Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » The Killer Inside Me » 03

The Killer Inside Me

8 nov 2015 - 18:56

489

5

269



03

Image and video hosting by TinyPic

Michael Gordon Clifford


Na het euhm vijfde misschien zesde, laten we zeggen het zoveelste drankje valt mijn blik op een groepje van vier meiden. Nou ja eigenlijk op een van de vier. Haar achterkant is dan wel het enige wat ik zie maar toch komt ze me bekend voor. Ik zal echt zweren dat ik die kont vaker heb gezien maar waar? Ik heb echt geen idee. Voorzichtig loop ik wat naar de groep waardoor ik me door de mensen massa moet wringen die druk aan het dansen zijn. Nog wat stappen en ik ben bij haar. Een harde gil klinkt en gelijk stopt alle muziek. Mijn hoofd schiet naar de ruimte waar het gegil vandaan komt. De vrouwentoiletten. Snel wring ik me door de menigte waarna ik bij de jongens aankom die een nog al verbaasde blik op hun gezichten hebben. Vragend kijk ik achter het hysterisch gillende meisje en mijn ogen komen op het lichaam van een jongen terecht. Zijn keel ligt open en zijn bruine haren zitten door de war terwijl er een bloedvlek aan de onderkant van zijn shirt zit. Ik herken de bloedvlek aangezien het er een is die je niet zomaar krijgt. Om deze te krijgen moet je een bebloed mes aan het shirt afvegen. Voorzichtig bestudeer ik de jongen en dan valt het me pas op dat ik hem ken. Brent Rivera, hij zit nou ja zat in mijn economie klas. ,,Wie de fack is dit?'' Klinkt de twijfelende stem van Calum. ,,Brent Rivera, zeventien heeft een jonger zusje en een moeder. Hij zat bij me in economie, lievelingsleerling van Mevrouw Grace en heeft nou ja had een youtube kanaal.''
,,Fack! Wie kan dit hebben gedaan?'' De discussie van de jongens gaat door terwijl de ambulance binnenkomt en het lichaam meeneemt. Alsof ze hem nog kunnen redden. En toch deze manier van doden heb ik vaker gezien. Tuurlijk deze techniek gebruiken ik en de jongens ook nog wel eens maar geen van ons heeft het gedaan. We zijn de hele avond met zijn vieren geweest bij de bar. Mijn ogen schieten terug naar de plek waar net nog de meiden stonden, maar nu niet meer. Ik kijk naar de uitgang en zie de meiden vertrekken. Niemand heeft ze door wat de twijfels bij mij laat ophopen, ik heb een van de vier eerder weg zien gaan met Brent en nu loopt ze weer weg alsof er niks aan de hand is. Ik stoot de jongens aan en wenk dat ze me achterna moeten gaan. Bij de bewaking aan de deur antwoord ik dat we hem kennen en zijn familie in gaan lichten waardoor deze ons gewoon laat gaan. Zodra we ook maar een beetje uit het zicht zijn begin ik te rennen richting de meiden die ik vaag in de verte zie lopen. Hun weten meer en ik ga erachter komen ook. Hun hebben hier iets mee te maken dat is zeker.

Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 31 okt 2015 - 1:19:
Wowowowow


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 5 okt 2015 - 17:21:
*spannend muziekje op achtergrond*
Xx


5sosxx
5sosxx zei op 29 sep 2015 - 21:23:
nice


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 29 sep 2015 - 21:21:
pampampam


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 28 sep 2015 - 10:18:
Spannenddd....