Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Lost It All- Michael Clifford AF » 05

Lost It All- Michael Clifford AF

27 sep 2015 - 12:33

612

6

413



05

Image and video hosting by TinyPic

Michael Gordon Clifford

Zodra ik en de jongens thuiskomen van een avond stappen, en ik licht dronken ben, loop ik gelijk door naar boven waar ik voorzichtig de deur van de slaapkamer open en ik Chantal zie liggen. Zo te zien ligt ze te slapen en ik loop zo zacht mogelijk naar de kast waar ik een shirt en onderbroek uithaal waarna ik doorloop naar de badkamer. Ergens had ik gehoopt dat Chantal nog wakker zou zijn en dat we net als altijd sex zouden hebben maar ze zal vast heel erg moe zijn dus dan laat ik haar gewoon slapen. Ik zet de douche aan en doe mijn kleren uit waarna ik onder de warme stralen stap. Mijn haren was ik en daarna was ik mijn lijf terwijl ik aan het prachtige meisje denk wat achter een deur ligt te slapen. Ze is zo mooi en ik ben super blij dat ik haar mijn meisje kan noemen. Ik heb er al over na gedacht om haar ten huwelijk te vragen, maar we zijn nog jong en ik heb het druk met five seconds of summer. Alhoewel Chantal met elke tour meegaat wil ik haar niet dwingen. Ik vind het natuurlijk geweldig dat ze mee gaat, maar als ze niet mee zou willen zal ik dat niet erg vinden. Tuurlijk ik zal haar dan missen maar ze heeft ook een leven buiten mij en daarom heb ik ook met het management kunnen regelen dat haar vriendinnen ook mee gaan op tour. Dan heeft ze ook anderen waar ze iets mee kan doen behalve zich vervelen. Ik weet nu al dat ze de tour super gaat vinden, en ik zelf begin al te denken aan de afterparty's. Als ze bijvoorbeeld weer een skaterskirt aanheeft en als we dan zoenen ik mijn handen eronder laat glippen. Ik voel een steek in mijn kleine vriend en kijk er snel naar. Fijn Michael je hebt jezelf weer hard gekregen. Nu kun je twee dingen doen, jezelf aftrekken of aan oude omaatjes denken. Maar aan Chantal denken is veel leuker. Dan word het dus aftrekken. Ik wikkel mijn hand om mijn vriend en ga met mijn duim over de tip. Een kleine kreun verlaat mijn mond en ik leun met mijn hoofd tegen de muur terwijl mijn hand op en neer gaat en al het werk doet. Mijn gedachten gaan naar de laatste keer sex met Chantal, wat nog maar een paar dagen geleden is, toen zij de leiding nam. Mijn hand gaat sneller door de gedachten en al snel kom ik klaar over mijn hand en de muur waarna ik de kraan wat kouder zet en mijn handen afspoel. Zodra mijn harde volledig weg is zet ik de kraan weer warmer en spuit.mijn sperma van de muur af. Daarna droog ik me af en doe ik een schone boxer aan met een shirt. Ik gooi de kleren en handdoek in de wasmanden en loop de badkamer uit terwijl ik met het zwakke licht van mijn telefoon naar het bed loop. Ik ga naast Chantal onder de dekens liggen en open Twitter waar ik de camera open en een foto maak waar Chantal half op te zien is. Ik typ erbij: Came home with the boys to find my beautifull girl Chantalxxlovexx already sleeping. She's so cute. Anyways goodnight x. Deze plaats ik mijn telefoon afsluit en wegleg, Chantal in mijn armen neem en een kus op haar lippen en hoofd plaats. Een van mijn handen maakt kleine bewegingen over haar heup en bovenbeen waarna ik mijn ogen sluit en de slaap laat overnemen met het prachtige meisje waar ik zoveel van houd in mijn armen.

Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:

1 2

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 5 okt 2015 - 20:32:
Cuties! Cuties! Cuties!
Xx


5sosxx
5sosxx zei op 29 sep 2015 - 21:23:
cuties


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 29 sep 2015 - 21:21:
they are cute


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 29 sep 2015 - 15:55:
Ahw cutiessx


Anne
Anne zei op 27 sep 2015 - 20:01:
Super lief hoe hij over chantal denkt hoor, maar uhm..... dat stuk in de douche..... wtf?!