Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » When We Met-Calum Hood » 03

When We Met-Calum Hood

4 sep 2015 - 17:57

1058

6

400



03

Image and video hosting by TinyPic

Luke Robert Hemmings

Iedereen slaapt nu al maar dat is iets wat ik echt niet kan nu. Slapen lukt nooit bij mij op de eerste nacht in de tourbus. Ik weet niet of het door de zenuwen komt maar of dat het gewoon niet lukt. Normaal zou ik nu samen met Ashton in een bunk liggen maar dat zou dan bij Nola te veel opvallen. Nola weet het nog niet en ik weet ook niet of ik het haar wel moet vertellen, ik bedoel ze is en blijft mijn kleine zusje en ik weet niet hoe ze zal reageren als ze erachter komt. Ja ze is mijn zusje maar ik wil niet dat ze boos op me wordt als ik het haar vertel. Het is namelijk nou ook niet bepaald niks. Mam, pap , Ben en Jack hebben het gelukkig geaccepteerd maar ik weet niet zeker of Nola het wel zou accepteren. Een zucht verlaat mijn mond terwijl ik me omdraai en mijn gezicht nu naar Ashton die in de andere bunk ligt te slapen ligt. ,,Ash?''
,,Hmm?'' Ashton draait zich naar me om en opent zijn ogen waarna hij me slaperig aankijkt. ,,Lukey wat is er?'' Zijn stem klinkt schor en ik heb gelijk spijt dat ik hem wakker heb gemaakt. ,,Niks laat maar. Slaap lekker Ashy.'' Ik draai me met tegenzin om terwijl ik mijn armen om mijn pinguïn wikkel terwijl ik probeer te gaan slapen. Vaag hoor ik wat gestommel waarna er twee armen om mijn middel zitten. Ashton draait me zo om dat ik met mijn gezicht tegen zijn borst aanlig met de pinguïn nu aan de zijkant van de bunk aan. ,,Lukey vertel wat is er?'' Een kleine zucht verlaat mijn mond terwijl ik mijn armen om Ashton wikkel. ,,Ik weet niet of ik het Nola wel moet vertellen Ashy, ik bedoel ik weet niet of ze boos gaat worden of misschien accepteert ze het wel helemaal niet.''
,,Wil je dan niet dat ze het weet? Ik bedoel het is wel je zusje Luke ze heeft het recht om het te weten. Ik heb het Chantal ook verteld terwijl ik bang was dat ze het ook niet zou accepteren. Ze begon gelijk te fangirlen. Ik zweer je er is echt wat mis met dat kind.'' Ik schiet in de lach terwijl ik mezelf wat meer tegen Ashton aanduw. ,,Vertel het haar gewoon. Het hoeft niet gelijk maar je moet het haar wel vertellen. Probeer nu maar te gaan slapen, je kan het de fans niet aandoen als je morgen in slaap valt op het podium plus dan moeten we je wakker zien te krijgen dat gaat nou niet bepaald makkelijk af en toe.'' Ik knik waarna ik mijn ogen sluit en zodra ik Ashtons lippen op mijn voorhoofd voel val ik met het ritme van zijn hart in slaap.




,,Ahw!'' Ik open en zie dat ik nog steeds op Ashtons borst lig maar nu lig ik meer bovenop hem in plaats van naast hem. ,,Chantal shut up!''
,,Waarom Lashton is te cute!''
,,Jij en je gefangirl.'' Ashton blijkt hier niks van door te krijgen terwijl hij rustig doorslaapt. Ik druk een kus op zijn voorhoofd. ,,Maar serieus jullie zijn zo schattig samen. Weet Nola het eigenlijk al?''
,,Nop.''
,,Dus ik moet mijn mond dichthouden?''
,,Ja goed geraden Chanti. Lukt je toch wel?'' Laten we eerlijk zijn dat houdt Chantal echt niet lang vol. ,,Waar is Nola eigenlijk? En de rest?''
,,Keuken, ik was als eerste wakker en ik zag jullie samen hier liggen en aangezien ik nog niet wist of Nola het al wist had ik de gordijnen bij jou en Ashtons bunk dichtgegaan. Zo zou ze niks te weten komen.''
,,Je bent een schatje.''
,,Weet ik toch.''
,,Hoe zit et eigenlijk tussen jou en Michael?'' Ik ben samen met Ashton de enige die weten dat Chantal Michael meer dan leuk vind. En dan ben ik ook nog de enige die weet dat Michael dezelfde gevoelens heeft voor Chantal maar die twee durven allebei niks tegen elkaar te zeggen tegen elkaar. Durfen ook allebei geen move te maken. Sjeez! ,,Zijn gangetje. Wist je trouwens dat Michael echt een grote D heeft what the fuck!'' Nog iets waarmee Chantal naar mij mee komt. Ik vind het niet erg hoor ik vind dicks interessanter dan boobies. Maar de enige dick waar ik het meest van houd is die van Ashton. ,,No shit sherlock maar hoezo heb je hem gezien?''
,,Nou ja dus. Was zo akward.''
,,Vertel!''
,,Nou ik kwam dus de badkamer in omdat ik me wou omkleden, hoeveel ik ook van jullie houdt ik ga dat niet midden in jullie bijzijn doen. Maar goed meneer stond dus zijn tanden te poetsen naakt!''
,,Die van je broer is toch veel groter.''
,,O my god Luke ik hoef niet te weten wat jullie wel niet allemaal doen als jullie alleen zijn! Maar ik heb wel een vraagje als je het niet erg vind.'' Chantal wiebelt met haar wenkbrauwen en ik trek een wenkbrauw op. ,,Wat wil je weten?''
,,Wie topt er als jullie et doen? Trouwens doet dat niet fucking pijn?'' Ik voel mijn wangen rood worden terwijl mijn ogen groot worden. ,,Chantal dat is iets wat je niet hoeft te weten en daar kom je misschien zelf ooit nog wel achter.''
,,Ik zou toch wel echt zweren dat ik jou soms midden in de nacht daddy heb horen roepen terwijl ik met Michael aan het appen was.'' Ik voel mijn wangen nog roder worden en volgens mij ben ik nu echt een tomaat. ,,Hey Lukey je hoeft je niet te schamen. Mijn broer is heel aantrekkelijk hoor, laatst toen ik Harry ging ophalen van school zat er zo'n ouder meisje allemaal van Ashton is zo hot, ik zou willen dat hij mij zo hard bangt als hij zijn drums bangt. Ik had bijna geroepen dat hij niet op meisjes valt maar de fans weten dat ook niet dus dat was een beetje raar geweest dan.''
,,Ga jij nou maar weer met je barbies en poppen spelen eh.''
,,Ik zou liever met Michaels dick spelen maarja, maak jij Ashton wakker voordat Nola achterdochtig wordt?'' Ik knik waarna Chantal wegloopt en ik Ashton licht door elkaar schud. ,,Hmm?'' Ashton opent zijn ogen en kijkt me verbaast aan. ,,Babe opstaan.'' Ik druk een snelle kus op zijn lippen waarna ik uit de bunk stap en Ashton door zijn ogen wrijft en daarna ook uit de bunk stapt.


Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:

1 2

xCalPal
xCalPal zei op 4 sep 2015 - 21:52:
Nee maar even serieus Lashton zijn dads omg i love you for Lashton


5sosxx
5sosxx zei op 4 sep 2015 - 19:02:
Ik vind Chantal echt geweldig met opmerkingen maken


LoveMichael
LoveMichael zei op 4 sep 2015 - 19:00:
DIT IS AWESOME


Anne
Anne zei op 4 sep 2015 - 18:58:
Waarom zou Nola raar reageren op Lashton?
En waarom weet iedereen het al behalve Nola?
Nola is geen boeman hoor!
Luke ga nu naar Nola toe en vertel het haar!
Ze gaat je heus niet veroordelen, ze is je zusje!

CHANTAL EN MICHAEL MOETEN BIJ ELKAAR KOMEN!!


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 4 sep 2015 - 18:58:
Whahahahahahha