Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones!! » 2. SA for Janitaa; The Game <3

Stand Alones!!

7 okt 2013 - 19:59

1484

5

988



2. SA for Janitaa; The Game <3

Here it is Crazy! Hope you like itt <3 -xxx-

Ik hoor zachte klopjes op de deur, en open mijn ogen. De lichtstralen schijnen door de gordijnen heen, alweer een mooie dag. Weer hoor ik klopjes, en een bekende stem. 'Janita, ben je wakker?' hoor ik Niall roepen, en ga gelijk rechtop zitten. 'Jaha, kom maar binnen' mompel ik, en zie de twee allermooiste blauwe oogjes ooit. Ik smelt van binnen, zo mooi zijn ze.
Niall lacht naar me, en komt naast me op het randje van het bed zitten.
Slaperig wrijf ik in mijn ogen, en ik hoor hem schattig lachen. 'Slaapkop' zegt hij, en steekt zijn tong uit. Ik lach, en gooi een kussen naar zijn hoofd.
Zijn haar, zijn ogen, zijn lach, alles; alles is gewoon perfect aan hem.
Ik zucht, ik zou toch nooit iets met hem kunnen hebben; mine best friend, i love him so much! 'Waarom zucht je?' mompelt hij en kijkt me diep in mijn ogen aan. Ik schudt. 'Niks hoor, maar waarom ben je hier eigenlijk?' vraag ik zo ongemerkt mogelijk, hij mag natuurlijk niks van mijn verliefdheid merken, dat zou onze vriendschap alleen maar verpesten. Hij staart naar de grond, en speelt met zijn handen. Zo lief wanneer hij dat doet zeg! Ik bijt op me lip, en Niall begint met te praten. 'Nou, ik..-' zegt hij en praat er snel over heen
'Wij zouden het heel leuk vinden als je mee ging met ons!' zegt hij heel enthousiast, en ik kijk wat verward. 'Hoe bedoel je Nialler?' vraag ik, en een gaapje verlaat mijn mond. Ik hoor hem grinneken, en dat doet mij lachen.
'Dat is een verassing!' zegt hij, en kijkt me weer aan. 'Ga je mee Janitaatje van me?' lacht hij, en ik knik maar wat. 'Okee, waarom niet?' lach ik, en ik zie Niall van oor tot oor glimlachen. Snel geven we elkaar nog een knuffel; dat is ons ding weetje. Hij ruikt super lekker, en voelt zo warm. Als hij opstaat voel ik opeens iets draaien van binnen, dit was de druppel. Als hij bij de deur staat, draait hij zich nog om. 'Kleed je maar snel om, we gaan zo, enne... ' mompelt hij, en draait zich snel om. Voor ik het weet is hij al weer weg, en ik laat me achterover vallen. Ik voel de blinders van binnen al heen en weer fladderen, het doet me goed. Ik weet niet, eerst voelde ik niet echt iets voor hem, hij is mijn best friend you get? Maar steeds naderhand krijg ik meer gevoelens en...en... hij is zooooooo leuk! Snel bedenk ik me dat ik me mooi moet maken voor hem, en spring mijn bed uit. Nog een klein gaapje verlaat mijn mond, en ik grinnik. Ik trek mijn kledingkast open, en zoek in het rond.
'Hmmm, niet te chic, maar ook niet té te'' mompel ik, en na een tijdje heb ik het, de perfecte outfit. Ik kijk naar buiten, en knik. Het is lekker weer, dus i'll keep it! Snel hijs ik me erin, en ga voor mijn make-upp tafel zitten. Zou ik voor roze oogenschaduw gaan, of zwart, groen, blauw, wit? Ik schud met mijn hoofd, en denk rustig. Opeens heb ik het!
Ik ga voor de beige, licht bruine getinte ogenschaduw, gevolgd door een zacht roze lipstick. Snel bekijk ik mijn bruine haartjes nog is, ik ga vandaag voor casual. Ik zucht, en pak dan een elastiekje. Ik voel me net een haar-tovernaar, en binnen een wip heb ik mijn haar in een lange Waterval vlecht. Als ik alles zo'n beetje klaar heb, maak ik een rondje voor de spiegel. Ik lach wat, maar het is het nog niet. Dan zie ik mij all-stars op de grond liggen, en doe ze aan. Dan sta ik nog is voor de spiegel, en boem; dit wordt het.
Ik open mijn kamerdeur, en hoor wat stemmen vanuit de keuken wat zeggen.
Ik lach, en loop vrolijk naar beneden. Als ik de kamerdeur inloop, valt mijn oog als eerste op Niall. Hij kijkt tv, en eet wat. 'Ik ben klaar!' roep ik, en pak mijn tas. Niall draait zich om, en zijn mond valt letterlijk open.
'Wat zie je der mooi uit Janita' roept Zayn tegelijk met Harry, en ik lach dankbaar. Ik pak mijn jas nog is, en gebaar dat we kunnen gaan. Niall komt naar we toe lopen, en de rest pakt al zijn spullen. 'Je ziet er prachtig uit' mompelt hij, en geeft me een knip-oog. Ik glimlach, en bijt op mijn lip.
De andere boys zeggen we ook dat ik er leuk uit zie, en bloei daar helemaal van op. Als we in de auto zitten, vraag ik wat te nieuwsgierig wat we gaan doen. Ze lachen allemaal, en ik kijk ze wat verward aan. 'Tsja, vandaag zien we hoe een taaie tante je bent!' lacht Louis, en wenkt de andere via wat oogcontact. Ik schud met mijn hoofd, en lach wat.
'Oh nee. geen spinnen ofso he!' gil ik, en kijk ze bang aan. Ze lachen alleen maar wat, en knipogen naar elkaar. Ik kijk naar Niall, en kijk hem vragend aan.
Even wisselen we een blik uit, heel eventjes maar.
IK staar hem diep in zijn mooie blauwe ogen aan, en dat haar; het zit zo perfect! Snel schud ik me uit mijn gedachtes, en ga aan Liam's arm hangen, die toevallig toch naast me zit. 'Liammm! Pleasee! Tell me what we going to do!' gil ik, en kijk hem pruillippend aan. Hij schud, 'Doe niet zo druk Janita, we zijn er toch bijna!' roept hij lachend, en ik ga gelijk naar buiten staren.
Ik voel dat ik van alle kanten bekeken wordt, wat me wel nerveus maakt.
Opeens zie ik een bordje langskomen met: 'Paintball veld rechtsaf >>, en we draaien naar rechts. Ik kijk de jongens paniekerig aan, 'Neeeeee! NIet wat ik denk dat het is hea?' gil ik weer, en ze stappen lachend de auto uit. Ik plak mezelf vast in de auto, en als iedereen eruit is zie ik Niall in de autodeuropening verschijnen. Hij lacht. 'Kom je nou nog bangeschijterd?' zegt hij, en steekt zijn hand uit. 'Ik ben heus niet bang hoor!' roep ik, en geef hem een vernietigende blik. 'Wowwow, niet boos worden hoor tante' zegt hij plagerig, en ik steek mijn tong uit. Ik neem zijn hand aan, en hij trekt me uit de auto. We worden doorgeleid naar een soort instructie plein, waar allemaal dingetjes worden uitgelegd. Ik slik even, maar dat verdwijnt snel wanneer ik voel dat Niall mijn hand pakt. Ik giechel, en bloos. Snel zet ik mijn helm op; die ik aangereikt krijg- zodat niemand mijn gezicht ziet.
Daarna worden we nog in een pak gehezen, en krijgen een geweer.
Na een lang verhaal over hoe dat ding werkt, mogen we eindelijk het bos in.
'Ik ga jullie dus he-le-maal neerschieten!' roep ik lachend, en ren snel het bos in.
Ik verschuil me achter een boom, en hoor een starts-schot. Ik voel dat mijn hart bonst als een gek, en de adrenaline stroomt door mijn lijf.
Ik hoor wat stemmen dichterbij komen, en hou mijn pistool gereed.
Ik wacht, en wacht, en wacht.... totdat ik een stem dichterbij hoor.
Met een ruwe draai draai ik me om, en schiet snel op Harry, en raak zijn arm.
Hij lacht, en ik ren weg. Als ik me omdraai zie ik dat hij zijn pistool op me richt, en zoek snel om me heen dekking. Voordat ik het door heb, word ik tegen de grond geduwt. In dezelfde seconde hoor ik een knal tegen de boom, en zie een druppeltje verf naar beneden glijden. Ik zucht, en kijk naar voren.
Ik zie dat het Niall is, en staar recht in zijn mooie blauwe ogen; die me lachend aankijken. 'Dat was dus echt op het nippertje!' gil ik, en hij knikt.
Dan gaat hij zitten, en trekt me omhoog. 'Dankje Nialler'!' lach ik, en geef hem een por in zijn buik. Hij kijkt me weer aan, en bijt op zijn lip.
'Janita, ik wil je dit al zooo lang vertellen, en..en..' begint hij, en pakt mijn handen. Ik lach, en kijk hem nieuwsgierig aan. 'Ik ben verliefd op je Janita' zegt hij, en kijkt naar de grond. 'Ik wist niet hoe ik dit moest zeggen, want we zijn beste vrienden, en je bent zo leuk! Nu merk ik hoe er....-' zegt hij, en voor dat hij zijn zin kon afmaken, buig ik me voorover en zoen hem.
Daarna kijk ik hem aan, en lach zo lief mogelijk naar hem.
'Ik ben ook verliefd op jou Nialler!' fluister ik, kijk hem vragend aan.
Hij legt zijn hand op mijn wang, en knikt. Dan zoent hij me weer op me mond, en ik leg mijn armen in zijn nek. 'I love you baby' zegt hij glunderend, en ik lach. 'Je haalt de woorden uit mijn mond' grinnik ik, en kus hem weer.
Nu weet ik dat hij van mij is, en alleen... van mij!


Ik heb mijn best gedaan!
Hope you like it dears!

-xxx-


Reacties:


1D4EVER
1D4EVER zei op 9 okt 2013 - 7:52:
supeeerr


Malikaa
Malikaa zei op 8 okt 2013 - 18:58:
Awhhhhiieeee
Xxxj


tamarastyles
tamarastyles zei op 7 okt 2013 - 21:22:
En dan worden ze geraakt BOEM einde (:

xxx


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 7 okt 2013 - 20:10:
Vet cool !!


Janitaa
Janitaa zei op 7 okt 2013 - 20:04:
Oh gusch!
Lovefeeling..
Dit is echt knettertjes goed!!!!
Jij bent echt goed in schrijven!!
Echt dankje dankje dankje dankje welll!!!


TeDikeSmakkertjeVanDeGrootsteFanVanJouSchrijfKunsten :3