Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » When We Met-Calum Hood » 04

When We Met-Calum Hood

11 sep 2015 - 20:23

1200

6

452



04

Image and video hosting by TinyPic

Michael Gordon Clifford

Chantal komt teruggelopen van de bunks en vragend kijk ik haar aan. Ze laat zich naast mij neerploffen en pakt haar telefoon erbij. Ze klikt een of andere app aan en als het aan haar ligt heeft het negen van de tien keer te maken met fanficiotns. ,,Psst.'' Ik stoot haar met mijn elleboog aan en snel kijkt ze op terwijl haar bruine ogen me vragend aankijken. ,,Wat?''
,,Zijn de tortelduifjes al wakker?'' Chantal knikt waarnaar ze haar ogen weer op haar telefoon laat vallen. Wattpad? Wat the fack is dat nou weer? Voorzichtig zonder dat ze het doorheeft lees ik mee met wat zij leest en mijn ogen worden groot waarna ik snel wegkijk. Ik wist wel dat sommige fans wat gekker zijn als anderen maar lashton smut schrijven! Dat doe je toch niet?! Kom op dat gaat toch een beetje te ver in mijn ogen. Voorzichtig kijk ik terug naar Chantals scherm en zie dat ze op een profiel zit, wat ik als die van haar zie. ChantiX5SOSX. Snel sla ik die naam op in mijn geheugen en kijk weg van haar telefoon en pak mijn eigen telefoon erbij. Een achtergrond van mij en Chantal komt tevoorschijn en ik voel mijn hart een paar slagen maken. Okay ja het is denk ik wel duidelijk dat ik een crush heb op Chantal. Wacht wie houd ik voor de gek? Ik ben verliefd op haar maar zij ziet me toch als een vriend en ik durf het niet tegen haar te zeggen bang dat ze me raar gaat vinden en niks meer met me te maken wilt hebben. Ik ga naar apple store en download de wattpad app. Snel zonder dat Chantal het doorheeft maak ik een account aan. MichaelGClifford. Okay, snel stel ik alles in waarna ik Chantals profiel zoek en haar volg. Ik kijk naar profiel en zie een foto van mij als haar profielfoto wat een glimlach op mijn gezicht laat toveren.Mijn hart mist een paar slagen als ik Chantal Clifford zie en locatie Michaels arms. ,,Wat doe je?'' Snel klik ik de app weg en ga op mijn telefoon zitten. Nu zie ik pas dat ik en Chantal als enigen nog in de bus zijn overgebleven. ,,Niks.''
,,Je deed wel iets!'' Chantal begint met haar hand onder mijn kont te gaan opzoek naar mijn telefoon. ,,Dude?!"
,,Geef gewoon je telefoon.'' Snel pak ik mijn telefoon en houd deze in de lucht zodat ze er niet bij kan. ,,Geef! Me! Die! Telefoon!''
,,Nee!'' Chantal gaat een soort van op me zitten en probeert zo mijn telefoon af te pakken. Haar benen zitten allebei een aan de kanten van mijn heupen terwijl ze aan mijn arm trekt. ,,Geef gewoon op Chanti.'' Verlagen laat ze zich op mijn penis neervallen terwijl ze wat met haar kont beweegt en ik moet op mijn lip bijten om niet te gaan kreunen. ,,Mikey.'' Chantal kijkt me met puppieogen aan en ik trek een wenkbrauw omhoog. ,,Mag ik je telefoon alsjeblieft?''
,,Nee.''
,,Mikey!''
,,Chantal ik zeg toch godverdomme nee! Hou dan op met fucking zeuren!''
,,Fuck you!'' Chantal staat op en zie de pijn in haar ogen. Snel loopt ze de woonkamer uit naar de bunks en ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan.


Hoe kan ik zo fucking dom zijn?! Ik weet dat ik niet te veel moet flippen op Chantal omdat ze soms gevoelig kan zijn en een zwaar verleden heeft gehad. En wat doe ik ik schreeuw naar haar. Ik haal een hand door mijn haren en trek er daarna aan. Ik moet ook altijd alles verpesten. ,,Dude waarom ligt Chantal te huilen in haar bunk?'' Calum loopt gelijk weer door naar de koelkast. Hij was hier dus wel nog? Chantal is aan het huilen en dat is mijn schud. Gelijk sta ik op en loop naar de bunks zonder Calum een antwoord te geven. Zachte snikken zijn te horen en mijn hart breekt. ,,Chanti?''
,,Ga weg!'' Dat ik haar zo moet horen in mijn fucking schuld en ik moet het oplossen. Ik kan echt niet optreden als ik weet dat Chantal boos op me is. ,,Chanti het spijt me?''
,,Ik zeg toch ga idiot!'' Ik trek het gordijntje van haar bunk open en zie haar met haar rug naar me toe liggen. ,,Chantal.''
,,Fuck you Clifford!''
,,Als je het dan echt zo graag wilt hoef je het alleen maar te vragen hoor.''
,,Flikker op!'' Een zucht verlaat mijn mond. Dit gaat moeilijker worden dan ik dacht. Ik klim in de bunk en trek het gordijntje weer dicht. ,,Chanti het spijt me echt ik had echt nooit tegen je moeten schreeuwen. Alsjeblieft praat tegen me.'' Chantal draait zich om en verbergt haar hoofd op mijn borst en ik trek haar in mijn armen. ,,Wat deed je dan?''
,,Beloof me dat je niet gaat lachen.''
,,Okay dat beloof ik kitten.''
,,Jij bent mijn kitten hoor maar ik zat op wattpad.''
,,Jij zit op wattpad?!"'
,,Soms stalk ik fans ja. Las iets wat iemand die ik volg op had gestemt. Lashton smut nou dat hoef ik ook weer niet et weten hoor.'' Chantal schiet in de lach terwijl ze me aankijken. Ik geef haar een boze blik. ,,Wat?'' Hikt ze.
,,Je had beloofd om niet te lachen bitch!''
,,Sorry, maar wat wil je er tegen gaan doen?''
,,Hmm ja dat is een goede.'' Chantal steekt haar tong naar me uit en ik rol ons om waardoor ik bovenop haar heupen zit en begin haar te kietelen. Chantal krijgt gelijk een lachbui en begint tegen mijn borst te slaan. ,,Sttooooppp!''
,,Nee dit is wel leuk plus ik vind het uitzicht wel okay.'' Nu steek ik mijn tong naar haar uit. ,,Mikey stop!!''
,,Nooit!''
,,Dan vertel ik iedereen dat je op wattpad zit!'' Gelijk stop ik met haar te kietelen. ,,Dat durf je niet!''
,,En of ik dat durf!'' Ze wil haar telefoon uit haar zak pakken en ik houd snel met een hand haar armen boven haar hoofd. Met grote ogen kijkt ze me aan terwijl mijn ogen van haar ogen schieten naar haar lippen en weer terug. Wat zou ik haar lippen toch graag tegen die van mij aanvoelen. Voorzichtig leun ik wat naar voren en Chantal kijkt naar mijn ogen dan naar mijn lippen en dan weer naar mijn ogen. Ook zij buigt wat voorover en net op het moment dat onze lippen elkaar kunnen raken roept Nola Chantals naam.

Teleurgesteld rol ik me van haar af en stap de bunk uit. Ik hoor Chantal zuchten waarna ook zij de bunk uitstapt. ,,Het spijt me echt kitten.'' Haar wangen worden roder. ,,Het is al goed Mikey.'' Ze drukt een snelle kus op mijn wang waarna ze wegloopt richting de woonkamer waar Nola zich dan zal bevinden. Mijn wangen branden en ik ga met mijn hand over de plek waar net haar lippen hebben gezeten. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en damn ik ben echt verliefd op haar. Onze bijna kus werd dan misschien wel verpest door Nola maar Chantal boog zich ook naar voren. En ze heeft me net voor het eerst in de jaren dat ze me al kent en mee op tour gaat een kus op mijn wang gegeven. Ik ben gelukkiger dan ooit. Er is misschien wel een kans dat Chantal mij ook leuk vindt!


Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:

1 2

5sosxx
5sosxx zei op 16 sep 2015 - 19:58:
Wat is de shipnaam voor Chantal en Mikey?


LoveMichael
LoveMichael zei op 16 sep 2015 - 19:56:
ZE MOETEN ECHT IETS KRIJGEN


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 16 sep 2015 - 19:52:
cuteeeee


Anne
Anne zei op 12 sep 2015 - 19:52:
Oeh bijna was het gebeurd met Michael en Chantal.
En MelintjeX1DX niet Nola de schuld geven, zij weet niet dat Chantal en Micheal op elkaar liggen!!
Waarom word Michael eigenlijk meteen bij het eerste contact met Chantal geil....?!
Maar goed die gaan nog wel een x hard tekeer, let op mijn woorden!!


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 11 sep 2015 - 22:02:
Cuties! En nola!!!! Serieus?! *zucht*
Xx