Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » When We Met-Calum Hood » 05

When We Met-Calum Hood

9 okt 2015 - 19:29

904

5

342



05

Image and video hosting by TinyPic

Nola Stefanie Hemmings

,,Chantal?'' Waar zit die meid nu weer? Calum vertelde me dat ze aan het huilen was terwijl ze ergens heen rende. Dan moet ik er voor haar zijn of niet dan? Maar hoe kan ik er voor haar zijn als ik haar niet kan vinden? Ik loop richting de woonkamer en roep haar nog een keer. ,,Chantal?!''
,,Ja.'' Uiteindelijk komt ze aangelopen vanuit de bunks en haar wangen zijn rood. Gelijk trek haar in een knuffel. ,,Waarom huilde je?''
,,Gewoon wat shit met Michael.''
,,Je vind hem leuk is het niet?'' Haar wangen worden nog roder en ze schud voorzichtig haar hoofd nee terwijl ze op haar lip bijt. ,,Wel!''
,,Niet!''
,,Luister eens het is meer dan duidelijk dat je Michael leuk vind.''
,,Ziet iedereen het dan? Wait wacht als iedereen het ziet betekent het ook dat Michael het ziet. O my god wat gaat hij nu wel niet van me denken?''
,,Rustig maar, ik ben de enige die dat echt gelijk ziet. Maar ik zie het altijd heel snel bij vriendinnen van me.''
,,Alsjeblieft zeg hier niks over tegen Michael, als je het wel zegt vermoord ik je in je slaap.''
,,Rustig maar, ik hou mijn mond dicht. Waar zijn we eigenlijk nu geland met deze bus?''
,,Sydney zijn we nog steeds sukkeltje. Als het goed is hebben de jongens zo een soundtrack.''
,,Ah okay.''
,,Girls, hebben jullie zin om bij de soundtrack te komen kijken?'' Calum komt binnengelopen en mijn ogen worden groot. Hij loopt fucking shirtless en, alsjeblieft haal me hier weg voordat ik flauwval. Chantal ziet me kijken en geeft me een snelle knipoog terwijl ze opstaat van de bank waar we net op waren gaan zitten. ,,Ofcourse, wij willen jullie wel zien falen of niet dan Nola?'' Calum kijkt me nu recht aan en damn zijn ogen ze zijn zo mooi. Okay ja misschien vind ik hem wel een beetje leuk maar ik ken hem net een fucking dag en... ,,Nola?''
,,Huh?'' Ik schiet uit mijn gedachten en Chantal schiet gelijk in de lach. ,,Ik vroeg of je meekwam.'' Calum kijkt me met een scheve glimlach aan en fuck fuck fuck. Nola hou je gedachten erbij! Snel knik ik terwijl ik op mijn lip bijt. Langzaam sta ik op en Chantal port me met haar elleboog in mij zij. ,,Wat?''
,,Niks.'' Chantals stem klinkt onschuldig terwijl ze van Calum naar mij kijkt en weer terug. Ondertussen wiebelt ze met haar wenkbrauwen terwijl ze een klein hartje met haar handen maakt. ,,Meid je ziet spoken.''
,,Het enige wat ik zie is mijn nieuwe ship koppel.''
,,Kletskonten komen jullie nog of hoe zit het?'' Chantal geeft me een snelle knipoog voordat ze de bus uit rent en op Michaels rug springt die van schrik bijna voorover valt. Ik schud lachend mijn hoofd terwijl ik naar de deur loop en daar van het trappetje afval. Ik maak me klaar voor de klap op die grond die maar niet komt en zodra ik mijn ogen open zie ik dat Calum me heeft opgevangen. ,,Thanks.''
,,Geen probleem.'' Hij zet me op de grond neer waarna hij een losse pluk achter mijn oor stopt waarna we samen naar de zaal lopen. Calum mompelt wat en na een tijdje heb ik pas door dat hij aan het zingen is. Zijn stem is echt hemels.
Niet veel later zitten ik en Chantal samen in de zaal terwijl de jongens wat aan het klooien zijn. ,,Dit gaat fucking awesome worden!'' Roept Michael terwijl hij een of ander nummer begint te spelen. ,,Hey niet schelden!'' Ashton kijkt Michael boos aan maar ergens lijkt het ook nep boos te zijn. Michael daar in tegen steekt zijn middelvinger op als reactie. ,,Jullie zijn echt idioten! Kan iemand me zeggen waarom ik ook al weer met jullie in een band zit?''
,,Omdat je van ons houd Callie Pallie.'' Serieus ze zijn net kleine kinderen die jongens. ,,Gaan jullie nog wat spelen of hoe zit het?'' Dankbaar kijk ik Chantal aan. ,,Chantal heeft gelijk boys, Nola noem een nummer.''
,,Euhm Wherever You Are?'' Luke steekt zijn duim naar me op waarna ze beginnen te spelen.
,,For a while we pretended
That we never had to end it
But we knew we'd have to say goodbye
You were crying at the airport
When they finally closed the plane door
I could barely hold it all inside

Torn in two
And I know I shouldn't tell you
But I just can't stop thinking of you
Wherever you are
You
Wherever you are
Every night I almost call you
Just to say it always will be you
Wherever you are

I could fly a thousand oceans
But there's nothing that compares to
What we had, and so I walk alone

I wish I didn't have to be gone
Maybe you've already moved on
But the truth is I don't want to know

Torn in two
And I know I shouldn't tell you
But I just can't stop thinking of you
Wherever you are
You
Wherever you are
Every night I almost call you
Just to say it always will be you
Wherever you are

You can say we'll be together
Someday
Nothing lasts forever
Nothing stays the same
So why can't I stop feeling this way

Torn in two
And I know I shouldn't tell you
But I just can't stop thinking of you
Wherever you are
You
Wherever you are
Every night I almost call you
Just to say it always will be you
Wherever you are''

,,Wow.'' Chantal en ik kijken elkaar aan waarna we allebei beginnen te klappen. De jongens spelen nog meer nummers en ik en Chantal gaan los terwijl we de enige twee zijn die hier zitten. Nog een van de redenen dat ik blij ben met Luke als broer.

Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:


5sosxx
5sosxx zei op 9 okt 2015 - 20:13:
nice


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 9 okt 2015 - 20:12:
Calum shirtless zien wie wil dat nou niet?


LoveMichael
LoveMichael zei op 9 okt 2015 - 20:11:
niceee


Nynlufx
Nynlufx zei op 9 okt 2015 - 19:53:
Wherever you are is so cute <3
En Cal+Nola= fan/celeb relationship goals


Anne
Anne zei op 9 okt 2015 - 19:48:
Nola heeft altijd alles door Chantal!
Pas maar op
Ja Nola vind Calum wel leuk, maar dat zal ze echt niet snel toegeven, aan niemand!
Is dat stom of juist slim?

Heeel snel verder, I love this story!
Xx