Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » She is my... Bodyguard » Deel 4

She is my... Bodyguard

26 juni 2009 - 19:30

672

6

496



Deel 4

& Alweer bedankt voor jullie lieve reacties x3

(Lize)
Tom is zo een klootzak! Hij vernedert me niet alleen, dat is nog niet zo erg, maar seffens als die tape er af moet…
‘Lize?’
Bill roept mij, maar ik kan niet antwoorden. Even later komt hij de kamer binnen en kijkt hij me geschokt aan. Dan grijnst hij en hij moet moeite doen om z’n lach in te houden. Ik zucht en maak hem duidelijk dat hij me moet losmaken. Hij komt naar me toe en trekt de tape voorzichtig van m’n mond.
‘AH! Kut dat doet pijn.’ Bill grijnst.
‘Sorry, maar het ziet er echt grappig uit.’
‘Pijn.’ mompel ik.
Bill geeft me een kusje op m’n voorhoofd. Hij lijkt m’n grote broer wel nu. Wel lief van hem.
Op dat moment komen Gustav en Georg binnen, met daarachter David en dan Tom.
‘Klootzak!’ sis ik tegen Tom. Hij grijnst enkel en ik zie hem zelfvoldaan naar me kijken.
Georg en Gustav liggen op de grond van het lachen en ik zie David ook lachen. Dan wordt hij terug serieus en zegt: ‘Ik verwacht je dadelijk bij mij, Tom.’

Ondertussen is Bill een schaar gaan halen en hij knipt de tape aan m’n voeten door en de tape waar ik mee aan de deur hang. Dan draai ik me om en knipt hij de tape rond m’n handen door. Ik kijk hem dankbaar aan en geef hem een kusje op z’n wang. Ik zie hoe hij een beetje bloost en ik glimlach.
Nu de tape op m’n buik nog.
‘Bill wil je even helpen?’ Hij knikt en begint de tape voorzicht los te trekken.
‘Doe maar snel in één keer, dat doet minder pijn.’ Zeg ik.
‘Zeker?’ vraagt hij geschrokken.
Ik knik en knijp m’n ogen stijf dicht.
ROETSJ en de tape is weg.
Ik voel tranen in m’n ogen branden, maar ik weiger ze vrij te laten, dat zou voor Tom een té grote overwinning zijn. Ik heb een brandend gevoel op m’n buik en het is heel rood.
‘Je hebt wel één voordeel.’ Zegt Georg lachend. ‘Je bent daar nu al onthaard.’
Ik zie dat Tom nu echt niet meer bij komt van het lachen. Wacht maar…
Ik kijk Georg onnozel aan: ‘ik heb wel zo geen buikhaar als jullie hé, ik moet dat daar niet weg doen.’
‘Wie zegt dat ik dat heb?’ vraagt hij.
‘Ik denk dat zo.’
‘Je hebt gelijk.’ Fluistert hij grijnzend.

‘Je kan er misschien best wat ijs te leggen.’ Zegt Gustav, doelend op mijn buik.
Ik knik. ‘Ik ga wel wat halen.’ Glimlacht hij.
Gustav en Bill zijn zo de lieve, meer bezorgde jongens en Georg en Tom zijn zo eerder de gemene, vettige, oversekste kerels. Maar die indruk had ik al toen ik fan was, nu wordt dat alleen maar bevestigd.
Niet veel later komt Gustav al terug binnen met een zak gel om in te vriezen. Hij draait er een dunne handdoek rond en geeft het me.
‘Dankje’ glimlach ik. Hij glimlacht terug.
Ik leg het ijs op m’n buik.
‘Dan zal ik maar eens naar David gaan.’ Zeg ik.
Tom staart me dom aan.
‘Krijg je het gezien?’ vraag ik.
‘Uh?’ zegt hij vragend, maar dan verschijnen er rode blosjes op zijn wangen. Ik grijns zelfvoldaan.

(Tom)
Shit. Waarom staar ik toch altijd zo? Ik volg haar naar David. Lekker kontje. Oké Tom, hou gedachten erbij.
‘Ah daar zijn jullie.’ Zegt David. Hij kijkt me streng aan.
‘En wat is nu het probleem? We zijn nog maar een uurtje weg of onze bodyguard is al vastgeplakt aan de deur met Duck-tape!?’ hij kijkt me vragend aan.
‘Ik mag haar toch wel inwijden?’
‘Hoezo inwijden?’
‘Als test om met ons om te kunnen gaan natuurlijk. Ze zit 24/7 met ons opgescheept.’ Leg ik uit.
‘Of jij met haar zeker?’ vraagt David terwijl hij me schattend aankijkt. Ik grijns.
‘Ik wil zoiets niet meer zien, begrepen Tom?’
‘Ja papa.’ Grijns ik.
‘Onder m’n ogen uit!’
Ik sta op en voor ik de deur uit ga zeg ik nog snel: ‘braaf zijn he.’
‘TOM!’
Ik denk David elk moment kan ontploffen, dus ik maak me maar snel uit de voeten.


Reacties:

1 2

Sorrowmysoul
Sorrowmysoul zei op 28 juni 2009 - 12:54:
xd
Ik vind hem koeel =D
Snel verder gaan héa?


Eliros
Eliros zei op 27 juni 2009 - 14:57:
Ahahah, ''Ja, papa''

Snel verder!


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 27 juni 2009 - 11:00:
'Ja papa' Zo geweldig!!!!

snel verder!!!


Melisande
Melisande zei op 26 juni 2009 - 21:23:
Nouja zeg Tom Tom Tom toch ik ben nogsteeds van mening dat je dat niet doen mag=p
Maaaaar hij is wel heel leuk!! ik ben benieuwd wat ze nogmeer gaan uithalenXD

Ik kijk uit naar het volgende deel!!!
En bedankt voor het waarschuwen

Xx Melissy


MariTom
MariTom zei op 26 juni 2009 - 21:07:
Whahaa, foei Tom!

Echt, ik vind hem heel leuk!
Snel verder? <3