Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WORDKILLER » Hoofdstuk 9

WORDKILLER

1 april 2010 - 10:15

420

5

327



Hoofdstuk 9

"Tommy, als ik mij niet vergis ben je er gisteren mee naar de carwash geweest." Hij kijkt me aan met zo'n Hoe-weet jij-dat blik en ik lach. "Ik zit in de logeerkamer als je me zoekt, en als je me niet zoekt ook." Ik ga naar de logeerkamer en steek een cd in de cd-speler voor wat inspiratie. Ik leg me op mijn bed samen met mijn cursusblok en zonder me zo van deze wereld af.

Met bloed nog aan zijn handen liep hij de heuvel op. Vanzodra hij de steen zag met de naam van zijn broer erop ging hij sneller lopen. Pas toen Nick de naam van zijn voorbeeld kon lezen minderde hij in snelheid. Toen hij voor het graf stond liet hij zich op zijn knieën vallen. Hij keek naar het bloed aan zijn handen en fluisterde tegen zijn broer. "Ik heb het weer gedaan. Mijn leven en dat van jou gewroken. Het bloed van al 3 persone-"

Mijn gsm begint te trillen in mijn zak. Met een zucht leg ik mijn pen neer en neem mijn gsm op. "Hallo, met Romy."
"Hey Romy, met Lauren. Ik heb een vraagje. Mijn ouders gaan een weekje op vakantie en ik blijf bij mijn oma logeren. Maar Speedy kan niet mee, kan jij misschien een weekje op haar passen?"
"Moet ik even vragen, ik logeer bij enkele vrienden. Wacht even." Ik kruip van het bed af en ga naar de living waar Bill nog steeds TV aan het kijken is. "Bill, euh, is het goed als ik een weekje voor Speedy zorg, en dat ze hier dus een weekje blijft?"
"Wie is Speedy?"
"De kat van Lauren. Haar ouders gaan op vakantie en de kat kan niet mee naar haar oma."
"Oh, oke, geen probleem. We hebben plaats genoeg."
"Oke." Ik breng mijn gsm naar mijn oor. "Lauren, het is oke, ik zal haar dadelijk komen halen."
"Oke, tot zo dadelijk!"
"Daag!" Ik leg af en steek mijn gsm weer ik mijn zak.
"Oh, Romy." Ik draai mij om. "Gaat dat lang duren?"
"Een half uurtje, of een uurtje ofzo, waarom?"
"Ik ben dadelijk naar Andreas, en als Tom alleen is, is de kans dat die zolang ook alleen blijft erg klein, dus als je hier terug komt en er hang een pet ofzo voor de deur, dan zou ik buiten even blijven wachten." Ik knik.
"Bedankt voor de tip." Ik ga naar mijn kamer, doe mijn jas en schoenen aan en vertrek dan naar lauren om Speedy op te pikken.

[reacties??]


Reacties:


Sanctuary zei op 29 sep 2009 - 20:14:
Kan Tommiewom niet tegen alleen zijn? is ie bang in het donkerrr.. ahhw


snoezepoez
snoezepoez zei op 2 sep 2009 - 11:40:
Ik ben weer bijgelezen.
Weiters <3
Die vlechtjes in Tom`s haar het vorige stukje (of die daarvoor, kan ook wel )


MCRx30STM
MCRx30STM zei op 24 aug 2009 - 9:00:
yee ik heb alles weer bijgelezen ^^
en het blijft leuk
snel verder plieeees


Quendoline
Quendoline zei op 20 aug 2009 - 22:32:
verderrr


cocoloco
cocoloco zei op 20 aug 2009 - 17:35:
verder!!!!!!!!!!!!!!!!