Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I'm looking for myself, did you see him? » ~part 14~

I'm looking for myself, did you see him?

22 mei 2009 - 11:47

303

3

318



~part 14~

na het zeuren van vele ga ik EINDELIJK verder!!

De volgende morgen word ik wakker van Bill die de kamer weer binnenkomt. "Goedemorgen" "Goeiemorge" antwoord ik slaperig. "Mag ik mij hier douchen?" "Ja, tuurlijk, ga maar. Dan kan ik nog wat wakker worden." "Oke." Hij huppelt vrolijk de kamer uit en ik probeer om niet terug in slaap te vallen.

[Bill pov]
Nadat ik me gedouched en afgedroogd heb komt Tom de badkamer binnen. "Mijn ma is je kleren aan het wassen, als je wil mag je wat van mij lenen, of gewoon net zoals mij de hele voormiddag in een boxer rondlopen." "Kan ik er dan een van jou lenen?" "Tuurlijk, kies maar uit. Ze liggen in de bovenste lade." Ik knik en loop met een handdoek om me heen naar Tom's kamer. Ik kies een boxer uit en ga dan naar onder. "Goedemorgen Tom." zegt Tom's moede wanneer ik de keuken inga. Ik stop en kijk haar aan. "Euh, ik ben, Bill." De krant, waar ze net al even van had opgekeken, legt ze neer en ze kijt me aan. "Oh sorry!! Ik vindt dat jullie erg op elkaar lijken! Vooral zo zonder je make-up en alleen in je ondergoed, Tom doet dat ook altijd. Waar is hij trouwens?" "Hij is zich douchen." zeg ik terwijl ik aan de tafel ga zitten. "Je mag gerust een broodje nemen hoor." Zegt ze als ze me naar de stapel broodjes op tafel ziet kijken. Ik knik dankbaar en neem een broodje. Even later komt Tom, net als mij in boxer, de keuken binnen. Hij zet zich naast me aan tafel neer en staakt meteen een broodje in zijn mond. Zijn moeder plooit de krant op, staat recht en gaat de keuken uit. Wanneer we klaar zijn met ontbijten help ik Tom met opruimen en dan gaan we samen op zijn kamer wat televisie kijken.

[reacties??]


Reacties:


MariTom
MariTom zei op 23 mei 2009 - 11:13:
"Goedemorgen Tom." zegt Tom's moede wanneer ik de keuken inga. Ik stop en kijk haar aan. "Euh, ik ben, Bill."


Whaha, geweldig


xNadezhda zei op 22 mei 2009 - 15:52:
Hahaha ^^ "Goedemorgen Tom." "Uh, ik ben Bill." Dat ze het nou nog niet doorhebben! Ze zijn wel erg dom

Maar het is nog steeds goed ^^

'k Wacht op meer!


butcherknife
butcherknife zei op 22 mei 2009 - 14:16:
Ik heb het allemaal in een keer gelezen
Het is goed (:
en het irriteert mij , dat ze het nog altijd niet weten
ze moeten het doorhebbe ;p

snel verder (: