Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » He Died When I Was Pregnant » 04 -- Is She Your Little Sister?

He Died When I Was Pregnant

26 maart 2014 - 15:46

634

7

541



04 -- Is She Your Little Sister?

Een half uur later staan alle dozen en mijn fiets in de verhuiswagen en nu zitten we allemaal in de woonkamer thee te drinken. “mama, waar is pop” vraagt Jasmine als ze haar drinken op heeft. Ik geef Jasmine haar pop. “als jij voor ons rijd dan weten we zeker dat er iemand in het appartement is als we daar aankomen” zegt een van de verhuizers. “ja dat is goed” antwoord ik snel. Een half uurtje daar na loop ik met Jasmine en mijn ouders naar de auto toe. De verhuizers gaan naar de verhuiswagen en wachten daar totdat ik weg rij. “wees je wel voorzichtig en bel je vanavond even?” vraagt mijn moeder als ze afscheid heeft genomen van Jasmine en ze in haar stoeltje in de auto zit. “ja mam zal ik doen” ik geef mijn ouders nog een knuffel en een kus op hun wang en dan stap ik in. “tot binnenkort, ik hou van jullie” zeg ik als ik in de auto stap. 3 uurtjes later rij in Londen in, Jasmine is onderweg in slaap gevallen. Via de carkit bel ik Liam op. “hey Liam, ik rij nu Londen in dus ben binnen een paar minuutjes bij het appartementencomplex”. “hey, oke is goed. Ik ben thuis”. “dat is wel handig ja”. “ik loop al vast naar buiten, ik zie je zo”. ”tot zo” een paar minuten later sta ik voor het appartementencomplex. “hey Liam” roep ik als ik de auto heb geparkeerd voor het gebouw. “hey Angel” zegt hij lachend. Ik geef hem een knuffel en een kus op zijn wang. “ik haal Jasmine en de spullen even uit de auto” zeg ik terwijl ik de deur van de auto openmaak. “ik pak de tassen wel, haal jij Jasmine maar” roept Liam die al bij de kofferbak staat. Rond 3 uur staan alle verhuisdozen in het appartement en zijn de verhuizers weg. Samen met Liam pak ik alle dozen uit en om kwart voor 7 zijn we al klaar. “dat hebben we snel gedaan” zegt Liam die zich zelf op de bank heeft gezet. “zeg dat wel” zeg ik lachend. “de meubels zijn echt heel mooi, ik vind het echt super lief dat je dat allemaal hebt gedaan. Dat had toch helemaal niet gehoeven” zeg ik terwijl Jasmine op mijn schoot kruipt. “mama ikke honger” zegt Jasmine als ze op mijn schoot zit. “zullen we naar de gezamenlijke woonkamer gaan dan kan je de andere ontmoeten en kunnen we wat gaan eten, ik heb ook best wel honger namelijk” stelt Liam voor. “ik wist niet dat er een gezamenlijke woonkamer was, eten jullie daar vaker?” zeg ik verbaasd. “ja, eigenlijk altijd, kom dan gaan we” zegt Liam die inmiddels al bij de deur staat. Met Jasmine en haar pop in mijn armen loop ik naar Liam toe. Samen gaan we naar beneden, vanuit de woonkamer hoor ik een hoop gepraat komen. “is iedereen thuis?” vraag ik voordat we naar binnen gaan. “ja, ik denk zo te horen wel” zegt hij lachend. “hey, dit zijn mijn zus Angel en Jasmine” zegt Liam als we in de woonkamer staan. Gelijk kijken 4 paar nieuwsgierige ogen me aan. Iedereen staat op en komt onze kant opgelopen. “dit zijn Harry, Niall, Zayn en Louis” gaat Liam het rijtje af. Ik kijk iedereen even aan, maar bij één paar ogen blijf ik hangen. Wauw.... ik word uit mijn gedachten gehaald door Jasmine die haar pop uit mijn handen pakt. “wil je staan?” vraag ik haar, ze knikt even en kijk me dan aan met een lief lachje op haar gezicht. “huh maar Liam, ik wist niet dat jij ook nog een jonger zusje had” hoor ik Niall zeggen terwijl ik Jasmine op de grond zet.


ik hoor graag jullie voorspellingen/ideeën voor dit verhaal! xxxx REACTIE = MELDING


Reacties:

1 2

x1Dx
x1Dx zei op 27 maart 2014 - 17:09:
Super leuk!!!
Ben benieuwd als ze het verhaal horen

Xxx


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 26 maart 2014 - 21:17:
Okey dan !! Mijn idee :

- Ze wordt verliefd op Lou
- Na heeeeeeeel lang aarzelen verteld ze het verhaal
- Lou zat ook in het leger en kende haar vriend
- Voilà ! Le dramatic plot twist !!!

Kusjes x


THK1999 zei op 26 maart 2014 - 20:25:
Leuk deel!
Ik hoop dat Louis degene is waar ze verliefd op wordt
Ben benieuwd naar het volgende deel x


princess
princess zei op 26 maart 2014 - 18:40:
ik denk dat ze verbaasd zijn als ze dat horen


LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 26 maart 2014 - 17:43:
leukk!
ik denk wel dat ze erg verbaasd zijn als ze horen dat jasmine haar dochtertje is,want dan willen ze haar hele verhaal natuurlijk weten!
stiekem hoop ik dat de jongen Harry is waar ze op verlieft raakr <3