Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WORDKILLER » Hoofdstuk 4

WORDKILLER

1 april 2010 - 10:04

382

3

362



Hoofdstuk 4

Ik zucht en neem mijn cursusblok. Ik lees de tekst nog eens over en ga dan al tastent op zoek naar mijn pen die ergens naast mijn bed op de grond zou moeten liggen. Zodra ik mijn zwarte, met rode lichtjes versierde pen gevonden heb streep ik de laatste 25 zinnen door. Ze zijn niet ik, passen niet helemaal in het verhaal. Ik laat me neervallen op mijn bed en zucht weer. Onder druk kan ik gewoon niet schrijven. “ROMY!”¯ Weer zucht ik.
“Wat is er nu weer?!”¯
“Heb jij de laptop gezien?!”¯
“Die staat op het bureau, zoals altijd!”¯ Ik draai even met mijn ogen, ook al kunnen ze het niet zien. Voor de meest onnozele dingen roepen ze mij steeds. Ik draai me op mijn buik, neem mijn pen en cursusblok en begin te schrijven nu ik ineens toch wat inspiratie heb.
“Romy! Oma is hier,kom jij ook even naar onder?!”¯ Ik zucht. Tuurlijk, waarom ook niet? Ik kruip recht en ga naar onder. Zodra oma me ziet komt ze meteen naar me toe en geeft me 2 kussen op elke wang.
“Oooh, Romy! Jij bent groot geworden! Ik heb je al zo lang niet meer gezien!”¯
“Ja, juist, het is nog maar 2 weken geleden.”¯ Mompel ik als ze haar rug naar me toe heeft gedraaid om Boomer, onze hond, ook een knuffel te geven. “Mam, mag ik alsjeblieft weer naar boven? Ik moet echt verder schrijven.”¯
“Maar oma is nu hier, nu blijf je onder. Je kan straks toch nog verder schrijven?”¯ Ik zucht en trek een zielig gezichtje.
“Oke dan.”¯ Ik ga naast oma in de zetel zitten en terwijl de rest luistert naar een verhaal van oma zoek ik allerlei smoesjes om hier weg te geraken.
“Romy?”¯
“Huh, wat?”¯
“Of jij voor oma een glas water gaat halen.”¯
“Euh, ja tuurlijk.”¯ Zeg ik terwijl ik met een glimlach rechtsta. Ik ga naar de keuken en neem een glas uit de kast. Ik piep even naar de woonkamer en zie dat ze druk in gesprek zijn. Ik neem mijn gsm en stuur een berichtje naar Bill. ‘Bel mij’ Ik giet water ik het glas en ga dan weer de woonkamer binnen. Ik geef oma het glas en ga dan in de zetel zitten, wachtend tot Bill belt.

[reacties??]


Reacties:


Moiitjx33
Moiitjx33 zei op 4 aug 2009 - 22:50:
En nu moet Bill bellen, wordt mama boos en kan Romy weg ^^

o, btw, mijn hond noemt ook Romy, en het is een schatje ^^


MCRx30STM
MCRx30STM zei op 4 aug 2009 - 16:22:
yeee ^^
jij schrijft lekker vlot of in ieder geval, je post vlot
k kan niet wachten tot een nieuw stuk ^^
byeee


cocoloco
cocoloco zei op 4 aug 2009 - 15:51:
verder verder verder!!!!!!!!!!!!!