Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Against The Grain » Diddy, daddy, doo, da , day

Against The Grain

22 aug 2009 - 23:55

332

18

555



Diddy, daddy, doo, da , day

'Good Morning, sunshine.' Lilly trekt de gordijnen open.
Ik trek het deken over mijn hoofd.
'Ik wil uitslapen!'
'Het is 17.00h slaapkop.' Ik open mijn ogen, wrijf er eens in en kijk dan naar de digitale wekker die op mijn nachtkastje staat.
Ik heb nooit tegen gewone wekkers gekunnen, ik kon het 'getik-tak' niet verdragen. Telkens als je wakker ligt concentreer je je op alles en dan kon dat me behoorlijk op de zenuwen werken.
Lilly komt naast me op bed zitten, ze zit nog in haar zelfgemaakte pyjama uit satijn, ik wrijf er eens over. 'S ochtends moet alles traag en zacht gaan voor me.
'Is dat wat ik denk dat het is?' vraag ik met een glimlach rond mijn mond.
'Ja, ik vond dat je het wel verdiend had, maar je moet wel beloven dat je het met me deelt?!'
'Jaja, beloofd, doe snel open, ik heb honger.'
Een kreun ontglipt mijn lippen, wat is het lang geleden dat ik een eclair gegeten had, maar wat zou het uitmaken vanavond dans ik het er toch af.
Chocolade is inderdaad beter dan...
En mannen mogen me nu tegenspreken, ik weet over wat ik het heb!
Lilly is mijn huisgenote, ze studeert ook alleen dan op een andere hogeschool.
Ze studeert mode en visagie. Dankzij haar ben ik daar ook gaan werken, ze doet er de make-up en kledij van de danseressen en barmeisjes.
Ooit wordt ze de nieuwe Donatella Versace of Diana Von Furstenberg, allesinds een grote naam.
Lilly verwijst naar een bloemsoort die symbool staat voor puurheid, onschuldigheid en schoonheid.
Dat en nog veel meer kan je in haar terugvinden.
'Waaraan denk je?'
'Aan jou...'
'Zeg, nu niet dat je lesbisch bent ofzo hé, in de films zegt een jongen dat altijd tegen het meisje wanneer hij gek van haar is.'
Ik bekijk haar even met ophalende wenkbrouw die blijkbaar grappig moet zijn, want ze begint te grinikken waardoor ze zich in haar eclair verstikt.
We lachen beiden.
Nadat we ons ontbijt op bed hebben gegeten besluiten we op te ruimen en ons te verfrissen om te gaan werken.


Reacties:

1 2 3 4

Rianne
Rianne zei op 24 aug 2009 - 22:49:
Ik vind dit verhaal best leuk, alleen langere stukjes zou fijner zijn , vind ik, en er zitten aardig wat spelfouten in.


Cuppycake
Cuppycake zei op 24 aug 2009 - 14:44:
Geweldig Again

Snel verder?

EN wil je me dan waarschuwen


Xpam05
Xpam05 zei op 24 aug 2009 - 11:34:
Leeuuk
snel verder =)

xxx


adelain
adelain zei op 24 aug 2009 - 9:55:
iewie weer geweldig verhaaltj!
gaa snel liefteren huwr please???*puppyeyes*
liefteren!


Daydream
Daydream zei op 23 aug 2009 - 21:45:
Verder! Laat je het me weten als er een volgend deel is?

xx. Dorien