Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » She is my... Bodyguard » Deel 10

She is my... Bodyguard

26 aug 2009 - 2:16

1845

6

515



Deel 10

Opnieuw allemaal bedankt voor de lieve reacties <3 en hier is weer een langer stukje want ik schrijf graag lange stukjes xD veel plezier x

(Lize)
Ik knipper met mijn ogen. Ik ben wakker geworden van gelach uit de woonkamer. Waarschijnlijk zijn de jongens nu al aan het ontbijten.
Als ik op de wekker kijk, zie ik dat dat zeer logisch is. Het is immers als elf uur.
Ik wrijf in mijn ogen en wil me uit bed hijsen.
Tot ik merk dat ik iets mis..
Kleren! Dat is wat ik mis.
Ineens komt alles weer terug, de film, daarna een vrijpartij met Bill.
Ik glimlach als ik eraan terug denk.
Hoe zou hij nu denken over ons? Is er wel een ons?
Voor mij eigenlijk niet, maar ik wil weten wat hij ervan denkt.
Ik ga dadelijk eens met hem praten.
Ik sta op en trek snel mijn kleren aan, waarna ik me naar de woonkamer begeef.
De jongens zitten alle vier in de zetel, met een broodje in hun hand.
Als ik binnenkom, wensen ze me allemaal een goedemorgen, behalve Tom natuurlijk.
Als ik naar Bill kijk, zie ik dat hij me grijnzend aankijkt.
Onwillekeurig moet ik ook grijnzen.
Tom zijn blik gaat van mij naar Bill en terug, waarna hij Bill vragend aankijkt.
Maar Bill maakt een wegwerp gebaar, waar Tom zich maar tevreden mee moet stellen. Al is hij dat duidelijk niet.
Ik trek er me niets van aan en ga naar de keuken om een broodje te halen.

Na het ontbijt, roep ik Bill.
‘Kunnen we even praten?’
Hij knikt.
‘Ja, ehm, gisteravond, ik…’
‘Heb je er spijt van?’ vraagt hij geschrokken.
‘Nee, helemaal niet, maar ik wil weten wat jij denkt, over ons en zo.’ Zeg ik zacht.
‘Ehm ja, voor mij was het eigenlijk maar voor één keer, om eerlijk te zijn.’ zegt hij, terwijl hij me bang aankijkt.
‘Ah oké, dan is het goed, want dat was het voor mij ook.’ Glimlach ik.
Hij zucht opgelucht en kijkt me glimlachend aan.
‘Dacht je dat ik nu hoopte op een relatie?’ vraag ik glimlachend.
‘Ja, omdat je er zo over begon.’ Lacht Bill.
‘Ik wou gewoon weten of jij hetzelfde dacht als mij.’
‘Ja dus.’ Grinnikt hij.
Bill staat recht en trekt me ook recht. Ik sta recht voor hem en ineens drukt hij zijn lippen tegen de mijne. Zijn tong glijdt over mijn onderlip en ik open mijn mond. Al snel vinden onze tongen elkaar en spelen we een hevig spel. Ik stop de zoen en kijk hem grijnzend aan.
‘En dat kan allemaal zomaar?’ vraag ik lachend.
‘Natuurlijk, anders had je me wel weggeduwd.’ Grijnst hij.
Die jongen is veel te slim.
‘Kom we gaan terug naar de anderen.’ Lacht Bill.
Ik volg hem.

We zitten nog maar net of David komt al binnen draven.
‘Lize, je uniform is aangekomen!’ lacht hij.
‘Oh nee!’ zucht ik grijnzend.
Hij lacht en geeft me het uniform.
Ik bekijk de T-shirten en de broeken. De broeken zijn twee mooie skinny’s, één in het zwart en één in het grijs, heb ik trouwens zelf mogen kiezen. De broeken zijn voorzien van speciale lusjes voor een walkie talkie of zo, omdat dat anders nogal moeilijk is om vast te maken. En dan heb ik nog een wit en een zwart bloesje met spaghettibandjes en een wit en zwart T-shirtje met korte mouwen. Op alle vier de T-shirtjes staat er “Security Hamburg”ť gedrukt. Best mooi uniform.
‘Nice.’ Lach ik.
David grinnikt.
‘Vanaf vandaag elke dag verplicht te dragen hé.’ Grijnst hij.
‘Natuurlijk baas, ik zal me onmiddellijk gaan omkleden.’ Lach ik.
‘Dat was maar een grapje hé, alleen bij officiële gelegenheden, concerten en signeersessies dus.’ Lacht hij.
‘Weet ik, maar vanavond hebben we een signeersessie hé.’
Hij knikt lachend.
Ik ga de badkamer binnen en kleed me om.
Even later sta ik opnieuw in de woonkamer, maar dit keer in uniform.
‘Sexy.’ Grijnst Bill.
Ik lach.
Ik voel een paar ogen over heel mijn lichaam glijden en het zijn de ogen van Tom.
Ik kijk hem aan. Als hij merkt dat ik hem aankijk, kijkt hij snel weg, met een betrapte blik in zijn ogen.
Ik zal maar niet zo gemeen zijn om de stand nu te verhogen, door mezelf een punt te geven. Want dat verdien ik wel. Maar dat kan ik die arme jongen toch niet aandoen.


De dagen vliegen voorbij en ik ken de jongens al veel beter. Hun reacties en acties worden voorspelbaar, soms heb ik Tom zijn gitaar al gebracht, voor dat hij er achter had kunnen vragen. In het begin keek hij me raar aan, maar nu grijnst enkel eens.
De jongens hebben al verschillend optredens en signeersessies achter de rug. En stilaan geraak ik het ritme wel gewoon.

Het optreden is net gedaan en jongens komen de kamer binnen.
‘Geweldig concert!’ lach ik.
Ze grijnzen alle vier.
‘En waar is de kleedkamer?’ vraagt Gustav.
‘Die is er niet.’ Zegt Tobi droog.
‘Ow.’ Is het enige wat Bill zegt.
‘Tja, dan kleden we ons hier maar om hé.’ Zegt Georg.
Ze lopen naar hun tas en halen er een proper T-shirt uit.
Tom trekt zijn bezweet T-shirt over zijn hoofd en ik zie zijn buik, inclusief buikspieren.
Hij heeft zo een lekker lichaam!
Ik merk dat Tom me bekijkt en ik kijk hem aan. Hij grijnst breed.
Shit! Hij had dus door dat ik hem bekeek.
‘5-4.’ Grijnst hij.
Ik negeer hem en kijk de andere kant op.
Ik denk dat Tom zijn lichaam toch een beetje een zwakke plek is voor mij. Dat werkt op mijn hormonen.

Als de jongens klaar zijn, begeven we ons naar buiten. Ik loop achter Tom, maar ineens wordt hij tegengehouden door een meisje. Ik wil tegen haar zeggen dat we door moeten. Maar Tom doet teken dat het oké is, dus ik loop door en wacht bij het busje.
Even later komt Tom, gevolgd door dat meisje naar het busje.
Ik kijk hem vragend aan.
‘Ze gaat mee met ons.’ Is het enige wat hij zegt.
Ik kijk verbaast, maar ik laat ze instappen. We rijden weg, terug naar de tourbus.
Als we terug bij de tourbus zijn, stappen we uit en Bill komt langs mij lopen.
‘Dat wordt een onenightstand van Tom.’ Zegt hij.
‘Echt? Gewoon iemand die hij zo van straat opvist?’ vraag ik geschrokken.
Bill knikt alleen maar.
Is dat nu waar die jongen zich mee bezig houdt? Dat hij zich dan een lief zoekt, maar toch niet met de sletten van de straat in bed duikt!
Bill en ik hebben ook seks gehad, maar we kenden elkaar wel al even.
We gaan allemaal omstebeurt de badkamer binnen en kruipen dan is ons bed. Tom ligt niet in bed, maar ik verwacht niet dat hij vannacht hier slaapt. Al snel val ik in slaap.

Ik word wakker van een hoop gekreun. Ik schiet recht, die zijn hier toch niet…
Als ik naar Tom zijn bed kijk, zie ik de lakens bewegen.
Ah ieeuwww!! Die jongen heeft ook geen schaamtegevoel!
‘Gezellig!’ zeg ik.
Met die woorden verlaat ik de kamer, want daar kan ik echt niet slapen!
Dan maar op de zetel slapen. Ik leg me neer en al snel val ik opnieuw in slaap.

‘Wat doe jij hier?’
Ik open één oog en zie dat hij Georg is die me die vraag stelde.
‘Wat zou jij doen als je met een neukende Tom op één kamer ligt?’
Hij grijnst, maar knikt begrijpend.

Ik heb dat meisje bij het ontbijt eens kwaad aangekeken. Als zij niet tegen Tom was begonnen gisteren, had ik die nacht fatsoenlijk kunnen slapen.
Toen ze weg ging, stak ze haar tong uit naar mij. Wat een bitch! En een klein kind! Volgens mij was ze nog maar net 15 jaar ofzo. En met zo iemand duikt Tom dan in bed!
Bill had me naderhand gekalmeerd, toen hij zag dat ik helemaal over m’n toeren was.
Bill is echt een lieve jongen.


Ondertussen zijn we alweer een week verder en we slapen opnieuw in een hotel. Gelukkig eigenlijk, want als je moet slapen terwijl de bus rijdt, ik zeg het je, dat is geen pretje!
We komen net van een afterparty van een één of andere awardshow. Ze hebben geen award gewonnen jammer genoeg, maar het was toch geen belangrijke award dus dat maakte niet veel uit.
Ik zit in het busje te wachten. Tobi en Saki zijn de jongens halen, we mogen hier eigenlijk niet staan met het busje, dus daarom moeten we zo snel mogelijk kunnen vertrekken.
Ah daar zijn ze!
Maar…. wat?!
Heeft Tom nu wéér een meisje bij?! Dat is al de derde keer deze week!
Eerst die bitch die haar tong naar me uitstak en toen nog een één of andere blonde slet een paar dagen geleden en nu alweer!
Nu heb ik er echt genoeg van! Ik heb niks te maken met zijn seksleven, maar er zijn hier nog mensen met gevoelens hé!
Als ze allemaal in het busje zitten, duw ik hard op de gas en weg zijn we.

We hebben er tien minuten minder over gedaan dan toen we naar daar reden. En dat komt allemaal omdat Tom me kwaad maakt!
We halen onze sleutel op bij de receptie en gaan naar boven.
Ik heb zoals altijd een kamer langs Tom, dus als Tom en dat kind voor zijn kamerdeur staan, spreek ik haar aan.
‘Het is alleen maar voor de seks, dat je weet je toch?’ vraag ik aan het meisje dat aan Tom klit.
Ze kijkt me met grote, verbaasde ogen aan en kijkt dan naar Tom. Die haalt zijn schouders op.
De tranen springen in haar ogen en ze laat hem los. Zonder nog één keer om te kijken, loopt ze weg.
Tom kijkt me vernietigend aan, maar voor hij zijn mond kan optrekken, zeg ik:
‘Wat? Ze mocht dat toch wel weten?’
‘Ik zal dat zelf wel regelen! Moei je er niet mee!’
‘Dan had ze het nu niet geweten en dan was ze morgen in tranen uitgebarsten als ze erachter kwam dat het maar voor één nacht was?! En dan stuur je haar zomaar weg? Ben je dan echt zo gevoelloos?!’
‘Hoer.’ Sist hij.
Ik kijk hem met grote ogen aan.
‘Hoor wie het zegt! Wie duikt hier bijna elk weekend met een ander in bed!?’
Hij kijkt me woedend aan.
‘Ik ben dan tenminste wel geen hoer! Ze noemen mij dan alleen een player!’
Waar sloeg dat nu weer op?
‘En omdat ik een meisje ben, ben ik ineens een hoer?! Denk je nu echt dat mannen meer zijn dan vrouwen?!!’
‘Ja, vrouwen zijn gewoon minderwaardig!’
Nu heeft hij mijn gevoelige plek geraakt! Ik ben nu eenmaal nogal feministisch!
‘Uit welk tijd kom je eigenlijk?! Heeft je grootvader je opgevoed ofzo??!! Ga u een toch een hoer zoeken, want vrouwen zijn toch niks waard volgens jou! Ze zijn blijkbaar alleen maar goed voor de seks! En kies geen meisje met gevoelens, want dat past niet bij een jongen zonder gevoelens!!’
Ik loop kwaad weg. Tom verbluft achter mij latend.
Nu heb ik er echt genoeg van! Tom is al dikwijls over de streep gegaan bij mij, maar nu ging hij er werkelijk te ver over!
Ik loop naar buiten en zet me voor het hotel op een bankje om een beetje tot rust te komen.
Ik weet nog die ene keer toen hij zo onnozel bezig was. Ik negeerde hem omdat ik geen zin had om er op in te gaan.
En ineens zegt hij: ‘Hellow, je werkt wel voor mij he!’
Dat was er ook echt over toen, maar toen heb ik mij volwassen gedragen.
Ik had toen heel veel zin om hem een mep te verkopen, maar ik heb me ingehouden. Ik ben gewoon naar buiten gelopen. Ik heb toen net het gene gedaan dat hij niet wou.


Reacties:

1 2

MariTom
MariTom zei op 28 aug 2009 - 15:37:
Whaha omgosh, zó typisch Tom. x'D
De mierenneuker x'D
[yeah Nadezh. thanks 4 dat woord, het is cuwl]

Ik hoop dat Lize wraak gaat nemen x'D
Tom laat zien dat ie niet zo door kan gaan


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 27 aug 2009 - 17:53:
oef! Dit verhaal was gewoon even wat ik nodig had, Franse amfitheaters zijn ZOOO saai!!!

maar wathever, snel verder!!!


Drew zei op 26 aug 2009 - 23:45:
ocharme geen nachtrust :s

njh gaje snel verde aub en laa je iet wete?^^

xx


Eliros
Eliros zei op 26 aug 2009 - 11:51:
Haha, leuk stuk ;D

Snel verder <3


Melisande
Melisande zei op 26 aug 2009 - 9:22:
Oei, Tom is echt een idioot met z'n 'Ja, vrouwen zijn gewoon minderwaardig'
Bah! Maar goed, dat viel te verwachten van hem *moppert* Lize heeft groot gelijk dat ze er genoeg van heeft!! Gooooooooooooooooooooo Lize!!!!! Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooo LIZE!!!!!!!!! XD

Anyway, ik ben benieuwd wat Tom nu gaat ondernemen
Ik hou echt van jouw lange stukjes!! Andere mensen hebben altijd zo kort, maar bij jou is het echt in één keer een hele lap tekst Bedankt daarvoor!!^^

Ga maar snel verder!
Xx Melissy