Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!! » Hoofdstuk vier.

I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!!

28 okt 2009 - 16:29

438

1

222



Hoofdstuk vier.

19 oktober, deel vier.

'
~I miss him!!~

'Ashley'POV

Ik lig in mijn bed en staar naar een poster van Flyleaf. Ik zucht en draai me nog een keer om. Ik kan maar niet terug in slaap geraken. Voor al op te staan is het nog veel te vroeg! Het is nog maar 5 uur in de ochtend! Ik draai me op mijn zij en mijn blik blijft hangen op de kader op mijn nachtkastje. Er zit een foto van Alex en mij in. Opnieuw voel ik dat rare gevoel in mijn buik. Pff, ik mis hem zo! Ik wou dat hij hier was!
Ik zucht en besluit dan om toch maar om op te staan. Ik zwaai één been over mijn bedrand die gelijk gevolgd wordt door mijn ander. Ik wrijf in mijn ogen en zoek dan de lichtknop. Als ik hem gevonden heb loop ik naar beneden. Ik plof neer in de ztel en zet de TV aan. South Park! Sinds wanneer komt dat zo vroeg? Ik zucht. Dat was het favoriete programma van Alex en mij! Dat keken we altijd samen. Niet uitzonderlijk of zo, want we waren altijd samen. Tranen prikken achter mijn ogen. Ik zet de tv uit en ga met opgetrokken benen in de zetel zitten. Ik neem een kussen, en leg die tussen mijn buik en boven benen. Mijn hoofd begraaf ik in mijn kussen. Zachtjes begin ik te huilen.


'Georg'POV
Ik geeuw en doe mijn ogen open. Ik rek me uit en stap dan uit bed. Ik wandel naar beneden. Vanuit de living hoor ik zacht gesnik komen. Ik loop naar de living toe en zie Ashley ineen gedoken op de bank zitten. "Ashley? Ashley, wat is er?" Ze heft haar hoofd een stukje op. Haar ogen zijn rood van het huilen, maar ze kijkt me vuil aan. "Wat?!" vraagt ze fel. "Ik eh.. Wat is er?" vraag ik bezorgt. "Niks! Jij begrijpt me toch niet!" "Pff, als je het me niet verteld kan ik het niet begrijpen heí ! En oh ja, Tom vroeg of je niet eens wou meekomen als ik naar hem toe ga." Ashley trekt haar wenkbrauwen op. "Wie is dat nu weer? Een van je jannette vriendjes?" "Nee! De gitarist van onze band!" antwoord ik fel terug. "Haha, weer zo'n café-boysbandje zeker?! Maar ja is goed.. Wanneer?" "Eh.. deze namiddag ga ik naar zijn thuis.. De rest van de band gaat er trouwens ook zijn." "oké.." antwoord Ashley. Dan staat ze op en loopt naar de telefoon. Waarschijnlijk om weer 2 uur met haar broertje te bellen. Ik sta dan ook maar recht en loop naar de keuken voor ontbijt.

'Wat zal Ashley van Georgs band vinden?'


Reacties:


Cuppycake
Cuppycake zei op 23 okt 2009 - 13:26:
Yeaaaaaaayy!! hoe geweldig ik heb zo een zin om door te lezen en ik ben hyper actief ookal is het nog best vroeg voor mijn doen dan