Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Lost It All- Michael Clifford AF » 04

Lost It All- Michael Clifford AF

13 sep 2015 - 20:46

716

5

291



04

Image and video hosting by TinyPic

Chantal Lisa Horan

,,Ga je het redden zonder me?'' Michael kijkt me met een pruillip aan en ik schiet in de lach. ,,Gekkie, ga nou maar. Heb lol met de jongens zolang je maar niet met andere meiden zoent.''
,,De enige die ik wil zoenen ben jij hoor.'' Michael drukt zijn lippen op die van mij waarna de jongens zijn naam beginnen te roepen. ,,Weet je zeker dat je het gaat redden?''
,,Ja Mikey, ik was toch van plan om op tijd naar bed te gaan. Ga nu maar.''
,,Okay, hou van je.''
,,En ik van jou.'' Michael drukt zijn lippen nog even snel op die van mij waarna hij de trap afloopt naar de jongens en niet veel later hoor ik de voordeur in het slot vallen. Ik pak mijn telefoon en een setje schoon ondergoed waarna ik naar de badkamer loop. Ik zet een afspeellijst aan en al snel knalt Perfect Picture van Bea Miller door de badkamer. Ik strip me van mijn kleren en laat het bad ondertussen vol lopen. Ik zing mee met het nummer en zodra het bad vol is doe ik mijn ondergoed uit en laat me in bad zakken.



Na een tijdje stap ik uit het bad en laat het water weglopen. Ik droog me af en doe een schoon setje ondergoed aan waarna ik naar de slaapkamer loop en daar een shirt van Michael uit de kast haal wat ik als pyjama gebruik. Ik ga onder de dekens liggen en open Twitter. Misschien had ik dat toch maar niet moeten doen. Natuurlijk zijn er aardige tweets maar er staan ook echt veel haat tweets bij. En dan begin ik toch te twijfelen. Zullen ze dan toch weer gelijk hebben? En dan valt mijn oog op een tweet met een pols, een bebloede pols. This is what you should do again. Staat erbij en tranen springen in mijn ogen. Ik dacht dat ik er eindelijk vanaf zou zijn maar dat is toch niet zo. Maar never dat ik het op mijn polsen ooit nog zal doen. Er staan al vele littekens die eindelijk een beetje vervaagd zijn en ik wil er niet nog meer op mijn polsen hebben. Dan zal ik weer sweaters gaan dragen en veel armbanden om de wonden niet op te laten vallen. Maar als ik dat zou doen zou dat pas opvallen. Ik zie een privé bericht en voorzichtig klik ik hierop. Verschillende haat berichten van dat ik lelijk ben dik, het niet waard ben om te leven dat ik beter dood zou kunnen zijn. Steken voel ik in mijn hart waarna ik Twitter afsluit en uit bed stap. Ik loop de badkamer in ga op mijn tenen staan waarna ik het doosje met het vertrouwde mesje van de bovenste plank haal. Ik haal het eruit terwijl nog meer tranen zich een weg over mijn wangen maken. Het mesje roept om mijn polsen maar mijn polsen krijgt het niet. Ik houd Michaels shirt omhoog van mijn benen en zet het mesje erop. Al snel staan allebei de bovenkanten van mijn benen vol met rode strepen waar het bloed langzaam uitloopt en ik stop het mesje weg waarna ik op de grond ga zitten en de tranen als watervallen over mijn wangen stromen. Ik dacht dat ik het wel aankon maar blijkbaar kan ik dat niet. Ik ben zwak en de haters hebben gelijk. Ik ben dik, lelijk en ben het ook niet waard om te leven. Ik sta op van de vloer en haar het bloed van mijn benen vandaan waarna ik er zeker van ben dat de wondjes gestopt zijn met bloeden verzorg ik ze en op de diepere wondjes plak ik een pleister aangezien deze nog wel eens opnieuw kunnen gaan bloeden. Ik loop naar de wc en doe iets wat ik al tijden niet meer heb gedaan. Mijn vinger steek ik in mijn keel en nog geen paar minuten later is alles wat ik vandaag heb gegeten eruit. Ik trek door en poets mijn tanden waarna ik de badkamer weer uitloop, een pyjama shortje aandoe en weer onder de dekens kruip. Wat ik net heb gedaan voelt slecht maar ook zo vertrouwd. Ergens lucht het ook op aangezien de haters gewoon gelijk hebben. Maar niemand hoeft hier over te weten en dan ook echt niemand.


Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 6 okt 2015 - 22:23:
NEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Xx


5sosxx
5sosxx zei op 16 sep 2015 - 19:59:
You can't mean this right!


LoveMichael
LoveMichael zei op 16 sep 2015 - 19:56:
NO!


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 16 sep 2015 - 19:52:


Anne
Anne zei op 16 sep 2015 - 19:21:
!!
CHANTAL, WAAROM NOU??!!
LAAT ZE JE HATEN, MAAR DOE DIT NIET!!
JE BENT HARTSTIKKE LEUK ZOALS JE BENT!!
...................................
!!
!!
!!
!!