Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 24

A twincest story?!

12 jan 2010 - 18:51

388

15

733



24

[Bill pov]

Oh shit, wat heb ik nu weer gezegd?! Ik kan mezelf wel iets aandoen op dit moment!! "Ik, euh, ik bedoel, euh, je weet dat ik in ware liefde geloof, ik kus niet zomaar met iedereen." "Dude, je kust met je broer!" zegt Georg terwijl hij me raar aankijkt. "Maar hem ken ik! ik ga niet zomaar met iemand kussen die ik niet eens ken!" "Oke, dat laatste kan ik begrijpen. Maar komaan, mijn zus zou echt wel de laatste zijn die ik zou kussen! Dan nog liever gewoon een meisje van op straat opgepikt." Wat heb ik mezelf toch weer aangedaan?! Ik en mijn grote mond altijd! Bang kijk ik naar Tom en zeg geluidloos 'help'. Hij lijkt even na te denken en ik kijk weer naar Georg en Gustav. "Ze zouden het merken." hoor ik ineens naast me en iedereen kijkt naar Tom. "De fans, ze zouden zien dat ik het niet ben. Jullie weten dat sommige fans ons zelfs herkennen aan het topje van onze neus!" "Ja, dat is waar." zegt Gustav zuchtend. "Ik ben naar toilet, we zullen wel zien wat er verder gebeurd." Hij gaat naar de deur en laat ons met ons drie in de kleedkamer achter. Ik zet me in de zetel neer met een bekertje water. "Hoe heb je het gedaan?" vraagt Tom ineens aan Georg. "Wanneer?" "Weet ik veel wanneer." "Wel, de eerste keer langs voor, en dan nog eens, en sinds een paar weken probeer ik ook langs achter, maar natuurlijk hebben niet alle meisjes dat even graag en-" "IK BEDOELDE HOE JE AAN DIE STRING KWAM!!!!!! Ik heb helemaal geen interesse in jou seksleven!!!" "Ah zeg dat dan he. Heel simpel, ik heb een beter geheugen dan jij en zo kan ik wel de meeste van jou one-night stands onthouden, en weet ik ook ongeveer welke wel eens wraak willen nemen." Hij grijns even naar Tom en gaat dan ook de kleedkamer uit.


[reacties??]
Sorry dat jullie zo lang moesten wachten, maar ik was een beetje inspiratieloos voor dit verhaaltje. Ik heb vooral geschreven aan 'Will your voice smile again?' Het is ook een TC verhaal, en omdat het met House is, is ook deze serie hilarisch en om je dood mee te lachen, dus, die mogen jullie ook altijd lezen als je hier lang moet wachten (a)


Reacties:

1 2 3

jorinloveth
jorinloveth zei op 26 sep 2009 - 14:21:
goed verhaal!

echt verder!


LoveTwincest
LoveTwincest zei op 19 sep 2009 - 12:57:
Whahahaha.... die uitleg van Georg...

* ligt plat *

snel verder ??

super <33

xxx


MariTom
MariTom zei op 17 sep 2009 - 20:36:
Whahaha, dit stukje was echt té melig! XD
Love it<3


MissGibson
MissGibson zei op 17 sep 2009 - 19:58:
haha
inspiratieloosheid ken k
maja
van mij mag je verder (a)
x


xLifeline
xLifeline zei op 17 sep 2009 - 19:53:
het is prachtig ! (:
snel verder ^^
x