals. Zag ik het nou goed? Morgen zou One Direction in Amsterdam optreden dus... Dus Harry zou dan ook naar Amsterdam komen.
Ik klapte mijn laptop dicht en bleef even voor me uit staren. Ik haalde diep adem.
Ik wilde het liefst naar zijn concert toe gaan, op het podium springen en al zijn fans vertellen wat hij heeft gedaan. Hoe erg ik van hem walgde en ik erg ik hem nu wel niet haatte. Maar ook... Ook hoe erg ik van hem hield, nog steeds...
Ik voelde een traan over mijn linkerwang naar beneden rollen en veegde hem snel weg.
Ik had het al 3 maanden volgehouden. Dan kon ik die paar dagen dat ze hier doorbrachten ook wel volhouden.
“Liefje ga je je alvast omkleden dan gaan we zo weg,” riep mijn moeder van beneden.
Oh ja shit dat ook nog. Ik had mijn moeder beloofd om samen iets gezelligs te doen vandaag.
“Jaajaa, ik ga even douchen en klaarmaken,” riep ik met tegenzin terug.
Ik stond op en liep richting de badkamer. Daar aangekomen kleedde ik me uit en gooide mijn pyjama’s in de wasmand. Ik stapte onder de douche en waste snel mijn haren en mijn lichaam. Toen ik klaar was stapte ik weer uit de douche en kleedde me snel om. Ik liep naar mijn kamer en maakte me daar op, ik pakte nog mijn mobiel en mijn tas en liep snel naar beneden.
“Ik ben klaar,” riep ik terwijl ik de trap afliep.
“Dat is dan mooi op tijd, zullen we gaan?” Vroeg… een bekende stem…
“Maam, we zouden toch samen iets gaan doen wat doet hij nou weer hier??” Ik keek mijn moeder boos aan.
“Niet zo boos zijn Amelie, ik kreeg net een heel belangrijk telefoontje van mijn werk, en ik moet nu echt naar het kantoor gaan. Dus ik dacht dat je het leuk zou vinden om samen met Daniel wat leuks te gaan doen,” legde ze uit.
“Nee ik heb al geen zin meer.”
“Daniel is voor jou helemaal naar hier gekomen Amelie, kom op je bent al klaargemaakt maak er nou een leuk dagje van dan maak ik het wel een andere keer goed.” Mijn moeder gaf me snel een kus op mijn wang en ging het huis uit.
En daar stond ik dan alleen met Daniel. Pff wat baalde ik toch zeg.
“Gaan we dan maar?” Vroeg Daniel.
Ik keek hem aan net of hij een grap maakte.
“Ik ga nergens heen met jou jij mag wel gaan als je wil, graag zelfs.”
Hij keek me beledigd aan.
Hmm misschien klonk dat iets te bot...
“Oke ik ga mee op één voorwaarde… Je gaat niet zo eng doen en me betasten.”
En dat klonk weer net of ik dacht dat hij een pedofiel was. Maar het was wel zo hij zat constant aan me en dat voelde gewoon niet fijn.
“Oke, gaan we dan nu?” Vroeg hij ongeduldig.
Ik knikte en liep voor hem de deur uit. Zijn auto stond al voor de deur en ik stapte in. Na 10 minuten waren we al aangekomen in de stad en we stapten uit.
“Dus, wat wil je gaan doen?” Vroeg Daniel.
Ik haalde mijn schouders op, het liefst wilde ik naar huis en slapen.
“Zullen we ergens op een terrasje gaan zitten?”
“Ja hoor,” zei ik met tegenzin.
We gingen op een terrasje zitten en bestelden wat te drinken.
Het was stil, beiden zeiden we niks. Maar het was een ongemakkelijk stilte, niet net zoals bij Har- Nee ik moet niet aan hem denken.
Toen we onze drinken op hadden gedronken liepen we samen nog even door de stad en gingen daarna weer naar huis.
“Bedankt voor het brengen,” zei ik tegen Daniel en stapte zonder op antwoord te wachten de auto uit.
Ik draaide de sleutel in het slot en liep naar binnen. Ik ging meteen naar mijn kamer en ging op mijn bed liggen.
Een diepe zucht verliet mijn mond, eindelijk dacht ik.
Ik besloot om nog wat tv te gaan kijken en voor ik het wist was het al avond geworden. Ik pakte mijn laptop en keek nog wat op twitter.
Na een tijdje had ik daar ook geen zin meer in. Ik was zo nerveus. Harry zou morgen in Amsterdam zijn… De stad waar ik nu woon. Wat als ik hem tegen zou komen? Nee… dat kon toch niet, hij had het vast te druk met andere dingen en hij was mij sowieso ook allang vergeten. Er zijn genoeg meisjes die hem willen, dan gaat hij echt geen 3 maanden op mij zitten wachten. Maarja er kan ook sowieso niks meer tussen ons gebeuren… Nu is het te laat, na wat hij heeft geflikt.
Ik deed mijn laptop uit en ging onder mijn dekens liggen. Ik sloot mijn ogen en hoopte dat de komende paar dagen snel over zouden gaan…
Ik werd wakker met het geluidje van mijn telefoon. Ik had een nieuw sms. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht toen ik zag van wie het smsje was.
“Ik ben in Amsterdam! Ik moet je zien Amelie ik heb je zo erg gemist!”
Het was Alisa. Waarschijnlijk was ze met Niall meegegaan op tour.
“Ik heb jou ook zo erg gemist! Zullen we dan vanavond ergens uit eten gaan? Ik sms je later waar en hoe laat xx”
Ik legde mijn telefoon weg en haalde diep adem… Harry was in Amsterdam.


Reacties:

1 2 3

Ims
Ims zei op 17 aug 2013 - 16:24:
net zoals ik al zei in mijn vorige reactie...

WAT HEEFT HARRY HAAR GEFLIKT???!!!

snel verder!!!

XxxXxxX


Malikaa
Malikaa zei op 14 aug 2013 - 20:35:
Okay, ik moet zooo weten wat Harry heeft gedaan!!!
Snel verder en veel plezier op vakantie
xXx


tamarastyles
tamarastyles zei op 14 aug 2013 - 18:14:
Ik denk dat alisa harry meeneemt, dat ze het goed maken en dat jij dan EINDELIJK verteld wat ie deed.


menepen
menepen zei op 13 aug 2013 - 11:19:
melding


laurastyles
laurastyles zei op 13 aug 2013 - 0:13:
Snel verder x