Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Humanoid

Humanoid

Moiitjx33
Moiitjx33

Moiitjx33 is offline

[31]
Moiitjx33 zei op 16 nov 2010 - 19:13:
Ik zeur heel de tijd, I know ><
Maar ik wil toch nog een laatste keer proberen mijn verhaal Humanoid bekender te maken.
Het verhaal speelt zich af in de toekomst, Tokio Hotel bestaat niet, maar de bandleden wel.

Ven is een sterke gescheiden vrouw met een zoon van vijf. Ze heeft een hatelijke baan, een stomme baas , leuke vrienden, een onvergeetbare ex-man en een mooi huis. Maar wanneer ze één simpele code kraakt, vallen al deze goede dingen in een map en wordt deze gesloten. Ven is in gevaar, krijgt hulp van een vreemdeling en ontdekt steeds meer dingen over zijn duister verleden. Niet enkel haar leven zit op het spel, maar ook die van haar vrienden. Ven moet zo snel mogelijk haar bestanden zien weg te wissen voor er iemand gewond raakt.
Maar lukt het haar op tijd?


Ik dank jullie met HEEL mijn hart als jullie dit willen lezen (:




Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 16 nov 2010 - 19:16:
Oh, miep, ik moet de laatste drie delen nog lezen. Scusi, ik ga ze heus nog wel lezen, morgen, denk ik.

Enen, iedereen zou dit verhaal moeten lezen, want het is een geweldig verhaal. <33

Moiitjx33
Moiitjx33

Moiitjx33 is offline

[31]
Moiitjx33 zei op 21 nov 2010 - 16:55:
Oh, miep, ik moet de laatste drie delen nog lezen. Scusi, ik ga ze heus nog wel lezen, morgen, denk ik.

Enen, iedereen zou dit verhaal moeten lezen, want het is een geweldig verhaal. <33


Er is intussen nog een nieuw hoofdstuk bij proloog van deel drie