Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Doen/niet doen?

Doen/niet doen?

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 17 aug 2010 - 20:54:
[...] heeft altijd ruzie met haar ouders, als ze haar naar een gehoorzaamheid-kamp in Spanje sturen is ze het er totaal niet mee eens. Ze schreeuwt en trekt aandacht tot ze erachter is gekomen dat ze toch echt moet. Eenmaal daar veranderd er niets, ze overtreed de regels en sloeg een kamp genoot, waar een heel gevecht uit kwam. Als ze op een avond ontsnapt ziet ze Fernando Torres met vrienden voetballen. Ze heeft geen idee wie hij is. Ze praat gezellig met hem en doet ook nog even mee, het valt haar op dat hij heel goed is. Als ze hem een paar dagen later weer tegenkomt - voor zijn enorme huis beseft ze dat hij op een voetballer lijkt die toevallig ook Fernando heet. Dan valt het kwartje, het is Fernando Torres. Ze begint steeds meer van hem te houden en ontsnapt ook steeds vaker van het kamp haar vriendinnen daar komen erachter en ze willen weten wat het is. Als de kampleiders erachter komen dat ze weg is word ze op het kamp gehouden. Ze schreeuwt, huilt en maakt alles kapot wat ze kapot kan krijgen. Mensen maken zich zorgen over haar, maar zij weet het niet. Ze wilt naar Fernando en doet er alles aan. Een paar keer lukt het haar, maar wat als ze weer ontdekt word en nog meer psychiaters op haar dak krijgt. Ze slaapt niet meer in een kamer met leeftijdsgenoten, maar met de leiders. Ze voelt zich opgesloten en krijgt woede aanvallen. Als ze naar huis gaat merken haar ouders dat het juist erger geworden is. Ze moet terug en gaat op zoek naar Fernando die haar niet meer herkent. Ze doet er alles aan om hem haar weer te laten herkennen maar hij weet het niet meer, of doet hij maar alsof? Ze zet haar zin door, lukt het haar? En zal ze weer de oude worden, of zal het nog erger worden?

Doen/niet doen:
Titel:
Jongens/meisjes naam:


Je zal me heel erg helpen door het te invullen



Lipsy
Lipsy

Lipsy is offline

[114]
Lipsy zei op 17 aug 2010 - 21:04:
Doen!
Ach.Ik denk niet dat je ooit van mij een deftige titel kunt verwachten, dus ik ga niet proberen.xd
En voor een naam...?
-Ik ben gewoon een inpiratieloos iemand.

Fernando
Fernando

Fernando is offline

[17]
Fernando zei op 17 aug 2010 - 21:24:
Doen ^^
gosh, ik ben barslecht in titels xd
meisjesnaam ; Amore, Amora, Lucy, Lucille..
die kwamen het eerste in me op
jongensnaam ; Alexander, Francesco, Alejandero, Roberto, Xander..
die kwamen ook als eerste in me op
heb ik je goed geholpen?

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 18 aug 2010 - 17:10:
Nog iemand?

NewMoon
NewMoon

NewMoon is offline

[10]
NewMoon zei op 23 aug 2010 - 17:49:
Omg doen.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 23 aug 2010 - 19:06:
Hij staat online
Break Away
hier kan je hem lezen, ik heb één hoofdstuk.
Aan de titel word nog gewerkt, suggesties altijd welkom

Blub
Blub

Blub is offline

[160]
Blub zei op 26 aug 2010 - 19:41:
Ik ga hem lezen, klinkt geweldig