Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 5 your so sweet like chocolate!

crazy little thing called love CB (gestopt)

9 aug 2009 - 0:57

625

0

315



5 your so sweet like chocolate!

strify pov.
ik en shin zitten al zo'n 2 of 3 uur te zoenen en als het aan mij ligt zijn we nog lang niet klaar! maar romeo denkt daar blijkbaar anders over want hij haalt ons uit elkaar door te zeggen dat we weg moeten. we moetn ongeveer een half uur rijden en we hadden om 18.30 afgesproken. shin zit op de bank en kijkt me na bij iedere beweging die ik maak.
''is er iets shishi?''
''nee, nee, er is niks.'' zegt hij afwezig. ik ga naast hem zitten en kijk hem aan.
''er is wel iets he? kom op vertel het me.''
''het is gewoon, jullie gaan met je ouders uit eten en als ik hier blijf verveel ik me en als ik mee ga dan ben ik zo van het vijfde wiel aan de wagen.''
''echt niet! we gaan misschien met onze ouders uit eten en jou ouders gaan niet mee maar je gaat gewoon mee als mijn vriendje en ik laat jou echt niet hier alleen zitten!''
''je bent lief weet je dat?''
''hoe lief?''
''zo lief.'' hij buigt naar me toe en zoend me. ik lijk even te kunnen vliegen maar romeo verstoord het door nep hoestend binnen te komen. shin kijkt me aan met een lieve glimlach en ik heb nu echt het gevoel dat ik weg smelt. ik zou echt willen dat dit moment eeuwig kon duuren. het voelt zo goed maar ergens ook weer niet. het slechte gevoel vergeet ik en ik geef shin een knuffel. ik houd hem stevig vast en zou hem nooit meer los willen laten. helaas komt romeo er tussen dat we nu toch echt moeten vertrekken. we staan zuchtend op en geven elkaar nog even een vlugge tongzoen. buiten kunnen we dat niet doen want dan weet meteen iedereen het. we lopen in een rijdje naast elkaar naar de limo die romeo heeft weten te regelen. we gaan met z'n allen in de limo zitten en als het portier dicht is trek ik shin op mijn schoot Yu trekt kiro op zijn schoot en dan velies ik mijn kleine beetje concentratie op de anderen aan shin. hij is zo lief. zo mooi, zo zichzelf. gewoon zo perfect! ik streel langs zijn wangen en kus hem dan. romeo heeft zich er maar bij neer gelegt dat we niet gaan stoppen voor hem en dus zoenen we gewoon door. ik streel met mijn handen over zijn borst en langs zijn buik. ik laat ze liggen op zijn benen en ik merk dat shin nog al wat gespannen is.
''wat is er?'' fluister ik zachtjes in zijn oor.
''ik krijg zin in je.'' fluistert hij nog zachter terug.
''geilert.'' fluister ik speels terug en lik aan zijn oor.
''man rot op dadelijk kan ik me echt niet meer inhouden.'' sist hij terug. ik sla mijn armen om hem heen en trek hem tegen me aan. hij is zo schatig. ik steel hem door zijn haar en ik voel zijn adem in mijn nek. hij drukt er kleine natte kusjes in en ik knijp met mijn andere hand in zijn been. hij stopt niet, nee, hij maakt het juist erger. hij blijft kusjes plaatsen maar likt ondertussen ook nog wel eens. ik glip met mijn handen onder zijn shirt en streel zijn onder rug. we zitten in een heerlijke tongzoen als kiro ons aan tikt. we kijken hem even vaag aan.
''we zijn er.'' zegt hij dan en hij strijkt zijn kleding al plat ik zie yu het zelfde doen en shin 'klimt' van me af. we trekken onze kleding goed en stappen uit de limo. we kijken even rond en lopen dan naar het restaurant waar we onze ouders al zien zitten we schuiven aan en bestellen wat te drinken. eens kijken wat er nu allemaal gaat gebeuren!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.