Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » perseverance » Perseverance [6]

perseverance

6 april 2010 - 20:29

369

12

683



Perseverance [6]

Onrustig lag ik te woelen in mijn bed.Beelden en herinneringen kwamen als indringers te voorschijn voor mijn netvlies en gaven mij kippenvel. Allerlei gedachten vormden een complot tegen mij en weerhielden mij van de slaap. Ten einde raad probeerde ik mij te concentreren op een punt in het donker en begon schaapjes te tellen. Na 300 schaapjes stopte ik ook daarmee - het hield geen steek, de wirwar in mijn hoofd bleef. Met een zucht probeerde ik mij in te beelden wat Bill zou doen in deze situatie.Het antwoord was voor de hand liggend, hij zou naar muziek luisteren.Met een flits herinnerde ik mij de kersverse muziek en haalde mijn iPod uit mijn schooltas.Doelloos scrolde ik over de liedjes en drukte er willekeurig een aan : Nothing else matters van Metallica verscheen er op het verlichte schermpje.
De intro stroomde in mijn oren en blies alle gedachten met een zucht weg. Ik liet mij meeslepen op de melodie en liet de woorden een weg gaan door mijn hoofd, waar ze zelf gedachten sponnen.

I never opened myself this way
Nog nooit heb ik mij zo blootgesteld aan iemand dan aan Bill.In die paar dagen ben ik hem meer gaan vertrouwen dan mijzelf in bijna 15 jaar. Het is akelig om te denken aan een leven zonder hem-wat ik zou doen.

Open mind for a differend view
Nooit had ik gedacht dat ik zo naar muziek zou kunnen luisteren-dat ik ervan zou genieten.Door Bill ben ik anders gaan kijken naar dingen, heb ik gezien dat er voor alles een oplossing is.Nu sta ik open voor nieuwe dingen,nieuwe gewoontes,veranderingen.

Never cared for what they do
Zo ken ik hem-zijn eigen wil doen. Zijn eigen idealen en gedachten volgen,wat anderen ook zeggen.Hij is niet zoals de menigte die alleen het uiterlijk zien,hij probeert ook doordat masker heen te kijken.

Trust and seek that i find in you
Ik vertrouw hem echt.

He's so close, no matter how far..
.. And nothing else matters.


Ik weet dat jullie lang hebben moeten wachten voor dit stukje. én dat het kort is, maar ik heb een bloederig gevecht gehad met dit stukje,het wou maar niet lukken. Ik denk dat ik zeker 3-4 versies heb. Het spijt mij ook dat het zo kort is , het volgend is langer , beloofd ! <3


Reacties:

1 2 3

DreamWriter
DreamWriter zei op 24 april 2010 - 11:19:
Dat liedje is speciaal voor Perseverance geschreven.
Serieus waar.

En maaaaahhh- ik wil meer zeggen.
Veel veel véél meer.
Maar dat gaat niet.
Want- nou ja, ik heb geen hersens meer.
Perseverance heeft ze opgegeten.
Zomaar, bim boem baf.
Op.

Zoef


Kayley
Kayley zei op 14 nov 2009 - 22:39:
Het is klein, maar ook heel mooi!
En het zegt zoveel.
En mijn reactie gaat jammer genoeg ook kort zijn, want ik wil verder lezen.
Ik hou van jou, en ik vind jou superlief!
(En zeg nu niet dat ik superlief ben want dat ben ik niet! )


AnotherZero
AnotherZero zei op 27 aug 2009 - 17:10:
ik had dit nog niet gelezen :o
het is machtig.


Scaramouche
Scaramouche zei op 22 aug 2009 - 23:07:
Ooooo Ariadne!

't Is een echt geweldig stukje! (Net zoals het vorige trouwens )
God, das ook zo een fantastisch nummer!

OOOOOO ^^

Geweldig <3

XXX

PS: Sorry voor de late reactie.. (:


Drew zei op 22 aug 2009 - 13:59:
super, laat je weten wnr er een volgend deel is?


-xxx-