Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » You saved me.

You saved me.

JOYCEDIAMOND
JOYCEDIAMOND

JOYCEDIAMOND is offline

[56]
JOYCEDIAMOND zei op 11 okt 2008 - 18:28:
Anouschka is een meisje van 17 jaar.Ze is helemaal niet lelijk en kan makkelijk aan een vriendje raken maar daar heeft ze op dit moment geen nood aan.Na dat haar moeder gestorven is woont ze in een klein appartementje bij haar vader.Ze hebben bijna geen geld en kunnen juist altijd de maand rond komen.Veel heeft ze dus niet,maar ze is gelukkig met haar leven.Haar papa is dood ziek en ze weten allebij even goed dat hij niet meer lang te leven heeft.Er is een oplossing voor en dat is opereren,maar daar hebben ze het geld niet voor.Met alleen de medicijnen kan hij het niet halen dus hij is zeker van zijn dood.Anouschka weet het ook en gaat niet meer naar school maar wilt bij haar papa blijven tot zijn laatste dag.Tokio hotel is van dit jaar gestopt met de band doordat ze iets anders wouden gaan doen.De jongens zijn ieders hun weg opgegaan maar hebben nog wel contact.Bill en tom wonen samen in een appartement in Berlijn.Bill is mode ontwerper voor een modemagazine,en tom!Hij heeft een eigen bar opgericht waar de vrouwen in sexy lingerie op de bar staan te dansen om de mannen hun pleziertje te laten hebben en rond een paal staan te zwieren.Wanneer de tijd zo ver is en de vader van Anouschka sterft is de enigste oplossing dat ze nog heeft voor geld,voor tom te gaan werken.Alleen,ze is jonger als al de andere danseressen.



YentlBULLET
YentlBULLET

YentlBULLET is offline

[21]
YentlBULLET zei op 11 okt 2008 - 19:10:
Moooii!!

Liessol
Liessol is offline

[106]
Liessol zei op 11 okt 2008 - 19:31:
Ooh! =D
Ik ga die eens lezen! =3
Loveyoíºíº!
xx

Liessol
Liessol is offline

[106]
Liessol zei op 11 okt 2008 - 20:46:
leuk hoor

[edit: Sorry mijn broer zat achter mijn computer, en die schreef dit op! x) I'm sorry! xx ]