Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Dribs and Drabbles » Het was niet de bedoeling dat het gebouw afbrandde!

Dribs and Drabbles

7 aug 2015 - 13:54

259

1

275



Het was niet de bedoeling dat het gebouw afbrandde!

Het was niet de bedoeling dat het gebouw afbrandde! Zayn hoort het kreunen, ziet het wankelen. Hij weet dat het gaat instorten maar hij kan niet stoppen met kijken. Zelfs als hij het écht zou willen, denkt hij niet dat hij zijn voeten zou kunnen bewegen.
Het was allemaal zo onschuldig begonnen. Hij had zich verveeld in de backstage van één of andere Londense concertzaal - namen hield hij allang niet meer bij - dus had hij met zijn aansteker gespeeld. Klik, klik, klik. Vlammetje, vlammetje, vlammetje. En plots had zijn pet in de fik gestaan.
Hoe hij zich toen had gevoeld, tegelijkertijd zo geschrokken en zo gefascineerd, was als een drug die zich venijnig snel zijn systeem had gewerkt.
Hij wou meer. Zowel in frequentie als graad.
Louis's slipper (de rechter), Nialls kopie van Harry Potter en de Steen der Wijzen, Liams zebraprint T-shirt, en nu Harry's playstation.
Dat hij graag de favoriete dingen van zijn bandleden op wilde laten branden, was iets waar hij liever niet al te diep over nadacht.
Maar de playstation was een slecht plan geweest. Het speeltje was ontploft - hij proefde nog rook op zijn tong - en het tapijt had ook vlam gevat.
Blijkbaar had Harry Styles veel brandbare dingen in zijn appartement, waardoor heel het gebouw nu in lichterlaaie stond.
Zayns wangen waren vuurrood toen hij besefte dat hij zich nog nooit zo goed had gevoeld. Euforie ontvouwde zich als een vlinder in zijn maag.
Hier zou hij van genieten tot het laatste beetje as neergedaald was.

Voor Bobo, Tesja en Daan. <3
&&. Dit was een prompt die we op 't station bedacht hebben.


Reacties:


Bodine
Bodine zei op 9 aug 2015 - 10:53:
Zayn de pyromaan <3 I propose a Zayn/Aerys fic!
Also. O2. In Londen is het altijd O2. Of Wembley naar dat is geen concerthal.

You crazy moffo. Alsof Niall genoeg hersencellen heeft om te lezen.

i. fuck you.
ii. Come to the dark side (aka One Direction), we have flaming homosexuals


Ik had dit gisteren helemaal getypt en toen ging de database dood