Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 22

A twincest story?!

12 jan 2010 - 18:48

482

13

578



22

[Tom pov]
Met grote slokken drink ik mijn flesje water half leeg. Ik draai de dop er weer op en gooi het flesje op de tafel. Ik kijk even naar de mensen van het geluid en het licht, ze sleuren een heleboel kabels van de ene set naar de andere omdat we op de eerste niets meer moeten filmen, terwijl we op de andere nog niet eens zijn begonnen. "BOE!" hoor ik gelijk met een gewicht dat ineens op mijn rug beland. Door het extra gewicht verlies ik mijn evenwicht en val recht op mijn knie. "Oh my god, Tom! Sorry!!" Bill bukt zich naast me en kijkt me bezorgt aan. "Gaat het? Heb ik je pijn gedaan?" "Het gaat wel, maar mijn knie doet pijn." "Sorry, ik deed het niet expres!" God, die voelt zich echt schuldig. "Bill, het is oke, het gaat echt wel, je moet je niet schuldig voelen." Hij lacht snel even flauw en ik kijk snel om me heen om te zien of niemand kijkt. Niemand let op ons en ik druk snel een kusje op zijn lippen. Hij lacht weer en gelooft me nu eindelijk dat ik oke ben. Ik sta recht en ga samen met Bill naar de kleedkamer. Hij gaat in de zetel zitten en ik doe de deur op slot. "Ik vind wel dat je het goed moet maken." zeg ik dan. "Hoezo? Je bent toch oke?" "Ja, maar mentaal niet echt, ik vertrouw je niet meer." Hij heeft nu ook door dat ik het speel en komt voor me staan. Hij duwt me in de zetel en komt dan met zijn gezicht naar het mijne toe op mijn schoot zitten. Hij kijkt in mijn ogen en drukt dan zijn lippen op de mijne. Ik streel met mijn tong over zijn onderlip en hij opent zijn mond een beetje. Onze tongen strelen elkaar en ondertussen legt hij zijn handen in mijn nek. "Vertrouw je me nu?" vraagt hij als ik afscheid heb moeten nemen van zachte lippen. Ik streel zijn wang. "Jou vertrouw ik blindelings, zonder te twijfelen weet ik dat wat jij doet, dat dat het juiste is, ik vertrouw jou tot aan mijn dood. Er is maar 1 ding dat zo sterk is als mijn vertrouwen in jou, en dat is onze liefde." "Tommy, dat is je tekst uit de film!! Maar ik vind het wel lief." zegt hij blozend. "En ik vind jou lief." zeg ik voor ik een kusje op zijn wang druk. "Kom, de pauze is al wel om." Ik doe de deur open en ga samen met Bill weer naar de set. Ik Wil nog een slokje water nemen, maar zie dan dat er iets rood rond mijn flesje zit. Ik haal het er rond uit en voor ik het goed en wel besef heb ik een rode string in mijn handen. Is het Georg dan echt gelukt?

[reacties??]


Reacties:

1 2 3

xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 18 maart 2010 - 14:51:
Ik geloof er niets van. Georg, wat heb je nu weer voor raars gedaan? .


Minority
Minority zei op 23 aug 2009 - 14:30:
Haha. x'D
Hoe heeft 'ie dat gedaan? Een nieuwe gekocht? x'D


Jacqlijntje
Jacqlijntje zei op 20 aug 2009 - 13:57:
Haha hoe heeft Georg het voor elkaar gekregen?!


adelain
adelain zei op 19 aug 2009 - 12:12:
waah liefteren


LoveTwincest
LoveTwincest zei op 19 aug 2009 - 10:45:
Heeeey

whahaha... ik lag helemaal dubbel bij die string

echt GE-WE-LD-IG !!!!!!!!!

ga je snel verder, Tom en Bill zijn zo lief samen

xxx