Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rock Of Love: Tom » 4

Rock Of Love: Tom

2 aug 2009 - 19:44

1223

10

525



4

Langst de ene kant vind ik dit een dom deel maar langs de andere kant vind het ik het geweldig, veel plezier :'D

Kelsey POV

Aaargh, nu is mijn kans op liefde mét Tom helemaal verspeeld -hij knuffelt met Mireille. Zo snel als ik kan stap ik door het water naar Tom. Als ze eindelijk hebben opgehouden met knuffel zeg ik: Heey, ik ben Kelsey.
Hey. zegt Tom vriendelijk.
Mireille, is het niet? vraag ik voor de zekerheid, Mag ik Tom van je lenen?
Ze knikt en druipt dan af naar Sky, Marly en Delynna.
Heb jij al wat vriendinnen gemaakt? vraagt Tom geïnteresseerd.
Ik knik. Ja, toch wel: Lindsey, Liesbeth -nou ja, niet zoveel eigenlijk maar genoeg om er een leuke boel van te maken.
Tom knikt.
Ik heb gehoord dat je one-night-stands beu bent? vraag ik nieuwsgierig, Stond op internet. voeg ik er snel aan toe.
Klopt. Het wordt tijd voor een serieuze relatie, you know?
Een kort lachje komt uit mijn mond.
Wat is er zo grappig?
Je spreekt grappig Engels. geef ik toe.
Tom rolt met zijn ogen maar moet toch lachen.

Tom POV

Ik kijk om me heen en zie meisjes lachen -ze zijn zich blijkbaar nog niet bewust dat er straks een eliminatie zal plaatsvinden, het wordt tijd dat ik het ze vertel. Ik moet wat vertellen tegen iedereen.
Oh, oké. mompelt Kelsey.
Ik loop het zwembad uit en neem mijn megafoon van de grond. Ik druk op de knop om een toeter. Als ik zie dat iedereen stil is begin ik: Beste meisjes, ik moet jullie iets mededelen. zeg ik serieus, Vanavond zullen er al twee meiden moeten vertrekken.
De gezichten van de meiden zijn niet bepaald goed gezind.
Dus ga je aankleden en ik verwacht jullie beneden. Na mijn laatste mededeling loop ik naar mijn kamer. Móét ik er twee naar huis sturen? vraag ik aan de producer die ondertussen naast me op het bed is komen zitten.
Sorry jongen maar zo moet het.
Mag ik misschien de proef van morgen doen maar dan níº want er is één meisje, Sophia, haar heb ik nog nóóí­t gesproken en ik wil niemand naar huis sturen zonder dat ik zeker weet dat het niets word.
De producer genaamd Sam knikt. Van mij mag het.
Mijn mondhoeken gaan omhoog. Dankje. zeg ik tevreden. Ik loop mijn kamer uit en ga naar de kamer van de meiden. De plannen zijn gewijzigd. zeg ik stil.
Hoezo? vraagt Sophia -de eerste keer dat ik haar hoor praten.
Normaal gezien zou ik morgen een paar vragen stellen aan iedereen die nog overbleef maar omdat ik jou nog niet had gesproken wou ik dat nu doen. antwoord ik vriendelijk, Libby mag eerst komen, de producer komt jou straks halen.
Libby grijnst gemeen naar iedereen -ze voelt zich goed omdat zí­j de eer heeft om als eerste te gaan.

Libby POV

Als Tom de deur zachtjes sluit open ik meteen mijn mond. Ik mag eerst! Ik zet hem lekker in mijn zak en dan hebben jullie géén kans meer.
Komt niets van in. protesteert Kelsey jaloers.
Ach, je ziet toch zelf dat ik mooier en beter ben dan ieder elk schepsel in deze kamer -die schepsels hadden trouwens nooit mogen geboren worden.
Ga je je bek nou eens houden? snauwt Liesbeth, Je irriteert í­édereen hier mateloos -zelfs Tom! Dus pak je boeltje maar want niemand -buiten Dellyna dan of zo- mag jou hier!
Ik moet haar ook niet, niet meer. Delynna snuift.
Libby, je mag. zegt een lage warme stem zachtjes.
Ik zwaai arrogant met mijn hoofd. Wedden dat ik straks met Tom in bed lig? Ik grinnik gemeen en loop dan naar beneden.
Derde deur rechts. zegt een man vriendelijk.
Zonder te bedanken loop ik door. Ik open de eikenhouten deur met behulp van de gouden deurklink.
Ga zitten. zegt Tom vriendelijk.
Ik kijk even rond, een kleine ruimte zonder ramen met een zetel en twee stoelen en neem plaats in de witte plastieken stijlvolle maar o zo ongemakkelijke stoel.
Waarom ben je hier? vraagt Tom zodra ik zit.
Ik ben hier om een hart te veroveren en hopelijk word dat van mij ook gestolen, ik ben hier niet om vriendinnen te maken -ik ben hier alleen voor jou, sexpoes. zeg ik met een sexy ondertoon.

Tom POV

Hmm ze praat zo sexy, zo opwindend. Waarom doe je zo gemeen tegen anderen?
Omdat ik egoïstisch ben en ik wil niet dat andere jou Tommie aflikken. zegt ze met nog een opwinderende ondertoon. Ik wil jou en jou hele lichaam voor mij alleen, jij wilt toch ook niet dat andere aan mij zitten? Libby gaat traag met haar tong over haar bovenlip.
Ik ben het gewoon hoor, die meiden die sexy doen maar Libby is zó mooi en zo opwindend.
Dus je bent hier gewoon voor mí­j? vraag ik, mijn stem is een octaaf hoger dan daarjuist.
Tuurlijk maar heb jij het ook niet zo warm? Libby maakt speels haar blousje los en gooit het op de grond. Nog te warm. puft ze. Ze maakt traag haar BH los en gooit hem in de vuilbak.
Mijn ogen worden groot, god wat is ze mooi. Impulsief trek ik haar af haar stoel zodat ze bij op de zetel komt te zitten. Ik neem haar borsten vast en kus haar zachtjes op haar oor -zo ontoepasselijk op een eerste dag.
Vrij met me. zegt ze opgewonden.
Mijn mondhoeken schieten omhoog -ik vond Libby zon slet maar ze is sexy, speels, opwindend en hier alleen maar voor mí­j.
Libby maakt mijn riem los en trekt mijn broek naar beneden.
Tom? geschokt kijkt Madison door de kleine opening tussen de deur en de muur. Klootzak. mompelt ze. Waarom met een programma meedoen als je toch al vanaf moment één met dé slet van de groep in bed -op de zetel ligt bedoel ik. Ga je pet neuken.
Nee! Madison! roep ik -te laat want ze heeft de deur al dicht gemept. Ga af me. snauw ik tegen Libby. Met alleen mijn boxershort aan loop ik de trappen op in de hoop dat ik Madison nog voor ben.

Madison POV

De pervert! De klootzak! De hoerepoeper! roep ik boos -het was bedoeld om het alleen tegen mezelf te zeggen maar het is zo luid dat heel het huis het kan horen.
Madison! roept een stem die verdacht veel op die van Tom lijkt.
De pervert. mompel ik. Hij is me geen blik waardig dus dat krijgt hij ook niet. Een hand neemt mijn arm vast. Ik wil spontaan gaan schreeuwen maar ik kan geen geluid meer producer door -waarschijnlijk- Toms hand voor mijn mond.
Madison, zegt hij zacht, kijk me aan. Hij draait mijn gezicht naar het zijne. Ze heeft me verleid. mompelt hij terwijl hij zachtjes in de hoop dat ik niet ga schreeuwen zijn hand van mijn mond doet.
Och, dan kan je bedbedbedbedbedbedgro, wathever, grootmoeder je evengoed verleiden!
Geschokt kijkt hij me aan.
Laat me gewoon LÃâS! schreeuw ik -de los was gillend.
Wat is hier allemaal gaa bitch. mompelt Delynna. Hoe durf je met Tom het bed in te duiken? Madison, slet, ik vond je al niet leuk! HOE DURF JE NOG IN DIT HUIS ROND TE LOPEN?!!! roept ze boos. Ga weg! schreeuwt ze, GA WEG! gilt ze. Delynna begint me te slaan en nieuwsgierig komen Kelsey en Xetha ook de kamer uitgelopen.
Dit gaat bekeken worden! roept de cameraman enthousiast.
BibibiTCH! Xetha en Kelsey beginnen Tom én mij te slagen. Is het zo moeilijk om dat di
IK BEN NIET MET HEM NAAR BED GEWEEST! onderbreek ik iedereen Ik vond hem toen Libby van plan was zijn onderbroek uit te doen dus SLETTEN, shut up! roep ik overstuur terwijl ik Tom op de grond duw en met tranen die over mijn wangen stromen naar het toilet loop.


Reacties:

1 2

Suspicious
Suspicious zei op 16 aug 2009 - 21:40:
Gosh, zalig deel!.


Moiitjx33
Moiitjx33 zei op 13 aug 2009 - 20:36:
Aw... da's pijnlijk vr Tom Om die oude gewoonte gewoon niet kwijt te raken x)
Nouja... ik lees weer eens verder


Eliros
Eliros zei op 3 aug 2009 - 11:22:
<O De tranen lopen over mijn wangen van het lachen

Snel verdaaaaar <333


Pressure
Pressure zei op 3 aug 2009 - 8:56:
Gemeen en dat zou zo mijn reactie zijn,


Minority
Minority zei op 2 aug 2009 - 22:51:
Omgosh.. Wat houd ik van Delynna. XD
Ach jah,, ik steun vaak de slechterikken, maar Libby vind ik erg. Oo
Like, ze is arroganter dan 10 bitches bijeen..
Maar dat maakt het ook leuk. Ãâ

Ach jah, snel verder met je geniale verhaal! ;']=