Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You're the best thing that ever happened to me. » You're the best thing that ever happened to me. -7-

You're the best thing that ever happened to me.

23 juni 2009 - 12:05

429

4

215



You're the best thing that ever happened to me. -7-

Hoofdstuk 8

‘Mooi zo! Dit is Georg.’ Hij wees naar de jongen met het lange, bruine haar. ‘Dit is Gustav.’ De jongen met het korte blonde haar. ‘En dat is mijn kleine broertje, Bill’, zei hij toen hij naar de jongen met het zwarte haar wees, die net binnenkwam.
‘Aangenaam’, zei ik.
‘Hier!’ zei Bill en hij gaf de borstel aan Tom. Tom stond recht, ging achter me staan en begon mijn haren te borstelen.
‘Ik zal het zelf wel doen’, zei ik.
‘Nee, laat me alstublieft eens kammen. Ik vind het zo leuk nog eens te doen.’
‘Oké, dan’, prevelde ik. Ik voelde hoe Tom zorgvuldig mijn, ondertussen lange, haren probeerde te kammen. Wanneer hij klaar was, ging hij zitten.
‘Wil je eens wat over jezelf vertellen?’ vroeg Bill voorzichtig. Ik knikte en vertelde ze alles. Vanaf mijn ouders, hoe ik wegrende en bij Juul, Leo en Jos terecht kwam. Hoe we uiteindelijk verhuisden en bij de bende terecht kwamen. Alles wat er daartussen gebeurde, tot nu toe. Tot het moment dat ik Boris te grazen nam.
‘Wow, jij hebt echt heel wat meegemaakt’, zei Gustav verbijsterd. Ik was het gewoon om weinig te slapen en was dus helemaal niet moe, maar de andere blijkbaar wel.
‘Ik ga maffen’, zei Bill dan.
‘Ik ook’, zei Georg. Even later ging Gustav ook weg.
‘Zo, slaap jij maar in mijn bed, ik slaap wel op de zetel’, zei Tom dan.
‘Nee! Laat mij nu alstublieft op de zetel slapen, daar ben ik echt al heel blij mee’, zei ik.
‘Als je er echt op staat’, glimlachte hij. Ik nam de dekens aan die Tom me aangaf en ging in de zetel liggen. ‘Ik ga me even opfrissen’, zei hij.
‘Oké’, antwoordde ik enkel. Hij ging de badkamer in en kwam wat later weer terug. Toen ik hem in zijn boxer terug uit de badkamer zag komen, keek ik automatisch de andere kant op. Hij kwam naar me toe en kwam naast me zitten op de zetel. Hij zei niets en drukte een kus op mijn voorhoofd.
‘Slaap zacht’, fluisterde hij er nog achter. Hij ging in zijn bed liggen en deed het licht uit.
‘Slaap wel’, fluisterde ik terug. Die dag was echt de beste dag van heel mijn leven. Ik had een dak boven mijn hoofd, had goed gegeten en heb me eens goed kunnen wassen. En dat allemaal door die ene jongen die ik eerst beschuldigd had van moord. Niet veel later viel ik met een enorm goed gevoel in slaap. Nieuwsgierig naar wat de morgen me zou brengen.


Reacties:


NaNaa
NaNaa zei op 25 juni 2009 - 10:51:
Verder ;D


Shakedown
Shakedown zei op 24 juni 2009 - 13:10:
Dankjewel om te zeggen!

Tis echt een mooi verhaal! En Tom is lief! En de rest natuurlijk ook!

SnelVerder
Xx.


Shakedown
Shakedown zei op 24 juni 2009 - 13:10:
Dankjewel om te zeggen!

Tis echt een mooi verhaal! En Tom is lief! En de rest natuurlijk ook!

SnelVerder
Xx.


Sweetlady
Sweetlady zei op 23 juni 2009 - 12:46:
Snell verder Tom is lieff.... Oke ik vind Tom lief