Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 23

A twincest story?!

12 jan 2010 - 18:50

386

16

582



23

Ik zit met mijn gitaar in een soort mini opnamestudio. Ergens in de film klinkt er een gitaarspel en dat liedje moet ik nu even inspelen. Ongeduldig wacht ik tot de verantwoordelijke aankomt. Ineens komt Jolanda de opnameruimte binnen. Ze komt enkele dingen testen en wil dan weer weggaan. Ik daar in tegen wil graag weten of ze haar string nog aanheeft en gooi mijn plectrum op de grond. Ze kijkt me aan en weet, net zoals de rest hier, dat ik last heb van mijn knie. "Ik raap hem wel op." zegt ze vriendelijk. Ze bukt zich om het ding op te rapen en.... "OH MY GOD! Je hebt geen ondergoed aan!" Snel staat ze recht en kijkt me aan. "Natuurlijk heb ik ondergoed aan!" "Komaan, zo'n strakke rok, ik kan zelf zien dat je een tampon in hebt!" Ze kijkt me met open mond aan. "Heb jij Georg toevallig gezien?" "Nee.." "Je bloost!" Ze kijkt snel weg. "Kijk naar me." Ze kijkt en... "OH MY GOD!!" snel loopt ze de ruimte uit en dan zie ik dat de verantwoordelijk ook net is aangekomen.
Een kleine 10 minuten later ga ik, nog steeds verbaasd, de kleine ruimte uit. De deur doe ik dicht en ik zie dat Bill op me staat te wachten. "Hey" zeg ik met een grote lach terwijl ik naar hem toe ga. Hij lacht en ik kijk snel rond. Wanneer ik zeker ben dat we alleen druk ik een kusje op zijn lippen. Hij lacht en kijkt verliefd naar me. "Je bent schattig." fluister ik in zijn oor. Hij lacht nu verlegen. "Kom mee." Zeg ik nu ook lachend. Ik neem zijn pols vast en neem hem mee naar de kleedkamer. We doen de deur open en zien daar Georg zitten. Ik vloek binnensmonds. Waarom zit die hier nu weer?! We gaan allebei in de zetel zitten en dan komt Gustav binnen. "Jullie raden nooit wat ik net gehoord heb!" "Wat dan?" vraagt Bill geïnteresseerd. "Ze willen Tom misschien vervangen als de blessure aan zijn knie te ernstig is!" "WAT?!" roepen Bill en ik tegelijkertijd terwijl we recht vliegen. "Dat kunnen ze niet maken!" "No way dat ik met iemand anders ga kussen als met Tom!" Georg en Gustav kijken hem aan. Shit, Bill hoe ga je ons hier uit redden?

[reacties??]


Reacties:

1 2 3 4

xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 18 maart 2010 - 14:53:
BILL Wat doe je jezelf en je broertje aan. Sukkeltje <3.


snoezepoez
snoezepoez zei op 2 sep 2009 - 12:00:
Slime actie Bill
weiters <3


xtokiohotel3
xtokiohotel3 zei op 23 aug 2009 - 13:21:
Snel verder <3


Scream4ever
Scream4ever zei op 22 aug 2009 - 11:31:
Bill, hou je mond!

supermooi!
snel verder!!!

xxx


LoveTwincest
LoveTwincest zei op 21 aug 2009 - 18:58:
Oeh... slim Bill...
maja zo zou ik ook reageren xd

Geweldig

Love it like always

snel verder ??

<33