Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » YouTube Girls » ♫21

YouTube Girls

20 okt 2015 - 19:42

1066

6

408



♫21

Image and video hosting by TinyPic

Nadja Selena Seawall

De Muziek knalt in mijn oren terwijl ik me door de dansende lichamen probeer te wringen, wat toch vele malen moeilijker gaat dan dat ik had verwacht. Maar na een paar minuten heb ik me door de mensen weten te wringen en sta nu bij de bar, nou ja bar? Winkeltje van de kantine wat ze nou hebben omgebouwd voor de ''afterparty''. Ik ga op een van de stoelen staan in de hoop dat ik een van de meiden kan vinden of Liam. De meiden heb ik nadat Kiley van het podium is gegaan al niet meer gezien en Liam nou die heb ik net een minuut gezien voordat hij zelf het podium op moest rennen.

Ik slaak een gil als ik opeens twee armen om mijn middel voel en voordat ik het weet lig ik in de armen van Calum? Wacht hoezo Calum? ,,Dude een zet me neer, twee what the fuck doe je hier?''
,,Kijken hoe jullie voor een publiek optreden.'' Langzaam zet hij me neer maar zijn armen blijven om mijn middel zitten. Zijn gezicht zit na mijn mening iets te close en voorzichtig probeer ik met mijn handen op zijn borst hem van me weg te duwen. Met een nadruk op probeer want zodra ik zijn borst voel en dus ook zijn spieren blijft mijn hart toch wel even stil staan. Mijn adem stokt in mijn keel en de woorden die ik net tegen hem wou zeggen blijven erbij hangen. ,,Nadja?'' Langzaam kom ik weer op aarde en nu pas zie ik dat zijn hoofd nog wat dichterbij is dan net en ik bijt op mijn lip terwijl ik de woorden uit mijn mond probeer te krijgen. Maar als ik dan eindelijk mijn mond kan openen zitten zijn lippen al op die van mij en gaan mijn gedachtens op nul. Mijn lippen bewegen mee met die van hem en ik voel hoe Calum op mijn lip bijt wat mijn mond licht opent en zijn tong bij me naar binnen gaat. Ik sluit mijn ogen terwijl zijn handen zich langzaam een weg naar mijn kont bewegen en hij daar een knijpje in geeft. Een klein gilletje verlaat mijn mond wat er voor zorg dat Calum aan mijn lip trekt voordat onze lippen weer samen op de maat van de muziek bewegen. Dan pas heb ik door dat dit niet kan omdat ik met Liam heb maar Calums lippen zijn zo zacht en. Voorzichtig trek ik me los van zijn lippen en verplaatst Calum zijn lippen naar mijn nek en begint daar kusjes te geven. ,,Calum dit, fuck, kan niet ik heb met Liam.''
,,So Liam hoeft dit toch niet te weten?'' Zijn warme adem kriebelt in mijn nek wat kippelvel veroorzaakt en ik zet mijn handen weer op zijn borst en dit keer verzet ik de ongeloof van zijn spieren en duw hem nu helemaal van me af. ,,Sorry Calum, Liam is mijn vriendje.''
,,Betekent dat dan dat ik echt helemaal geen kans bij je heb? Want Fuck Nadja ik vind je meer dan leuk, je uitstraling, persoonlijkheid, uiterlijk alles je bent zo mooi en ik kan je niet willen zoenen.''
,,Misschien ooit dat als ik en Liam uit elkaar gaan dat je dan misschien een kans maakt, maar Calum je bent echt niet verkeerd en er zijn honderden meiden die je willen.''
,,Maar ik wil jou.''
,,Sorry. Het zal veel voor me betekenen als je hierover niks tegen Liam wil zeggen, dat doe ik liever zelf wanneer de tijd er voor is. We zijn sowieso nog vrienden Cal.'' Ik druk een snelle kus op zijn wang waarna ik me weer door de menigte wring maar dit keer echt opzoek gaan Liam. Uiteindelijk ben ik aan de andere kant van de kantine waar ik Liam ook niet zie. ,,Nadja!'' Met een ruk draai ik me om naar Melina die mijn kant op komt gerend. ,,Meekomen! Kiley is flauwgevallen!''
,,Whut?'' Nog voordat ik verder iets kan zeggen wordt ik al meegesleurd door Melina en staan we in no time backstage waar Liam ook is samen met de 5sos boys. Kiley zit op een stoel en ziet er wit uit terwijl Michael en Nash het verst mogelijk uit elkaar staan en Nash een rode plekken op zijn armen en gezicht heeft. Ik heb dus echt iets gemist hier. Calum geeft me een zwakke glimlach en ik richt mijn blik op Liam die geen emotie op zijn gezicht heeft. ,,Wat is er hier gebeurd?'' Uiteindelijk vind ik mijn stem toch terug en kijk ik voorzichtig om me heen. ,,Die asshole daar kan zijn handen ook niet thuishouden, en dan zit hij in een band. Wauw rumoers over je zijn toch waar.''
,,Luister een even jij, jij moet haar geen fucking slet noemen.''
,,Maar toch is ze het!''
,,Guys!'' Michael en Nash gaan gewoon door met bekvechten en ik besluit om er geen aandacht aan te geven en richt me op Kiley. ,,Hoezo ben je flauwgevallen?''
,,Weet ik veel.''
,,Heb je vanmorgen wel ontbeten?''
,,Nee.''
,,Waarom niet?''
,,Kon niet door zenuwen.''
,,Lindy haal even wat te eten voor der en wat drinken.'' Lindy knikt snel waarna ze wegloopt en ik naast Kiley ga zitten. ,,Weet je nog iets wat er is gebeurd voordat je flauw viel?''
,,Michael zoende me, Nash kwam binnen noemde me een slet, Michael werd boos zei dat ik zijn vriendin ben en toen begonnen ze te vechten. Daarna werd alles zwart en begon alles te draaien.''
,,Okay geen hersenschudding door de val maar je moet echt voortaan eten of het nu lukt of niet.''
,,Ja dokter Nadja.'' Ik schiet in de lach samen met Kiley waarna Lindy binnenkomt met het eten en drinken.


Zodra alles is opgelost en Nash weg is. Wie wil hem nog zien na wat hij tegen Kiley heeft gezegd? Brengt Michael Kiley thuis en ga ik met Liam mee naar huis. Maar toch blijft mijn geweten aan me knagen. Deze zegt mij dat ik het nu tegen Liam moet zeggen maar ik wil hem niet kwijt. Tuurlijk hij zal boos worden maar ik wil niet dat hij het uitmaakt. Plus ik begon niet met Calum zoende ik werd er alleen maar in meegetrokken dus zo boos kan hij dan toch niet op me worden. Maar ik wil de vriendschap tussen hem en Calum ook niet verpesten. Ugh waarom moest ik zo dom zijn om Calum terug te zoenen? Nadja je vind hem ook leuk, dat kan je echt niet ontkennen. Waarom is liefde zo moeilijk?


Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:

1 2

5sosxx
5sosxx zei op 6 nov 2015 - 20:08:
nice


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 4 nov 2015 - 21:20:
"Betekent dat dan dat ik echt helemaal geen kans bij je heb? Want Fuck Nadja ik vind je meer dan leuk, je uitstraling, persoonlijkheid, uiterlijk alles je bent zo mooi en ik kan je niet willen zoenen"

wachtend totdat iemand dit tegen mij gaat zeggen. Maar omg Nadja het is ook zo fucking moeilijk om tussen Calum en Liam te kiezen I feel you.
& Nash mate je kunt meisjes niet slet noemen poor Kiley
-xoxo


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 25 okt 2015 - 17:23:
Poor Kiley..


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 24 okt 2015 - 19:26:
Arme Nadja
Xx


xCalPal
xCalPal zei op 23 okt 2015 - 12:56:
IK BEN DOOD WANT SOUNDS GOOD FEELS GOOD IS UIT DE PERFECT EP VAN ONE DIRECTION IS UIT MET HUN NIEUWE SONG HOME EROP IS UIT EN NU DIE GIF VAN CALUM OMG

Good chapter tho

x