Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Games-topic

Games-topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 nov 2014 - 20:49:
Ik dacht: we hebben een boekentopic en een filmtopic, maar geen gametopic, terwijl we volgens mij allemaal wel spelletjes spelen. Wat is jouw favoriete gezelschapsspel, ben je stiekem verslaafd aan Candy Crush, gebruik je je oude Nokia nog om Snake te spelen, of speel je liever League of Legends?



Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 7 juni 2015 - 17:11:
Ik vond de eerste ook het minst leuk, omdat die inderdaad erg eentonig is.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 juni 2015 - 8:53:
Iemand E3 aan het volgen? Want damn, zoveel games die ik wil. Maar vooral Star Wars Battlefront. SWB wins everything. En Horizon Zero Dawn. En Final Fantasy VII remake. En Mirror's Edge origin story voor Faith (open world/free roaming). En Dishonored 2. asdfghjkl;

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 juni 2015 - 18:14:
O god, de E3. Het zusje en ik kijken de streams terug en alles is zo mooi en ik word er hebberig van (al blijf ik tot nu toe bij mijn voornemen om alleen voor Fallout 4 een uitzondering te maken op mijn geen games voor de volle prijs-policy). Final Fantasy VII heb ik nog op de DS gespeeld en als ik een PS4 zou hebben/overwegen zou ik de remake echt overwegen te gaan spelen (maar helaas). En god ja, Dishonered 2 <3
On a completely different note: ik heb AC1 opgegeven. Misschien dat ik morgen deel twee in de xbox prop.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 juni 2015 - 13:13:
Dishonored is zo leuk, ik ben al aan mijn tweede playthrough begonnen.
Je kan het spel namelijk op verschillende manieren spelen. De eerste keer vermoordde ik iedereen die op m'n pad kwam, dan heb je high chaos, en nu doe 'k low chaos, dus dat is vooral veel stealth en mensen langs achter choken enzo.
't Is zo leuk, jongens. Zo leuk. <3

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 28 juni 2015 - 23:46:
Dat lijkt me echt een vette game om te spelen, Dishonered. Bij E3 was ie al asdffgghkjl.

Waarop speel je Kay?

Ik ben weer verder gegaan met AC Blackflag en ik kwam eindelijk voorbij een missie en nu is het weer vet leuk om te spelen yaaaay. Maar even. Syndicate ziet er zo on-ge-lo-ve-lijk gaaf uit. Ik wil echt een XBOX One, haha. Allee al voor AC Syndicate want oud Londen en jaaaaaa

edit: heeft iemand de walkthrough gezien van P.T. maar de game zelf zou Silent Hills gaan heten. Want Norman Reedus zit erin yaaay.
Nee, but seriously. Ga het eens kijken. You'll shit yourself it's so scary confusing.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 juni 2015 - 12:08:
PC. PC gamer for life.

En sowieso gaan ze AC Syndicate nog uitgeven voor computer en playstation, jezelf exclusive voor één console maken, is een grote hap in wat je zou kunnen verdienen.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 30 juni 2015 - 14:27:
Klopt, maar ik heb alleen een xbox 360 haha. Daar komt 'ie niet op uit.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 30 juni 2015 - 14:31:
Yo Kay, heb je steam? /hint

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 juni 2015 - 14:41:
@Daan: ja. Floodlight13. c:

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 1 aug 2015 - 11:43:
De nieuwe AC ziet er zo goed uit maar ik wil alles in de volghorde spelende waarin het is uitgebracht en dan ben ik er nog laaaaang niet aangezien ik nog maar in eht eerste spel zit :/

Also: mn computer haat me, hij blijft maar vastlopen in de game en dat is super hinderlijk als je vecht *huilt*

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 aug 2015 - 12:05:
AC is zo leuk though! Niet als je computer vastloopt, maar ik bedoel: het is het wél heel erg waard om alles op volgorde te spelen, want het is zo gaaf *.*

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 1 aug 2015 - 12:10:
Ja? Want het heeft verder heen storyline in zich toch?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 aug 2015 - 12:19:
Hoe bedoel je?
Ik heb AC1 nooit gespeeld (met Altaïr), maar ik weet wel dat die steeds terugkomt, en AC2 + Brotherhood + Revelations gaan allemaal over een assassin in de Florentijnse Renaissance, en ik ben nog maar in Revelations, dus ik weet 't verder niet, maar ik neem aan dat de volgende spellen in elk geval over dezelfde Asassins vs. Templar dinges gaan en dat er nog wel meer flashbacks komen? Cyn heeft ze volgens mij allemaal gespeeld, die weet 't vast beter.
Maar anyway: de spellen worden steeds uitgebreider en groter en in elk spel zit een individuele storyline, die volgens mij wel altijd in het grote geheel van de reeks past.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 aug 2015 - 12:30:
Wat Dezh zegt.
In principe kan je alle main games apart spelen, maar AC2/Brotherhood/Revelations gaat inderdaad over dezelfde persoon (Ezio) en na AC3 is ook de hedendaagse Desmondverhaallijn afgelopen; het gaat een beetje confusing zijn als je out of order speelt, maar het kán wel, zolang je rekening houdt met personagesequences (dus dat meerdere spellen over dezelfde persoon gaan).
Dit heb ik trouwens van een vriendin, ik heb alleen Asscreed op m'n Nintendo gespeeld (en dat is 2, volgens mij).

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 1 aug 2015 - 12:44:
Hmm ik speel het wel gewoon in chronologische volghorde :3 Is ook wat beter voor mn centjes



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17