Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Liefdestopic #4

Liefdestopic #4

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 feb 2015 - 22:52:
Plaats hier alles wat met liefde te maken heeft



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 feb 2015 - 23:29:
Mijn ex had echt totaal geen moeite mee dat ik zoveel jongens vrienden heb. En dat ik ook wel eens bij mijn beste vriend, ja mannelijk, ben gaan slapen. In één bed nog wel. En hij wist waarin ik sliep. Maar het kwam gewoon dat hij wist wie mijn beste vriend was en hoe onze relatie is. Verder vond ik het niet leuk dat hij met andere meiden in één bed sliep ook al waren ze gewoon vrienden. Maar hij vertrouwde mij met mijn beste vriend. Dus ik vertrouwde hem. En uiteindelijk is dat niet de factor geweest dat wij er een punt achter hebben gezet.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 feb 2015 - 0:10:
Ah, Jezusallemachtig, ik moet echt stoppen met crushen op de meest onmogelijke mensen. (maar dan moeten die mensen ook stoppen met mij via Skype serenades te brengen van een fucking UUR!)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 feb 2015 - 0:11:
Als ze dat doen, zijn ze dan wel echt zo onmogelijk?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 feb 2015 - 0:14:
Hij werkt op Mallorca 7 maanden per jaar. So yes.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 27 feb 2015 - 1:44:
Ik heb heeeel veel jongensvrienden & iets minder meisjesvrienden, maar ik vind dat dat moet kunnen. Dat is vertrouwen hebben.

Ik zou zelf als ik een relatie heb, niet met een andere jongen in bed slapen. Ik zou ook niet willen dat hij met een ander meisje in bed slaapt, ook niet als het vriendschappelijk or whatsoever is. Ik val zelf alleen op mannelijk, dus als ik met een meisje slaap, maakt dat niet uit, according to the ex boyfriends.

Maar ik ben best wel snel jaloers & ben heel erg gesteld op loyaliteit, eer & vertrouwen op dat gebied. Ik zou zelf niet vreemdgaan en ik vind dat er géén excuses voor zijn.
Als helemaal niet de "ik was dronken" smoes. Ik was een keer dronken (voordat ik stopte met alcohol drinken) en er waren toen 3 mooie jongens die me wilden zoenen (mijn toenmalige vriend zat in Spanje) en ik deed het niet, want relatie. Niet iedereen is gelijk, maar ik vind het gewoon écht een slecht excuus.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 27 feb 2015 - 19:58:
Heb alleen maar jongensvrienden, en mijn vriend geeft er echt niets om. Misschien omdat ik echt helemaal niets met mannen heb en ze ook helemaal niet aantrekkelijk vind (husbando is een beetje een uitzondering). De enige meisjesvriend die ik heb is niet echt een meisjesvriend maar een jongesvriend.

Aan de andere kant heeft hij ook alleen maar jongensvrienden zo'n beetje dus ik maak me geen zorgen. En al zou hij meisjesvrienden hebben, dan maakt dat mij ook niets uit. Ik heb genoeg vertrouwen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 feb 2015 - 16:12:
@ Cyn: Maar dan was je denk ik minder dronken dan de meeste mensen zijn die de smoes gebruiken. Niet om het goed te praten, want als je een rela heb moet je zorgen dat je niet zo dronken wordt dat je niet meer weet wat je doet, maar ik heb een keer gehad dat ik redelijk dronken was en naast iemand liep en toen opeens vastgeklemd stond tussen hem en de muur en dat het gewoon een paar seconde duurde voordat ik uberhaupt snapte wat er gebeurde & ik hem wegduwde (toen was ik vrijgezel, dus no worries).

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 maart 2015 - 21:09:
My feels are hurt. Er is een meisje waar ik mee gekust heb een tijdje terug en waar ik altijd al een klik mee heb gehad, en ik dacht dat zij ook into mij was, maar die hoop heeft ze net de grond in geboord. So I'm going to allow myself a few days of self-pity now.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 maart 2015 - 21:10:
Wat heeft ze gedaan?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 maart 2015 - 21:16:
We waren aan het praten over een ship waar wij allebei redelijk intens fan van zijn, en ze zei dat ze net zo'n vriend wilt als hem, en ik vroeg of ze dan geen vriendin wou, en zij: "Gij bent het enige meisje waar ik ooit interesse in heb gehad, maar dat is over", en ik zat daar echt van "........................".
Zij uitleggen dat ze een tijdje iets voor mij voelde, maar dat het voor de kus al weggegaan was en dat ze dat na die kus zeker wist, maar het is na die kus een tijdje vrij stil tussen ons geweest omdat zij er nooit over leek te willen praten, en dan nu dit. En toen zei ze: "Als het eerder was gebeurd..." en nu weet ik niet goed wat zeggen of doen.

So I'm gonna sit here and feel sad for myself.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 maart 2015 - 21:18:
Oh, dat is inderdaad best wel naar. *hug*

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 5 maart 2015 - 22:07:
Meh. Dat is niet leuk *hugs*

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 maart 2015 - 12:00:
Ik dacht dat ik me er vandaag iets beter over ging voelen, maar het gaat juist slechter. More invested than I thought? Probablemente.
Thanks for the hugs though. <3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 maart 2015 - 12:40:
Zondag komt hij en ik ben eigenlijk best wel nerveus want ik weet niet hoe ik mezelf moet gedragen nu ik heb geaccepteerd dat ik hem leuk vindt =\

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 7 maart 2015 - 10:45:
Let you just be you. <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11