Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Games-topic

Games-topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 nov 2014 - 20:49:
Ik dacht: we hebben een boekentopic en een filmtopic, maar geen gametopic, terwijl we volgens mij allemaal wel spelletjes spelen. Wat is jouw favoriete gezelschapsspel, ben je stiekem verslaafd aan Candy Crush, gebruik je je oude Nokia nog om Snake te spelen, of speel je liever League of Legends?



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 27 nov 2014 - 0:04:
Jazz Jackrabbit! Dat heb ik nog steeds op mijn laptop, dat is awesome. En verder speel ik ook de Sims (3) (Black Widow en Hawkeye hebben een dochtertje, voor wie het wil weten) en Lord of the Rings Online en ik heb Skyrim, maar ik ben er verschrikkelijk slecht in .___. En ik speel religiously Avengers Alliance op mijn gsm.

En Hearthstone ken ik omdat één van mijn vrienden dat speelt & ik wel eens heb toegekeken. ^^ Ik snap dat soort spellen zelf nooit zo goed, though, ik ben absoluut niet strategisch aangelegd; hack&slash is meer mijn stijl. *kuch*

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 nov 2014 - 0:25:
Ik had Niall en mijzelf gemaakt bij de sims. Alleen nu ik een andere laptop heb kan ik geen sims meer spelen. En ik was nog wel zwanger van Niall. *goes to cry in the corner*

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 27 nov 2014 - 7:27:
Ik speelde de sims maar dat vind ik nu toch zo ongelooflijk saai.
Nee jongens, Asassins Creed is ZO mijn ding! I love that game!
Also wil ik een wii aanschaffen, want Just Dance. Hartjehartje.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 27 nov 2014 - 20:05:
Assassins Creed is echt heel erg awesome.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 27 nov 2014 - 20:05:
En just dance is ook voor de Xbox kinect!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 nov 2014 - 20:07:
Ik wil heel graag Assassin's Creed gaan spelen. Ik heb ook al drie delen liggen, maar ik ga steeds Skyrim spelen.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 27 nov 2014 - 21:34:
Ooooh, Assassin's Creed heb ik ook! Niet dat ik daar veel beter in ben dan in Skyrim, maar het is wel heel tof

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 nov 2014 - 21:35:
Volgens mij heeft Het Lief het ook.
misschien wil 'ie het wel een keertje met me spelen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 27 nov 2014 - 22:33:
Ik hou van assassins creeed maar op mn oude computer doet hij heel sloom en mn nieuwe doe de geluid het niet goed ofzo. er is in ieder geval iets mee.
En de resolutie gaat erdoor naar de knoppe.
But damn beside my frustration during playing I LOVE THE GAME.
Ik ben nogg niet zo ver / goed though.

Jongens, ik wil een Wii kopen. en nu zit ik te twijfelen tussen een nieuwe Wii mini kopen of een tweedehands original Wii kopen... What should I do?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 nov 2014 - 22:47:
Hoe groot is get prijsverschil?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 nov 2014 - 23:01:
Volgens mij heeft de Wii mini niet echt veel voordelen ten opzichte van de originele Wii, behalve dat-ie kleiner is, en een gewone Wii werkt prima (ik heb er zelf ook een) en tegenwoordig zijn ze, zeker tweedehands, helemaal niet meer zo duur, dus ik zou voor een originele gaan. Maar ik weet niet helemaal zeker of de Wii mini echt zo weinig voordelen heeft als ik denk.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 nov 2014 - 8:31:
Passen er Wii-mini spellen in de gewone Wii?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 28 nov 2014 - 9:16:
Er is geen verschil in spellen Bo. Alle Wii spellen kunnen in beide spelcomputers.
Het prijsverschil weet ik zo niet, want hoe erg ik ook zoek ik heb geen idee hoe duur de originele Wii is.
De Wii mini is 100 euro. En de laatste keer dat ik naar een Wii keek was hij 200 euro, maar toen was hij ook net uit.
En tweedehands wii's zijn 75 euro, zonder iets erbij, en als ik er 1 t/m 5 spellen erbij wil zijn ze meestal rond de 150. Dat wil ik er nog wel voor betalen. But yea. Ik zit een beetje in een dilemma.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 nov 2014 - 9:44:
Als je voor 25 euro nieuw hebt, heb je wel garantie erbij.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 nov 2014 - 9:45:
Wat is het precieze verschil tussen de twee apparaten? Kan je er met een meer of heb je andere controllers of iets?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11