Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » When We Met-Calum Hood » 06

When We Met-Calum Hood

24 okt 2015 - 14:11

1447

8

419



06

Image and video hosting by TinyPic

Chantal Rosa Irwin

Nola en ik staan backstage terwijl de jongens het podium oprennen. De zaal begint nog harder te gillen dan net waardoor Nola haar vingers in haar open stopt voor het geluid en ik schiet in de lach. ,,Wat dat geschreeuw van hun is super hard!'' Gilt Nola terwijl ik lachend mijn hoofd schud. ,,Ik ben het allang gewend, paar concerten en je went er gelijk aan.'' Schreeuw ik terug terwijl ik naar Michael kijk. Michael kijkt mijn richting op en zodra hij mijn blik vangt geeft hij me een knipoog voordat hij weer terug de zaal inkijkt naar de fans die nog steeds aan het gillen zijn.

Nola en ik springen op en neer aan de zijkant terwijl ze rejects spelen en zodra ze opeens stoppen blijven we gelijk stilstaan. Nola kijkt me vragend aan maar ik weet wat er gaat gebeuren. Ze gaan iemand op het podium halen op gitaar te komen spelen. ,,Okay, ik weet wel iemand die gitaar kan spelen, want ik suck hierin.'' Zegt Michael in de microfoon na zijn gitaarsolo. ,,Wie?''
,,Mag ik haar halen?'' Luke knikt waarna Michael de kant van Nola en mijn komt aangerend. ,,What the fack doe jij? Je hoort iemand uit het publiek te halen idiot!''
,,Jij gaat spelen!''
,,Ik wait wat?!''
,,Is toch duidelijk.''
,,Nee!'' Michael kijkt me teleurgesteld en verdrietig aan en loop weer het podium op. ,,Lijkt erop dat ze niet wil.'' En net als hij weer terug naar zijn plek wil lopen roept Nola hem voordat ze mij het podium opduwt en ik bijna val maar Michael vangt me gelukkig op. ,,Sorry Nola duwde me.''
,,Serieus Mike je vraagt mijn zusje om gitaar te spelen weet je dan serieus niemand die het tenminste kan?'' Verontwaardigd kijk ik naar Ashton terwijl Michael zijn microfoon voor mijn mond houd. Ik kan het dan ook niet laten om een bitchie opmerking te doen. ,,Ik kan het tenminste nog altijd beter dan jou Ashy.''
,,Bring it on sister.'' Ashton begint te drummen terwijl Michael zijn gitaar aan me geeft. Sjeez wat is dat ding lang. Michael ziet mijn blik en mijn manier van hoe ik de gitaar omhoog probeer te houden en gaat op een knie voor me zitten om de gitaar te ondersteunen. Ondertussen krijg ik Lukes gitaar plectrum in mijn hand geduwd waarna ik even snel naar Nola kijk die lachend haar duimen opsteekt. Daarna kijk ik naar de fans en begin voorzichtig te spelen. De fans beginnen al snel te juichen waardoor ik ik sneller begin te spelen en al snel doen Luke en Calum mee waarna ze beginnen te zingen. Verbaast kijk ik om me heen terwijl Michael opstaat en de gitaar nog steeds ondersteund terwijl hij richting zijn microfoon standaard loopt. Hij doet zijn microfoon weer in zijn standaard en duwt me ervoor. Voorzichtig ga ik door met spelen terwijl ik naar Michael kijk die zijn lippen naar mijn oor brengt. Zijn adem voel ik in mijn nek en daar ontstaan kippenvel. ,,Jij gaat zingen.'' Ik draai mijn hoofd weg van de microfoon waardoor onze lippen net langs die van elkaar afgaan. ,,Nee, ik ga niet zingen. Ik heb nu al gitaar gespeeld tegen mijn wil in dan ga ik niet ook nog zingen.'' Ik stop met gitaar spelen waardoor het opeens stil word in de hele zaal. ,,Chanti wat is er?'' Ashton kijkt me nu ook verbaasd aan en met een beetje paniek in zijn ogen. Met een ruk haal ik de gitaar van mijn lichaam en geef deze terug aan Michael waarna ik richting Ashton ren en de verhoginkjes op ren. Dat is toch iets zwaarder dan ik had verwacht. Zodra ik er ben ga ik achter hem staan en hij draait zich nieuwsgierig om. ,,Die gast daar wil dat ik ga zingen. Alsjeblieft zeg, dat gaat echt never nooit niet gebeuren!''
,,Maar je hebt een geweldige stem. Plus de fans hebben je toch ooit al een keer horen zingen, misschien wel vaker.''
,,Wat?!''
,,We hebben je een keer gefilmd toen je aan het zingen was in de badkamer. Nou ja je zag jou niet maar hoorde je wel.''
,,Wanneer?''
,,Vorige tour.''
,,Okay Chantal anders laten we de fans toch kiezen. Als jij wil dat Chantal gaat zingen maak een hartje met je handen en houd dat in de lucht.''
,,Fuck you Michael.''
,,Waar en wanneer Chantal?'' Ashton kijkt me verontwaardigd aan waarna hij zich naar Michael richt. ,,Zeg Michael jij gaat dus echt niet mijn zusje fucken als je dat soms denkt!'' Ik druk een snelle kus op Ashtons wang waarna ik weer naar beneden klim waar Michael me opwacht. ,,Het is wel heel duidelijk, je gaat zingen.''
,,Bitch!'' Iedereen en dan ook iedereen heeft een hartje gemaakt van zijn handen terwijl ze dat in de lucht houden. Michael loopt op me af met zijn microfoon en ik geef hem een boze blik. ,,Ik zei toch dat ze je wouden horen zingen.''
,,En ik zei toch dat je je veters goed moest strikken.''
,,Wat?'' Michael kijkt naar zijn schoenen waardoor ik in de lach schiet. Dat hij het nog gelooft ook. ,,Ga nou maar gewoon zingen jij.''
,,Ugh wat moet ik zingen?'' Ondertussen staat Michael weer voor zijn eigen microfoon en zegt ,,Volgende nummer Disconnected.'' De jongens beginnen met spelen en ik begin voorzichtig met zingen. ,,
Oh oh o-o-oh, oh oh o-oh

Life's a tangled web
Of cell phone calls and hashtag I-don't-knows
And you you're so caught up
In all the blinking lights and dial tones
I admit I'm a bit of a victim in the worldwide system too
But I've found my sweet escape when I'm alone with you

Tune out the static sound of the city that never sleeps
Here in the moment on the dark side of the screen

I like the summer rain
I like the sounds you make
We put the world away
We get so disconnected
You are my getaway
You are my favorite place
We put the world away
Yeah we're so disconnected

Oh oh o-o-oh, oh oh o-oh
We're so disconnected
Oh oh o-o-oh, oh oh o-oh

Hands around my waist
You're counting up the hills across the sheets
And I'm a falling star
A glimmer lighting up these cotton streets
I admit I'm a bit of a fool for playing by the rules
But I've found my sweet escape when I’m alone with you

Tune out the static sound of the city that never sleeps
Here in the moment on the dark side of the screen

I like the summer rain
I like the sounds you make
We put the world away
We get so disconnected
You are my getaway
You are my favourite place
We put the world away
Yeah we're so disconnected

Turn off the radio
Those late night TV shows
Hang up the telephone
And just be here with me

Turn off the radio
Those late night TV shows
Hang up the telephone
And just be here with me

I like the summer rain
I like the sounds you make
We put the world away
We get so disconnected
You are my getaway
You are my favourite place
We put the world away
Yeah we're so disconnected

I like the summer rain
I like the sounds you make
We put the world away
We get so disconnected
You are my getaway
You are my favourite place
We put the world away
Yeah we're so disconnected

Oh oh o-o-oh, oh oh o-oh
We're so disconnected
Oh oh o-o-oh, oh oh o-oh'' Zodra het nummer is afgelopen beginnen de fans te juichen en te klappen waardoor een lichte blos op mijn wangen ontstaat. Snel loop ik het podium af waarna ik de microfoon aan weet ik veel wie het is geef, ik ben niet zo super goed in alle namen van hun. Nola trekt me in een knuffel terwijl ze een super grote lach op haar gezicht heeft. ,,O my god wat jij kan zingen.''
,,Dankje denk ik.''

De rest van de avond staan Nola en ik aan de zijkant te springen. ,,Dankje Sydney voor de geweldige avond we houden van julllie Hoodnight!'' De jongens rennen het podium af en zetten hun gitaren weg waarna ze Nola en mij in een groepsknufffel trekken. ,,Iel jullie stinken echt naar zweet!'' Nola trekt een vies gezicht waardoor de jongens in de lach schieten. ,,Je went er wel aan.''
,,Nog steeds iel!'' Nola wringt zich uit de groepsknuffel waarna de jongens elkaar en mij ook los laten. ,,Okay, ik heb water nodig.'' Ashton loopt weg terwijl Luke hem nakijkt. ,,Ja ik uhm ook.'' Ik geef hem een knipoog waarna hij ook wegloopt. ,,En Nola wat vond je ervan?'' Calum en Nola beginnen te praten en ik kijk naar Michael die op een stoel zit met zijn armen open en graaihandjes naar mij. Ik ga op zijn schoot zitten met mijn gezicht naar hem toe en hij doet zijn armen om me heen en laat ze net boven mijn kont rusten waarna hij zijn hoofd in mijn nek verbergt. Soms zou ik echt wensen dat hij hetzelfde in mij ziet als ik in hem, maar goede vrienden is soms ook wel genoeg.

Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:

1 2

fangirl5sos
fangirl5sos zei op 6 nov 2015 - 20:27:
awesommeeee


5sosxx
5sosxx zei op 6 nov 2015 - 20:13:
nice


LoveMichael
LoveMichael zei op 6 nov 2015 - 20:06:
niceeeeeee


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 29 okt 2015 - 15:31:
Oke ja ja ik weet het sorry sorry voor het nite reageren en zo, maar ik ben weer terug!! xo


xCalPal
xCalPal zei op 25 okt 2015 - 14:04:
WTF BABE DIT IS PERFECT

x