Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » He Died When I Was Pregnant » 02 -- Moving To LondOn (part I)

He Died When I Was Pregnant

16 maart 2014 - 16:35

550

6

368



02 -- Moving To LondOn (part I)

“lieverd, moet ik helpen?” roept mijn moeder vanaf beneden. “nee dat hoeft niet, ik ben al bijna klaar!” roep ik snel terug. Ik stop de laatste kleertjes van Jasmine in de verhuisdoos en kijk even goed rond of ik echt alles heb ik gepakt. Morgen verhuizen Jasmine en ik naar Londen. We gaan daar in een groot appartementencomplex wonen. Liam woont daar ook en hij heeft er ook voor gezorgd dat Jasmine en ik daar kunnen gaan wonen. Als ik alle kamers heb doorgekeken loop ik naar beneden toe. “heb je alles ingepakt nu?” vraagt mijn moeder nog ter bevestiging. “ja, ik heb alles in gepakt mam” zeg ik lachend. “ga je mee naar de winkel?” vraag ik aan mijn moeder. “ja, gezellig” zegt ze terwijl ze haar jas al gaat halen. “lieverd, ga je mee met mama en oma naar de winkel?” vraag ik Jasmine. Gelijk staat ze op om haar schoentjes te pakken in de gang. Een kwartier later staan we in de supermarkt. “wat heb je allemaal nodig?” vraag mijn moeder die met het winkelwagentje loopt. Ik haal het boodschappenlijstje uit mijn jaszak en geef het haar. Als we alles hebben lopen we naar de kassa toe en rekenen af. Onderweg naar huis wordt ik plotseling gebeld, op het schermpje staat dat het een onbekend nummer is. “hallo, met Angel. Met wie spreek ik?”. “hey Angel, met Liam”. “hey Liam, hoe gaat het?”. “Goed en met jou?”. “ook, maar waarom belde je eigenlijk?”. “ik wilde vragen hoe laat je morgen hier bent”. “de verhuiswagen komt om 9 uur dus rond 10 uur gaan we wel rijden denk ik. Dan ben ik ongeveer om 1 uur, uiterlijk 2 uur in Londen”. “oke, dan zie ik je morgen!”. “oh Liam, hoeveel mensen wonen er eigenlijk in dat gebouw”. “nu 5 en morgen 7”. “oke, tot morgen broertje, ik hou van je”. “tot morgen zusje ik hou ook van jou en doe de groetjes aan papa, mama en Jasmine” zegt hij nog snel voordat hij ophangt. “mama, ikke ook Liam zien” roept Jasmine als ze in haar kinderstoel achter in de auto zit. “ja lieverd, morgen mag je Liam zien” zeg ik lachend. De laatste keer dat Liam en Jasmine elkaar zagen was 2 jaar geleden. En heel af en toe nog even kort via Skype. “en met hoeveel mensen wonen jullie in dat gebouw?” vraagt mijn moeder nieuwsgierig. “Liam zei dat er nu 5 mensen wonen en morgen dus 7” zeg ik terwijl we naar huis toe rijden. Eenmaal thuis aangekomen gaat mijn moeder koken en smeer ik alvast wat broodjes voor morgen en Jasmine speelt vrolijk met haar pop in de woonkamer. “ik ben toch wel nieuwsgierig naar het appartement” zeg ik lachend tegen mijn moeder. Mijn moeder en ik hebben een hele goede band, ze heeft me altijd gesteund met alles. Vooral toen ik zwanger was. Na het eten leg ik Jasmine op bed en ga ik samen met mijn ouders nog even televisie kijken in de woonkamer. Plots wordt ik gebeld, weer door een onbekend nummer. “hallo, met Angel”. “Hey Angel, met Liam”. “hey, waarom bel je?”. “nou ik wil even iets zeggen en het lijkt me wel handig dat je het nu al weet in plaats van morgen als je net verhuisd bent”.



reactie = melding xx


Reacties:

1 2

princess
princess zei op 17 maart 2014 - 7:03:
Ik wil het weten )


justmissF24
justmissF24 zei op 16 maart 2014 - 19:13:
Ahhww wat weett??? Snel verder!! Ik lees mee! x


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 16 maart 2014 - 19:05:
oehh !! Super leuk chappie !!!


juutjee19
juutjee19 zei op 16 maart 2014 - 18:46:
Leeuk!!
Snel verder!!
X


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 16 maart 2014 - 18:31:
Leuk!!