Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » all about us... » Hoofdstuk 9

all about us...

10 sep 2013 - 22:09

436

3

241



Hoofdstuk 9

Enjoy xx

Emma Roberts Pov:
Langaam wordt ik wakker. Als ik terug den aan gisteravond komt er automatisch een glimlach op mijn gezicht. Ik mag me nu het vriendinnetje van Harry Styles noemen. Ik hou zoveel van hem. Nu begrijp ik ook waarom ik niet zo hysterisch reageerde toen Harry en Niall voor de eerste keer bij ons thuis waren. Ik verdronk in zijn groene ogen. Er was geen mogelijkheid om hysterisch te doen op dat moment. Maar toen Madison uiteindelijk op mijn kamer waren hadden we even ons momentje. Ik verdrink nog steeds elke keer in zijn ogen als ik hem zie. Harry heeft zijn arm om me heen geslagen. Ik kruip voorzichtig onder zijn arm vandaan, ik wil hem niet wakker maken. Zachtjes loop ik naar beneden, onderweg kom ik Madison tegen. Samen lopen we naar de keuken. Als het ontbijt klaar is gaan we de jongens wakker maken. Ik begin bij Harry, "Goodmorning babe" hij wordt langzaam wakker. Goodmorning sweetheart zegt hij meet een morning voice. Hij geeft me een zacht kusje en ik loop de kamer uit. Op naar de volgende. Louis, ik loop zijn kamer binnen, zeg zou je niet eens wakker worden slaapkop het ontbijt is klaar. Louis en ik kunnen het heel goed met elkaar vinden. Hij wordt wakker en meteen ben ik beland in een kussengevecht met Louis. Al snel volgen Liam en Zayn ook en dan komen Niall en Harry ook nog mee doen. Ik merk dat Harry me probeert te beschermen. Haz, het is maar een kussengevecht weet ik nog net uit te brengen of ik lig alweer samen met Louis achterovergevallen op het bed. Als we klaar zijn met ons kussengevecht lopen we met z'n allen naar beneden. Ik loop even naar de keuken om thee en koffie te maken. Harry loopt even mee om te helpen. Ik zat te denken, misschien moeten we de jongens dalijk maar vertellen dat we samen zijn. Ik wil wel nog en tijdje wachten met het aan de fans vertellen. Zegt hij dan. Ik stem hier mee in. Ik vond zelf ook dat de jongens het vrijwel meteen moesten weten, maar de fans had ik nog liever niet meteen, vanwege de haat enzo. Het lijkt wel alsof Harry mijn gedachte kan lezen. En je hoeft je echt geen zorgen te maken wat de fans van je denken, want voor mij ben je het mooiste meisje en ik hou superveel van je. Dat is het belangrijkste. Hij geeft me nog een kusje op mijn voorhoofd en dan lopen we samen weer terug naar de eetkamer. Tijd om het aan de jongens te vertellen.


Reacties:


ilovehazza
ilovehazza zei op 11 sep 2013 - 12:25:
Melding x


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 10 sep 2013 - 22:57:
awhh melding


1Dlovez
1Dlovez zei op 10 sep 2013 - 22:14:
Awwwnnn <3