Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » De return van Joost. » Hoofdstuk 20

De return van Joost.

12 sep 2013 - 21:32

1098

2

380



Hoofdstuk 20

Heeeeyy! Nieuwe chapppppx Reageer voor meldinkje! :)

P.O.V Roxy
Langzaam word ik wakker van de geur van broodjes. Ik kijk om me heen en zie dat Liam, Niall en Tess weg zijn en de rest nog slaapt. Ik pak even mijn mobiel om te kijken hoe laat het is. Dan zie ik dat hij nog op camera staat. Ohja we hadden een foto van Tess en Niall gemaakt, ze sliepen zo schattig. Wacht ik stuur hem gelijk naar Tess. Ik voel iets achter me bewegen en draai me om. 'Morning gorgeous.' Zegt Harry slaperig. 'Morning Hazz.' En ik geef hem een kus. Dan komen Tess, Niall en Liam binnenlopen met het eten. 'We laten ze wel slapen, maar we beginnen wel alvast met eten.' Zegt Tess zacht. En Hazz en ik lopen naar de tafel, 'gooodmorning guys!' 'Goedemorgenn' en we beginnen met eten, ik eet alweer wat meer gelukkig hebben ze me geholpen! 'He Tess wat vond je van de foto?' Zeg ik. 'Fwoto?' Zegt Tess met volle mond terug. 'Kijk op je mobiel!' En ze haalt haar mobiel uit haar trui. Ik zie dat ze rood word, 'wat is er Fluff?' Vraagt Niall. En ze laat haar mobiel zien. Nu word hij ook rood. 'Hij is super schattig!' Roep ik snel. 'Wat is schattig?' Hoor ik Liam roepen. 'Dit' en ik stuur de foto door. 'Aww' die gaat op twitter!' 'NEEE!' Roept Tess en rent naar Liam maar ze is al te laat. 'Hmpf.' Om half 11 heeft iedereen gegeten en is omgekleed en gaan we weg.

P.O.V Harry
Na een tijdje stoppen we bij een hotel langs de weg. 'Hier moet het zijn jongens, dat zegt de navigatie tenminste' zegt Zayn. Met ze alle stappen we uit de auto en kijken aandachtig naar het hotel. 'Hmm wat ben ik blij dat ik niet hier slaap' zegt Louis. 'Inderdaad het ziet er niet uit' zegt Amy. 'Zullen we maar naar binnen gaan?' Zegt ik en ik pak Roxy's hand stevig vast. Ze kijkt me aan en glimlacht 'we gaan die vuile flikker vinden schatje' zegt ze en geeft me snel een kus. Met ze alle lopen we het hotel binnen. Links staat een receptie en rechts is een soort barretje waar je wat kan drinken. We willen doorlopen naar de lift maar dan worden we aangehouden 'Hallo, wat komen jullie hier allemaal doen?' Vraagt een medewerkster. 'Wij willen graag naar deze kamer toe, daar is een kennis van ons' zeg ik en ik laat het kamernummer zien. 'Oke is goed maar niet met ze alle, er mogen er maar 5 naar boven' zegt ze. 'Oh oke.. Uhm jongens wat doen we?' Zeg ik. 'Ik stel voor meisjes bij de bar en jongens naar boven' zegt Liam. Ik twijfel, ik wil Roxy niet alleen laten dadelijk gebeurt er wat. Ik kijk naar Niall en ik zie aan zijn gezicht dat hij ook twijfelt. 'Hazz, maak je nou is geen zorgen om me, we zijn hier maar beneden er kan niks gebeuren toch?' Zegt Roxy. 'Ja Niall jij ook, wat kan er nou gebeuren en we zijn niet ver weg!' Zegt Tess. 'Oke..' Zeg ik. 'Oke' zegt Niall ook terug. Ik, Niall, Louis, Liam en Zayn stappen de lift in. 'Succes jongens!' Zegt Amy nog en ik zie Roxy nog snel een handkusje geven net voordat de lift deuren dicht zitten. 'Op naar etage 3' zegt Zayn en drukt het knopje in. Snel stopt de lift weer, de deuren gaan weer open en we stappen de lift uit. Er is niemand op de gang te zien en het is aardig stil. Rustig zoeken we naar de deur met het getal dat op het briefje staat. 'Dit is hem jongens' zegt Niall. 'Hier woont die vieze dus' fluister ik terug. Ik klop op de deur en wacht op antwoord, maar ik hoor niets achter de deur. Misschien heeft diegene het niet gehoord en ik klop nog een keer. Weer geen antwoord terug. Ik zucht. Dan klopt Niall op de deur 'Hallo Halloo? Mevrouw Domela? Is daar iemand?' En we krijgen weer geen antwoord terug. 'Ik geef het op jongens, misschien is ze even weg ofzo, boodschapjes doen kan toch?' Zegt Liam. 'Of ze is helemaal vertrokken' zeg ik met een zucht. 'Laten we het anders aan die vrouw vragen van de receptie?' Zegt Zayn. 'Eey dat is wel een goed idee, laten we dat maar doen' zegt Niall en iedereen knikt meestemmend. We lopen weer terug naar de ligt maar dan gaat er opeens een alarm af. 'Uhm jongens wat is dit?' Roep ik om boven het alarm uit te komen. 'Omg het is het brandalarm!' Roept Liam. 'Jongens kom voor dat het vuur hier heen komt!' Roept Zayn. Ik kijk naar Niall en ik zie dat hij het zelfde denkt als ik 'de meiden!' Roepen we tegelijkertijd. Snel rennen we de trap af naar beneden. Ik kijk om me heen waar zijn ze? Ik voel dat ik steeds meer in paniek raak. Waar is Roxy waar is ze! 'Roxy, Roxy!' Roep ik langzaam zie ik steeds meer rook om me heen. 'Jongens waar zijn ze!' Roep ik paniekerig. De rest zoekt ook paniekerig om zich heen. 'Ik zie ze niet!' Roept Louis. 'Tess, fluff, Tess! Waar ben je?' Roept Niall paniekerig in het rond. 'Jongens we moeten nu echt naar buiten, waarschijnlijk zijn zij ook daar ze zijn toch ook slim genoeg om naar buiten te gaan?' Zegt Liam. Dat is zo en ik zie de rest ook knikken. Snel rennen we naar buiten hopelijk zijn ze daar..

POV Tess
Ik baal wel dat ik niet mee mag maarja.. We zitten al een tijdje in de lobby, het is hier wel een beetje shabby.. Niet echt mooi.. 'Zullen we anders even wat drinken in de bar?' 'Ja is goed! Ik barst van de dorst.' Zegt Amy al snel. En we lopen naar de bar. We gaan allemaal op een barkruk zitten, het is helemaal bruin met leren bekleding allemaal, erg donker. Er komt een meisje op ons af, ze heeft lang golvend blond haar en een getinte huid, ze lijkt een beetje op iemand.. Maar op wie? 'Wat mag het zijn?' '3 smoothies alstublieft!' Zegt Amy. 'Komt eraan!' 'We kletsen nog wat, maar wat duurt het lang! Na tien minuten komt ze het eindelijk brengen. 'Sorry dat het zo lang duurde deze komt op mijn naam!' 'Oh dankje eh, Linda Crowndale.' Zeg ik zacht. Crowndale?? het zal wel.. We drinken het snel op aangezien we zo'n dorst hebben! Als ik het op heb voel ik me erg slaperig en voor ik het door heb val ik in slaap op de bar..


Reacties:


menepen
menepen zei op 18 sep 2013 - 18:44:
melding


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 13 sep 2013 - 16:09:
MEEELLDDINGGG AAHH