Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Liefdestopic #4

Liefdestopic #4

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 feb 2015 - 22:52:
Plaats hier alles wat met liefde te maken heeft



neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 26 maart 2015 - 20:33:
Vorige week ben ik naar een concert geweest (OM&M + TAA) en na afloop gingen we nog even naar de mac om iets te eten en te drinken. En toen zag ik daar een jongen die ik al vier jaar niet gesproken had en ik wist niet zeker of hij het was en of hij me nog kende. Ik ben na heel lang twijfelen op hem afgestapt en gezegd wie ik was enzo. En awhhh het was zo leuk en cute. En nu praten we best veel en awhh I guess I kind of like him. ;D
& ik zat op het forum een beetje oude posts te lezen... En één zo'n post (uit 2010) zei dat ik een huge crush had op die ene jongen. Amazing x'D
Dus mocht het ooit iets worden hebben we echt de best love story ever haha. Dan moet het echt het lot geweest zijn.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 maart 2015 - 10:07:
Ah wat lief!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 april 2015 - 13:47:
Aw, super cute Mars!


WELL guess who just got asked out to go to the movie tomorrow. Ik zit hier als een stom kind ftydkufui

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 4 april 2015 - 10:21:
Leeeeuk Jess! Door Dylan?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 4 april 2015 - 11:44:
Jaaa, en gewoon ineens. Like. Makes me happy, dat hij d'r dus ook moeite voor doet.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 april 2015 - 12:07:
"Ineens"
alsof wij het al niet weken zien aankomen ;p

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 4 april 2015 - 13:00:
Sssh fair point, but I didn't see the "hey, let's go to the cinema tomorrow, my treat" coming gahaha

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 april 2015 - 14:26:
Lief! *-*

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 5 april 2015 - 15:34:
Kjoeeeeet !

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 april 2015 - 21:55:
Ik ben effe helemaal klaar met verliefd zijn, maar gewoon daten zonder gedoe is zoooooo leuk als je het met de juiste persoon doet n.n

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 april 2015 - 21:58:
Tell me moreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 april 2015 - 11:44:
Oké, dubbel, maar goed. Laatst zat ik Catfish te kijken (for those who don't know: een programma waarin mensen geholpen worden die heel hecht (meestal romantisch) geworden zijn met iemand die ze alleen maar via internet kennen, en zijn gaan twijfelen aan de oprechtheid/het bestaan van dat persoon). Het ging over een jongen (Jamey) en een meisje (Ari), en hij wilde haar heel graag ontmoeten. Zij stemde toe, maar alleen als het via Catfish zou gebeuren, want ze had een geheim en was heel bang dat Jamey haar daardoor niet meer zou willen.

Dus, Catfish ging op zoek, en het leek er eventjes op dat ze getrouwd was, maar dat was ze niet. Alles wat ze verteld had bleek te kloppen, alleen ze was dus transgender (en had nog mannelijke geslachtsdelen). Ze had dit eerder niet verteld omdat ze nooit van plan was romantisch involved te raken, maar dat gebeurde dus wel en toen kwam ze dus met het dilemma dat ze dat moest vertellen. En toen hij daarachter kwam heeft 'ie inderdaad besloten niet met haar verder te gaan.

Nou, gisteren had ik het daar dus over met vrienden van uni, en die denken dat ze, in Jameys positie, hetzelfde gedaan zouden hebben. En ik wilde graag hier de discussie openen, omdat ik me afvraag wat jullie ervan vinden.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 april 2015 - 12:10:
Ik zou het niet erg vinden. Ik denk dat Jamey dacht dat hij in dit geval gay zou zijn ofzo, omdat Ari dus mannelijke geslachtsdelen heeft, maar ze is eigenlijk gewoon vrouw. En zodra ze de behandeling doorlopen heeft, heeft ze ook een (soort van) vagina, dus ik snap niet echt wat zijn probleem is.

Nogmaals, ik zou het niet erg vinden.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 april 2015 - 12:37:
Nee, maar wat dus uit m'n discussie van gisteren kwam, was het volgende, en dat is best wel waar: dat je rationeel weet dat het niet uit zou moeten maken, wil niet zeggen dat 't emotioneel ook niet uitmaakt.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 april 2015 - 12:43:
Dat klopt, maar er is altijd een grotere kans dat je het emotioneel aanvaart, als je er rationeel ook voor open staat. Als Jamey zulke mensen niet kan accepteren, zal hij ook minder snel emotioneel openstaan voor zulke mensen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12