Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Meant To Be - Harry Styles » Q&A

Meant To Be - Harry Styles

12 aug 2013 - 21:34

702

4

423



Q&A

1. Wat vind je van BSE?
In het begin vond ik het eerlijk gezegd niet zo heel leuk… Ik weet niet waarom… ik vond de tekst een beetje raar maar later toen ik de clip zag vond ik het suuuper! Ik was er heel enthousiast over en ik heb het wel 3 dagen achter elkaar geluisterd en ik luister het elke dag nog

2. Schrijf je persoonlijke sa's?
Nopee, dit is ook pas mijn allereerste fanfiction. Ik weet niet of ik er ooit aan ga beginnen… Het lijkt me eigenlijk geen slecht idee.

3. Hoe kom je op inspiratie voor dit verhaal?
Hmm tjaa… Het komt eigenlijk vanzelf. Meestal als ik niks te doen heb of als ik me niet zo goed voel vind ik het fijn om aan mijn fanfiction te werken. Dan verwerk ik erin wat ik zelf zou willen meemaken en meestal word ik daar blij van en dat is dan weer goed voor mijn humeur. Klinkt raar maar het helpt wel.

4. Heb je don't let me go van Harry al gehoord,zo ja wat vind je?
Jaa, ik vond het super! Vooral de tekst vond ik erg leuk.

5. Wie is je favo van One direction?
Natuurlijk zijn alle jongens mijn favoriet maar eentje van hun is wel heel erg speciaal voor me en dat is Zayn <3
Soms heb ik wel van die periodes dat ik Niall opeens super leuk vind en daarna Liam etc. maar Zayn blijft wel altijd die ene speciale jongen van one direction =)

En nu komen alle vragen van Tallietje
1. Heb je huisdieren? Zo ja, welke en hoe heten ze?
Ik had 2 goudvissen haha. Eentje is 2 weken geleden overleden &#61516; en de andere leeft nog. Een echte vaste naam hebben we eigenlijk niet voor de goudvissen maar ik noem ze meestal naar één van de boys van One Direction en dan elke keer iemand anders… dus de ene dag Harry en de andere dag Louis enz. :p

2. Wat zijn je hobby's? Of vind je gewoon leuk om te doen?
In mijn vrije tijd doe ik meestal dingen met mijn vrienden en dat is eingelijk mijn ‘hobby’. Ik vind het ook super leuk om te schrijven.

3. Doe je aan sport? zo ja, welke? zo nee, wat lijkt jou leuk om te doen?
Nopee, maar ik wil na de vakantie misschien beginnen met boksen =)

4. Heb je broers of zussen?
Ja, ik heb een zus van 22

5. Ben je ooit naar een concert van ze geweest? zo ja, hoe was het?!
Nee ik was nog niet fan van de boys toen ze de UAN tour hadden en met de TMH tour heb ik zo erg mijn best gedaan met mijn vriendinnen om kaartjes te krijgen maar het is ons niet gelukt =(

6. Hoelang ben je al fan? (ik weet niet meer of dat nou wel of niet op je profiel stond..)
Sinds mei 2012 dus al iets meer dan een jaartje.

7. Ship jij een van de jongens als Romance? (no hate <3)
Nopee x

8. Wat vind je ervan dat Harry zo veel tattoos heeft?
Hmm, in het begin vond ik het best stom maar je went er wel aan. Nu vind ik het best sexy staan haha. Maar ik mis de ‘fetus’ Harry wel maarja iedereen verandert.

9. Wat is op dit moment je top 3 nummers?
Hmm this is a tricky one… Little things, best song ever, over again (little things blijft wel altijd wel één van mijn favoriete nummers). Maar ik vind zoveel nummers van one direction leuk. Maar de meeste liedjes die ik leuk vind zijn meestal de ‘rustige’ liedjes als jullie snappen wat ik bedoel.

10. Ben je benieuwd naar 1D in 3D This Is US?
JAAAAAAAAAAAAA! Volgensmij wordt dit de eerste film waar ik naartoe ga en waar mensen in de zaal gaan schreeuwen…

11. Wat is je favoriete 1D moment? (dat ze samen gevoegd werden, bungalow, video diaries etc...)
Toen ze samen voor het eerst Torn zongen… Ik moet altijd huilen als ik naar dat filmpje op youtube kijk… Maar de bungalow vond ik ook super leuk.

12. Hoe reageer jij als er een nieuwe video uitkomt?
Uuuhm meestal ga ik keihard huilen hahaha. Als ik fangirl ben ik meestal in het begin heel blij en heel druk en daarna tranen mijn ogen en dan ga ik keihard huilen :p hahaha


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 14 aug 2013 - 20:43:
Haha, boksen is echt leuk, heb ik ook een tijdje gedaan =D

xXx


tamarastyles
tamarastyles zei op 14 aug 2013 - 18:20:
De eerste film waar bij word geschreeuwd. Hmmm goed idee...
Ik zat juist te denken aan die 3D brilletjes dat al die meiden dan hun armen naar voren steken om ze aan te raken en dan de naam van hun favoriet noemen. Haha lijkt me geinig om te zien!


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 13 aug 2013 - 0:46:
Snel verder!!


Tallietje
Tallietje zei op 12 aug 2013 - 22:11:
Heyhey,

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen <3
Snel verder met eht verhaal hea?!

Haha,
Greetzz