Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » She is my... Bodyguard » Deel 9

She is my... Bodyguard

17 aug 2009 - 2:56

2579

7

478



Deel 9

Sorry Sorry Sorry en nogmaals sorry! ö exact een maand geleden dat ik nog een stukje gepost heb, het is beschamend ik weet het ö Maar ik ben op cm kamp geweest en nog een paar daagjes naar zee en daardoor had ik weinig tij om te schrijven, maar ik ga dat nu proberen goed te maken met een extra extra lang stukje, inclusief 16+ xD (dubbel zolang als het vorige (A) veel plezier & merci voor alle lieve reactie lieve lezertje ^^ <3

(Tom)
Nog geen halfuurtje later staan we op de rode loper en rondom ons alleen maar gillende meisjes.
Af en toe hoor ik dat sommige fans iets naar Lize roepen, dat zijn de fans die nog niet weten dat zij een bodyguard is. Lize moet regelmatig ingrijpen, want die fans trekken altijd aan m’n kleren.
En ik vind het niet erg om door een mooi meisje vastgepakt te worden! De fans zijn niet altijd even mooi. Er zijn heel mooie meisjes bij, maar ook minder mooie. Niet dat ik hen geen handtekening zou geven, zo ben ik niet. Maar ik kan hen toch maar moeilijk allemaal mooi vinden hé.
‘Aan het dagdromen?’ hoor ik een stem vanuit de verte vragen.
Ik knipper eens met m’n ogen en zie dan dat het Lize was die me die vraag stelde.
Ik schud m’n hoofd en loop verder.
Niet veel later zijn we aan het einde van de rode loper en kunnen we naar binnen. Met Lize op m’n hielen ga ik op zoek naar de zeteltjes waar een bordje met ‘TOKIO HOTEL’ bij staat. Als snel heb ik het gevonden en plof ik neer in de zetel. Lize zet zich tegenover mij.
Bill ploft naast me neer en zucht diep.
‘Wat is er broertje? Verkracht door een fan?’ grap ik.
‘Haha, heel grappig Tom! Ik vraag me af waarom ze die lopers toch altijd zo lang maken! Heel de tijd hetzelfde. Bill ich liebe dich! En dan al die handtekeningen, ik krijg daar kramp van in m’n hand!’ ratelt hij.
‘Tja, je moet er iets voor over hebben hé.’
‘Ik weet het, maar soms wou ik toch dat we iets minder bekend waren.’
Ik knik instemmend en leg m’n arm om zijn schouder.
‘Van handtekeningen zetten ben je vandaag alweer vanaf voor vandaag.’ Probeer ik hem op te beuren.
Lize heeft ons hele gesprek met een kleine glimlach zitten volgen. Het lijkt wel alsof ze het begrijpt. Ze weet wel hoe het eraan toe gaat, maar ze heeft het zelf toch niet meegemaakt. Maar ze geeft me het gevoel dat ze het begrijpt.

(Bill)
We zitten al een uur of 2 ontspannen in de zetels en we volgen de optredens van de andere artiesten. Ik vind het nog steeds speciaal als ik anderen zo zie optreden, ook al doen we het zelf vaak genoeg. Eigenlijk zou ik mezelf wel een live aan het werk willen zien, ik wil weten hoe dat eruit ziet. Onze managers zeggen wel of het een goede show was of niet. En ik heb mezelf al vaak genoeg op camera gezien, maar niet live. Dat is niet mogelijk, maar toch zou ik het eens willen zien.
Ik ontwaak uit m’n gedachten door een zacht klopje op mijn knie. Lize zit langs me en haar hand ligt op m’n knie.
‘Waar zat jij met je gedachten?’ vraagt ze glimlachend.
‘Heel ver weg.’ Grinnik ik.
‘Dat heb ik gemerkt jah.’ Lacht ze.
‘Jullie moeten na dit optreden naar binnen trouwens, voor als je David niet gehoord had.’
‘Ah oei, die had ik niet gehoord nee.’ Grinnik ik.
‘Dacht ik wel.’ Lacht ze.
Ik glimlach.
Het optreden loopt op z’n einde en we begeven ons naar de kleedkamers.

Als ik me klaar gemaakt heb, voel ik kriebels in mijn buik en m’n knieën knikken. Ik heb zoals altijd weer zenuwen en ik haat het!
‘Jullie moeten op!’ roept David.
M’n maag draait zich zowat om, zoveel zenuwen heb ik nu.
‘Succes.’ Zegt Lize nog.
Ik reageer er niet op, maar het feit dat ze dat zei, neemt de zenuwen een beetje weg.
Als de andere bandleden op zijn, ga ik ook op. Mijn oren doen al onmiddellijk pijn van het gegil in de zaal, maar na zoveel concerten, ben ik wel wat gewoon.

(Lize)
Nu gaat normaal de regen komen, denk ik als ik het laatste refrein hoor.
Nog geen 3 seconden later, komen er liters water uit het plafon. Koud water blijkbaar, want ik zag de jongens rillen. Ik zou het niet volhouden, maar zij spelen gewoon verder alsof hun leven er vanaf hangt. Ik bewonder hen wel, als ik zo bekijk wat ze al allemaal bereikt hebben.
Monsoon is gedaan en de jongens bedanken het publiek en lopen het podium af. Ik krijg een handdoek in mijn handen geduwd die ik aan Tom moet geven. Waarom toch altijd Tom?
‘Tom? Handdoek.’ Zeg ik zodra hij binnenkomt.
Hij komt naar me toe en als hij de handdoek aanneemt, pakt hij me zowat vast en drukt een natte kus op m’n wang.
‘Tohoom! Nu ben ik ook nat!’
Hij grijnst breed en loopt weg.
Ik blijf verbluft achter. Waarom deed hij dat nu?

(Tom)
Lize haar gezicht was goud waart! Geweldig gewoon! En nu de afterparty! Want onze eerst MTV EMA award moet gevierd worden!
De muziek is goed en er loopt schoon volk rond, waaronder Lize, maar dat zeg ik haar liever niet.

(Lize)
Ik sta op de dansvloer en beweeg m’n heupen mee op de muziek, terwijl ik Tom in de gaten hou, want ik ben nog steeds aan het werk.
Hij komt op me afgelopen en ineens staat hij achter me en legt hij zijn handen op mijn heupen. Als hij me ineens in mijn nek kust, ben ik helemaal verbaasd. Maar ik laat hem maar doen, want erg vind ik het eerlijk gezegd niet.
Ik denk dat hij teveel gedronken heeft en aan zijn adem te ruiken, word die gedacht alleen maar bevestigd.
Ik dans verder terwijl Tom me nog steeds vast heeft en steeds meer tegen me aanschuurt. Even later laat hij me los en loopt weer weg.
Gekke jongen toch. Of beter gekke, zatte jongen.
Als Saki me komt melden dat we gaan vertrekken, ga ik op zoek naar Tom, want ik hield hem even niet in de gaten en nu is hij ineens verdwenen.
Ik wring me tussen de mensen door en dan zie ik ineens hetgeen dat ik zocht.
Mannelijk, groot, mét pet en dreadlocks.
Tom, geen twijfel mogelijk.
Meneer is in gezelschap van 4 blonde dames met D-cup. En hij heeft het naar zijn zin zo te zien.
Vooral die D-cup is precies belangrijk, want zijn ogen kijken naar niet anders.
‘Tom?’
Geen reactie.
‘Tom Kaulitz!’ zeg ik nu wat harder.
‘Uh?’ is zijn reactie als hij zich omdraait.
‘We gaan vertrekken.’ Zeg ik.
Hij knikt en volgt me. Als ik na 4 meter achter me kijk, is hij weer verdwenen.
Onnozel ventje!
Ik loop die 4 meter terug en zie hem daar staan, rondom zich kijkend waar ik ben.
Die is ver weg precies. Ik neem zijn hand en hij kijkt op.
Als hij doorheeft dat ik het ben, lacht hij blij als een klein kind dat een snoepje krijgt. Ik grinnik om zijn blik en trek hem met me mee.
Uiteindelijk zitten we met z’n allen in het busje naar het hotel. De jongens zijn allemaal redelijk ver weg, David inclusief.
Alleen Saki, Tobi en ik zijn nog nuchter. Maar wij mochten ook niet drinken.
Als we aan het hotel zijn, brengen we hen naar hun kamer. Want alleen hadden ze die toch nooit gevonden. Ik besluit om toch maar eens te gaan kijken of ze in hun bed geraken.
Gustav is in bed geraakt, ik ben trots op hem.
Georg lag bijna in zijn bed, maar dat komt wel goed.
Als ik bij Bill de kamer binnenkom, hoor niet zo gezellige geluiden uit de badkamer komen. Ik ga naar de badkamer en zie Bill boven het toilet hangen. Die had duidelijk teveel gedronken.
Ik ga naar hem toe en haar zijn haar uit zijn gezicht en hou het vast tot hij stopt met overgeven. Normaal mag je nooit zomaar aan zijn haar zitten, maar op dit moment kan hem dat niet zoveel schelen denk ik.
Als hij klaar is kijkt hij me dankbaar aan.
‘Gaat het een beetje?’ vraag ik.
Hij knikt.
Ik geef hem een handdoek en bekertje water. Hij spoelt zijn mond en veegt met de handdoek zijn mond droog. Bill is duidelijk nuchterder nu.
Ik druk hem een kus op zijn wang en wens hem slaapwel en verlaat dan de kamer.
Op naar Tom.
Als ik zijn kamer binnenkom, zit hij op de grond met kleren voor zich uit te staren.
Ik denk dat hij het zatste is van allemaal.
‘Tom het is slaaptijd.’ Zeg ik.
‘Oké.’ Knikt hij.
Hij staat op en wil in zijn bed kruipen, maar ik hou hem tegen.
‘Eerst kleren uit.’ Zeg ik.
‘Ah ja.’ Zegt hij dom.
Hij doet een poging om zijn T-shirt over zijn hoofd te trekken, maar ik zie dat hem dat nooit gaat lukken.
Ik help hem uit zijn T-shirt en ik doe ook maar ineens zijn broek uit.
Even later ligt hij onder de laken en ik druk hem een kus op zijn wang en wens hem slaapwel. Dan verlaat ik de kamer.
Nu heb ik weer iets waar ik hem mee kan plagen morgen, dat ik hem moest uitkleden.

We zijn nu al 7 uur onderweg. Het hotel hebben we deze namiddag achter ons gelaten en ingeruild tegen de tourbus. Op naar Frankrijk voor een tweede concert. Het is bijna 10 uur en ik verveel me. Ik heb Tom daarstraks zitten plagen met het feit dat ik hem heb moeten uitkleden gisteravond en hij kon er blijkbaar niet mee lachen.
Al fluisterde hij naderhand wel in m’n oor dat ik dat nog eens mocht doen als hij nuchter was. Ik wist wel dat hij dat zei omdat hij oversekst is, maar toch liep er een rilling over m’n rug.
‘Wat doen we?’ vraagt Gustav als we met z’n allen in de zetel zitten.
Hij verveelt zich blijkbaar ook.
‘Filmpje kijken?’ stelt Georg voor. Iedereen vind dat goed.
‘Heb je porno?’ vraag ik aan Gustav. Hij kijkt me verbaasd aan.
‘Ehm ja, wil je dat kijken?’
Ik knik grijnzend: ‘als iedereen dat goed vind tenminste.’
‘Wat dacht je!’ lacht Bill.
‘Ik dacht ik hou me maar wat in, nu er een meisje bij is. Maar kijk ze vraagt er zelf naar.’ Grijnst Tom. ‘Dacht je nu echt dat meisjes nooit porno kijken?’ vraag ik grijnzend.
‘Eigenlijk wel ja.’
‘Fout gedacht.’
Gustav zet de film op. Nog geen 5 minuten later komt David binnen en als hij ziet wat we aan het kijken zijn, dan kijkt hij ons met open mond aan.
‘Jongens ehm..’
Maar Tom onderbreekt hem: ‘Je nieuwe bodyguard stelde dit voor.’
David kijkt me verbaasd aan en ik voel hoe ik rood wordt.
‘Ja, veel plezier dan hé.’ Grijnst hij en hij loopt terug weg.

We zijn al een uur aan het kijken en ik ben bloedgeil. Van die film word je gewoon fucking opgewonden!
Als ik opzij kijk, zie ik dat ik niet de enige ben. De jongens zitten daar allemaal op een rij en ik zie dat ze allemaal een bobbel in hun broek hebben. Geile jongens. Ik kan er niks aan doen, maar ik schiet in de lach. De jongens kijken me verbaasd aan.
‘Wat is er?’ vraagt Tom.
‘Kijk maar eens naar jullie broek.’ hijg ik nog steeds niet bijgekomen van het lachen.
Ze kijken alle vier naar hun broek en grijnzen dan.
‘Die werkt tenminste nog.’ Zegt Tom grijnzend.
‘En ik ben er zeker van dat jij nu ook nat bent.’ Voegt hij er aan toe terwijl hij met zijn wenkbrauwen wiebelt.
Hierdoor moet ik nog harder lachen. Ik verlies m’n evenwicht en donder van de zetel. Maar Tom heeft wel gelijk. Ik heb zin in seks en wel nu meteen!
Bill kijkt me opgewonden aan, zou hij ook seks willen? Waarschijnlijk willen ze allemaal seks nu.

De film is afgelopen en Georg verdwijnt in de badkamer. De reden waarom hij dat doet, kennen we allemaal. Gustav en Tom lopen elk naar hun kamer. Bill en ik blijven rustig zitten.
‘Ik ben er zeker van dat Tom zich nu aan het aftrekken is en Gustav ook.’ Grijnst hij.
Ik grinnik, sta op en loop naar onze kamer. Bill volgt me. De deur is dicht en zo stil mogelijk leg ik m’n hoofd tegen de deur een luister. Mijn oren vang en gehijg en gekreun op en ik moet moeite doen om niet in lachen uit te barsten.
We sluipen naar de badkamer en daar horen we al net hetzelfde. En ook uit de kamer van Gustav en Georg komt gekreun. Tom zou zich helemaal niet schamen als we nu binnenkwamen, maar ik besluit toch dat ik daar nu liever niet binnen ga. Bill en ik gaan terug in de zetel zitten.

(Bill)
Ik ben zo opgewonden nu en Lize merkt het.
Ze komt tegen me aanleunen en fluistert: ‘Ben je een beetje opgewonden Billie?’
Ik knik: ‘een klein beetje.’
Ze grijnst breed en gaat met haar hand over m’n veel te strakke broek.
Ze doet de knoop los en rist m’n broek open. Ze trekt m’n broek helemaal uit.
Ik slaak een zucht van verlossing. Op zo een moment als dit, heb ik liever geen strakke broek aan. Haar hand glijdt in m’n boxer en ze gaat met haar vingers over m’n eikel, die al nat is van het voorvocht. Ik ril en zucht even.
Ik trek haar blouse over haar hoofd en maak haar broek los, die ze zelf uit doet. Met m’n handen ga ik over haar borsten en knijp er zacht in. Ik maak haar bh los en gooi hem achter me. Haar slipje duw ik naar beneden, zodat het op haar enkels valt. Ze stapt eruit en komt dan naar me toe. Lize trekt m’n T-shirt over mijn hoofd en mijn boxer doet ze ook uit.
Ik trek haar boven op me en kus haar. Ik had nog nooit gekust met een meisje met een tongpiercing, maar dit voelt damn goed! Ik wist wel dat ze een tongpiercing had, want dat had ze me verteld.
Ze had die laten zetten omdat ze fan van ons was. Mij nageaapt dus.
Dan stoot ik in één keer bij haar naar binnen, ze kreunt luid.
‘Je neemt toch de pil?’ vraag ik nog snel voor de zekerheid. Ze knikt en begint te bewegen.
Ik sper m’n ogen wijd open, heeft ze daar nu echt een piercing? Als ze m’n verbaasde blik ziet, grijnst ze enkel breed en doet verder alsof er niks aan de hand is. Ik grijp haar bij haar heupen vast en laat haar zo nog sneller bewegen.
Kreunen rollen over m’n lippen. Dit is zo lekker en het was al veel te lang geleden.
Ik laat haar stoppen met bewegen en duw haar zacht van me af. Ik sta recht en duw haar zodat ze op haar rug komt te liggen. Haar benen duw ik omhoog en dan glij ik opnieuw bij haar binnen. Ik voel haar piercing nu alleen nog maar beter.
Ik stoot hard en zo te zien vind ze het lekker, want het enige wat ze doet is kreunen en smeken dat ik nog harder moet gaan.

Niet veel later komen we beiden luid kreunend en hijgend klaar.
Ik laat haar benen los en leg m’n hoofd op haar buik. Ze streelt me door m’n haren.
‘Dat was echt lekker, Billie.’ Fluistert ze. Ik kijk op en fluister terug: ‘vond ik ook.’
Ze heeft een tevreden glimlach rond haar mond en sluit haar ogen.
‘We kunnen misschien best naar onze kamer gaan.’ Zeg ik.
Ze knikt slaperig. Ik zet me recht, neem haar in m’n armen en zo loop ik, nog volledig naakt, naar onze kamer. Ik hoop maar dat Tom slaapt.
Zacht duw ik de deur open en ik heb geluk, Tom slaapt al.
Ik leg Lize in haar bed, trek de deken over haar heen en druk dan nog een kus op haar lippen.
‘Dankje lieve Bill.’ Fluistert ze.
Ik glimlach, loop dan vlug terug naar de woonkamer om onze kleren te halen en dan duik ik ook in m’n bed.


Reacties:

1 2

Cuppycake
Cuppycake zei op 20 aug 2009 - 10:45:
Omg Geweldig Geniaal!!!

Ik lag dubbel XD

^^ Snel verder als je kan


Eliros
Eliros zei op 19 aug 2009 - 13:30:
Erm... Leuk einde...

Wel leuk stuk trouwens
Snel verder ;D


MariTom
MariTom zei op 17 aug 2009 - 14:33:
‘Wat is er broertje? Verkracht door een fan?’ grap ik.


*ligt plat*

Meneer is in gezelschap van 4 blonde dames met D-cup. En hij heeft het naar zijn zin zo te zien.
Vooral die D-cup is precies belangrijk, want zijn ogen kijken naar niet anders.
‘Tom?’
Geen reactie.
‘Tom Kaulitz!’ zeg ik nu wat harder.
‘Uh?’ is zijn reactie als hij zich omdraait.


*houdt zich vast aan haar bureau om niet van haar stoel te vallen*

‘Tom het is slaaptijd.’ Zeg ik.
‘Oké.’ Knikt hij.
Hij staat op en wil in zijn bed kruipen, maar ik hou hem tegen.
‘Eerst kleren uit.’ Zeg ik.
‘Ah ja.’ Zegt hij dom.


*valt van haar stoel*

Echt, dit is, like, zó melig!

Snel verder<33


Melisande
Melisande zei op 17 aug 2009 - 12:22:
Wow, wat een enorme reactie was dat trouwens XD Ik heb dan wel quotes gebruikt, maar dit is echt mijn langste reactie in eeuwen XD


Melisande
Melisande zei op 17 aug 2009 - 12:21:
Hij staat op en wil in zijn bed kruipen, maar ik hou hem tegen.
‘Eerst kleren uit.’ Zeg ik.
‘Ah ja.’ Zegt hij dom.


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD Tom kan zich niet uitkleden XD Dit was echt GENIAAL XD

Bill ploft naast me neer en zucht diep.
‘Wat is er broertje? Verkracht door een fan?’ grap ik.
‘Haha, heel grappig Tom! Ik vraag me af waarom ze die lopers toch altijd zo lang maken! Heel de tijd hetzelfde. Bill ich liebe dich! En dan al die handtekeningen, ik krijg daar kramp van in m’n hand!’ ratelt hij.


Daar lag ik trouwens ook echt finaal dubbel. Ik ben ongelofelijk blij dat ik bijna nooit handtekeningen hoef te zetten XD Ik hoef dat alleen te doen als er een pakketje komt en mn moeder is niet thuisXD

Bedankt voor het extra lange stukje^^ En het is je vergeven hoor! Ik was zelf ook veel weg
Ga maar snel weer verder Het is nog steeds geweldig^^

Xx Melissy