Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Games-topic

Games-topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 nov 2014 - 20:49:
Ik dacht: we hebben een boekentopic en een filmtopic, maar geen gametopic, terwijl we volgens mij allemaal wel spelletjes spelen. Wat is jouw favoriete gezelschapsspel, ben je stiekem verslaafd aan Candy Crush, gebruik je je oude Nokia nog om Snake te spelen, of speel je liever League of Legends?



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 april 2015 - 18:47:
OH btw, ik wilde Life is Strange spelen. Omdat Poods hem speelt en het echt een facking awesome spel is. Maar hij is dus niet voor Mac beschikbaar. Dus ik blijf wel wachten tot Poods hem uitgespeeld heeft. Thank god doet hij een playthrough.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 26 april 2015 - 1:08:
Wat is dat voor een game?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 april 2015 - 11:02:
Life is Strange? Ehm, ja. Hoe leg je dat uit. Een meisje ontdekt dat ze visioenen krijgt en de tijd kan terug draaien. En jij speelt dat meisje dan en moet het stadje zien te redden van een dikke storm die ze in één van haar visioenen heeft gezien. Maar in de tussentijd zijn er nog meer dingen waar mensen jou/haar hulp voor nodig hebben. En daarmee red je dus ook levens enzo. Best wel vette game. De graphics zijn echt mad goed! Maar hij is alleen niet voor Mac beschikbaar. Dus dat is wel beetje jammer. En het duurt minimaal een dikke maand voor er een nieuw hoofdstuk uit is. Want de game wordt letterlijk NU gemaakt.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 april 2015 - 20:37:
Maar Life is Strange is toch best wel demanding qua specs? Want de laatste keer dat ik keek hadden zelfs de duurdere Macbooks geen hele denderende specificaties.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 26 april 2015 - 21:33:
Nou, het minimum dat ze vragen is minder dan de Sims 3, dus ligt eraan wat je demanding vindt, denk ik.

Life is Strange lijkt me ook zo awesome. Misschien ga ik het binnenkort ook wel spelen (:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 april 2015 - 23:23:
Echt? Ik dacht door de graphics dat hij wel redelijk wat zou vragen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 april 2015 - 1:06:
Maar Life is Strange is toch best wel demanding qua specs? Want de laatste keer dat ik keek hadden zelfs de duurdere Macbooks geen hele denderende specificaties.
Dat maakt voor dit geen spel geen reet uit. Het spel wordt gemaakt voor windows computers. En de versie voor Apple is er [nog] niet.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 april 2015 - 7:36:
Het maakt niet uit dat een spel gemaakt is voor Windows, want dan kan het nog altijd veel meer vragen dan je pc/laptop aankan.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 29 april 2015 - 14:26:
Is dat ook een TellTale idee? Of echt RPG?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 18 mei 2015 - 0:55:
Ik heb net Professor Layton en de legende van Azran uitgespeeld en ik weet serieus even niet meer wat ik moet doen met mn leven. Hebben jullie dat gevoel ook als je een boek uitleest waar geen vervolg op is en het was een serieus goed boek? That's what I'm feeling now :/

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 18 mei 2015 - 7:48:
Jaaaa of met series als ze zijn afgelopen haha

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 mei 2015 - 9:01:
Er kruipt veel tijd in en je hecht je aan de personage's/het verhaal, dus dat is logisch. Het duurde 45 uur voor ik Dragon Age: Origins uithad, en dat is zo'n spel waar ze heel hard focusten op de personage's bij de gameplay, zodat je echt gehecht aan hen raakt, dus dat was wel vreemd om daar dan klaar mee te zijn. In Skyrim heb ik al 200 uur gestoken zonder de main quest uit te hebben, want als dat uit is dan gaat er ook een enorme leegte zijn.

Maar bij videospelletjes heb ik het wel makkelijker dan series, want ik heb altijd League of Legends om meteen op terug te vallen, en ik heb dus áltijd een spel dat ik speel, zelfs als ik tussendoor story games speel.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 18 mei 2015 - 9:40:
Ik vind het gewoon zo rot want van PL worden er gewoon echt geen games meer gemaakt. Ik heb een paar nog niet gespeeld, zoals melodie van het spook en verloren toekomst, en dan zijn er ook nog rip-offs die ik wel wil gaan spelen. Maar ugh. Azran was gewoon het 'laatste' (Professor Layton is niet in chronologische volgorde uitgegeven, yay for that) game en ugh ;(
Volgensmij is professor Layton zelfs de reden dat ik mn 3DS heb aangeschaft.

Also, ik ben nu dus op zoek naar (alle) andere spellen. Iemand die van ze af wil?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 mei 2015 - 10:01:
Ik heb ze op een r4-kaartje staan. Heb een reserve, die wil ik je op zich wel geven als ik je een keer op een meeting zie, maar no promises, want ik weet eigenlijk niet waar ik ze gelaten heb.

Weet trouwens ook niet of ze in een 3DS passen, zal ik eens moeten testen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 18 mei 2015 - 10:09:
Nee haha ik heb zelf ook een R4 kaartje, maar ik wil gewoon zelf de spellen hebben.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15