Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Velvet Touch

Velvet Touch

Laine
Laine

Laine is offline

[41]
Laine zei op 29 sep 2010 - 22:11:
Een aanraking kan zoveel zeggen. Een aanraking kan een wereld van verschil maken.

Halluhallu menschjes,

Ok dit is redelijk apart, ik en mijn beste vriendin, Onna (Ercalas), schrijven heel erg veel, zoveel dat we op onze eigen verhalen zijn beginnen te fanficcen, klinkt heel ego, is het ook, maar ja. Waar het om gaat is dat het zo werkt; je hebt een personage, (bijvoorbeeld) Gabriël. Hij heeft een eigen verhaal, Leer Mij Vliegen, maar het is goed om je personages goed te leren kennen, daarom zetten we hem ook in andere scenario's. Dit varieert van de Harry Potter wereld tot een volkomen zelf verzonnen verhaal.

Vriendinnen van ons hebben deze zogenaamde 'Brssen' (Backstage-rollenspellen) van ons gelezen en vonden die allemaal heel leuk, daarom bedacht Onna dat we het wel een keer op fanfic konden zetten, gewoon om te kijken wat de rest van de wereld er van dacht.

Velvet Touch speelt zich af in onze 'eigen' wereld, de OnLi wereld, waar al onze actieve personages samen in een soort enorm kasteel omringt door heuvellandschap leven, ieder (stelletje) zijn/haar eigen appartement.

Een 'nieuwbedacht' personage (dat eigenlijk uit een anime komt, wie het raadt -behalve bepaalde personen die het eigenlijk al weten- krijgt... een kaartje thuisgestuurd door mij! Als je dat wilt...) komt die wereld binnenvallen, met alle gevolgen van dien...

http://www.fanfic.nl/fiction/3431/velvet-touch/