Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Stand Alone | One Shot » It doesn't matter anymore...

Stand Alone | One Shot

12 mei 2014 - 18:16

113

4

458



It doesn't matter anymore...

Uhh, een soort van ietss, ofzow :3 Wel erg kort c: En het liedje is de moeite waard, van MovieStarPlanet. Daar ben ik btw zeer verslaafd aan :3 Mijn gebruikersnaam is "Snowflakee" :3 (Pleas zeg nix over de trieste verslaving :c)



Mijn haar waait in mijn gezicht, maar ik neem de moeite niet het uit te halen. Waarom zou ik moeite geven voor mijn zinloze leven? Nu de regen zo hard op mijn t-shirt -loze armen snijd voel ik tranen over mijn veel te bleke wangen lopen.
Aan het eind van de brug stap ik af, mijn fiets in het gras gooiend. Wat heeft het ook voor zin? Niks dus. Mijn leven heeft sowieso geen zin. Zonder angst kijk ik in de afgrond. Ik spreid mijn armen als die mensen van de Titacic. Als ik mijn ogen sluit valt er een onnatuurlijke warmte over me heen. Zonder twijfel laat ik me in de afgrond vallen.


Reacties:


narcissa
narcissa zei op 13 mei 2014 - 8:47:
Kort is het zeker. Maar laat het nou net zo krachtig zzijn echt een heel goed stukje.


Chrissy
Chrissy zei op 12 mei 2014 - 19:45:
Oké. Ik moet even zeggen: het is echt indrukwekkend hoeveel emotie je in zo'n klein stukje tekst kunt stoppen. Echt wow.
Het is heel erg deprimerend, maar je geeft wel weer dat wat ze doet haar rust & kalmte brengt. Dat ze hier oké mee is. En dat is volgens mij de magie in dit stukje.


Hermelien
Hermelien zei op 12 mei 2014 - 18:49:
Alles van emoties die in dit stuk horen,
zijn er gewoon en kort betkent niet meteen slecht.
Het betekend net sterk

xoxo


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 12 mei 2014 - 18:40:
Omfg.... This is.... bad bad bad
Why would she do this?

IK BEN OOK VERSLAAFD XD
IK STUUR JE VV