Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Stand Alones » i'm with you.

Stand Alones

14 aug 2009 - 21:30

391

1

226



i'm with you.

http://www.youtube.com/watch?v=AE-hp6UU6gI&feature=related ; Avril Lavigne ; i'm with you

I'm standing on the bridge
I'm waiting in the dark


Hoe laat zou het zijn? Hoe lang ben ik al weg van huis? De nacht hangt als een sluier rond me heen. Ze sleurt me naar mij doel, mijn eindbestemming toe.

I thought that you'd be here by now

Ik wacht, op jou. De stem in mijn hoofd, ik dacht dat jij het was, zei dat je zou komen. Dat je mij zou helpen.

There's nothing but the rain
No footsteps on the ground


Ik voel de regen, de druppels, de kou al niet meer. Het zijn onbelangrijke elementen. Ik ben hier alleen, de eerste die hier na de storm zijn sporen achterlaat. Terwijl ik weet dat er al zovelen op dit punt moeten gestaan hebben.

I'm listening but there's no sound

Het geruis van de voorbij razende voertuigen bereikt me niet meer. Vrachtwagenchauffeurs op weg naar hun vrouw en kinderen, al dromend van een heerlijk avondmaal. Ouders met kinderen, die terug komen van een gezellig dagje aan zee. Eenzame zielen, feestbeesten, gebroken harten na een noodlottig gesprek. Zich allemaal niet bewust van het drama dat zich op hetzelfde moment boven hen afspeelt.

Isn't anyone tryin' to find me?
Won't somebody come take me home?


Ik lig in een tweestrijd met mezelf. Zouden ze wel doorhebben dat ik weg ben, zouden ze erom geven? Zoeken ze mij op dit eigenste moment, zouden ze me dwingen mijn al zolang gemaakt plannen te laten varen? Ik zocht een plek om alleen te zijn, om rust te vinden. Maar de stilte schrikt me alleen nog maar af.

I'm tryin' to figure out this life
Won't you take me by the hand?


Is het mogelijk dat er iemand bestaat die me begrijpt, die hier ook heeft gestaan? Kan je me uitleggen hoe het zo ver is kunnen komen? Wat er volgt na dat wat ik als de laatste stap zie?
Help me!
Ik schreeuw in de bevroren nacht.

Take me somewhere new
I don't know who you are


Toon me de plek waar ik altijd al van gedroomd heb. Breng me naar een betere wereld, maak me gelukkig. Wie je ook bent, ik heb je nodig.

I'm with you

Je neemt me mee naar de andere kant.
Het begin van het einde of het einde van het begin. Het doet er niet meer toe.
Ik neem de sprong, en eindelijk, ben ik niet meer alleen.

I’m
With
You



http://www.youtube.com/watch?v=AE-hp6UU6gI&feature=related
[ ik schaam me zo voor dit stukje . damn --' ]


Reacties:


CosmicPurple
CosmicPurple zei op 15 aug 2009 - 16:17:
Ik hou van jou.
En van jouw schrijfsels.