Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Liefdestopic #4

Liefdestopic #4

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 feb 2015 - 22:52:
Plaats hier alles wat met liefde te maken heeft



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 april 2015 - 12:53:
Ze zijn wel vrienden gebleven, dus het is niet dat 'ie 'r helemaal weg heeft gegooid.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 april 2015 - 12:59:
dat is ook raar tbh. Als hij haar wel als vriend kan hebben, waarom dan niet als de vriendin zeg maar. Het enigste verschil is de eventuele seks. Beetje raar als je het mij vraagt

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 april 2015 - 13:58:
Alsof seks niet belangrijk is in een relatie.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 april 2015 - 14:08:
It is. Maar het is meer zo van. Hij kan haar wel accepteren in haar vorm als een vriendin, maar niet als de vriendin. Hij is dus in bepaalde mate een soort van beschaamd voor haar? Dus waarom zou je haar dan nog als vriendin aanhouden?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 april 2015 - 14:25:
Hoezo heeft het nou weer met schaamte te maken?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 april 2015 - 15:32:
Ik denk dat het heel anders was geweest als Jamey het meteen of vrij snel geweten had, want elke keer als hij de geslachtsdelen van Ari had gezien, zou hij eraan herinnerd geweest zijn dat ze dat zo lang voor hem verborgen heeft gehouden. En ik denk dat mannen van zichzelf al veel minder open-minded zijn dan vrouwen, en dat als de geslachten omgedraaid waren het dan heel anders afgelopen was.

Persoonlijk zou het mij niet uitmaken als ik een meisje leerde kennen dat nog geen bottom surgeries heeft gehad of ze zelfs nooit wilt hebben, maar ik zou 't liefst wel weten van zodra er romantic inclinations zijn.
Verder helpt transvrienden hebben enorm om daar opender voor te worden. Als je er meer over weet, er over nadenkt, het meer accepteert als deel zijnde van het leven (want iedereen weet dat er zulke mensen zijn, maar als je zelf niet iemand kent die trans is, staat het nogal ver van je af) dan zou je iemand als Ari heel makkelijk accepteren.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 april 2015 - 15:52:
Ja, dat. Maar ik denk dat er ook seksualiteit aan ten gronde ligt. Als jij jezelf definieert als 100% straight en ineens blijkt je chick een penis te hebben... Dan is dat een schok voor je seksualiteit.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 30 april 2015 - 16:29:
Wrm zou dat een schok voor zijn seksualiteit zijn? Ze is in alle aarden een vrouw, een enkel deel van haar lichaam echter nog niet. Hij is nog steeds straight, hij is immers gewoon op een vrouw gevallen

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 april 2015 - 16:38:
Je kijkt er nu wel heel narrow-minded naar, Iv.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 30 april 2015 - 19:53:
Maar misschien is dat voor hem niet zo, Iv.

Overigens denk ik dat het misschien ook zo zou kunnen zijn dat hij geen liefdesrelatie met haar wil, omdat hij het nu een te zware last vindt (ze moet (als ze dat wil iig) immers nog wat stappen doorlopen voordat ze ook lichamelijk een vrouw is en volgens mij is dat een behoorlijke emotionele rollercoaster).
Ik denk trouwens ook niet dat het enige verschil tussen een liefdesrelatie en een vriendschapsrelatie seks is.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 april 2015 - 19:59:
In een perfecte wereld is elke persoon het geslacht waar ze zich het meest in herkennen, onafhankelijk van hoe ze geboren zijn, en in die perfecte wereld ziet iedereen die persoon dan ook als hun gekozen geslacht.
Maar in die wereld leven wij niet. Hier is het nog steeds heel vaak 'penis = man, vagina = vrouw', en dan kan ik het aannemen als iemand die zichzelf 100% hetero beschouwt je niet zomaar met iemand seks zou kunnen hebben die een penis heeft.
Dat wilt niet zeggen dat als ze samen waren ze dan per se seks zouden moeten hebben, of dat ze dat juist niet zouden kunnen hebben, of dat ze er niet samen naar zouden kunnen groeien, maar ik vind niet dat hij zichzelf zou moeten dwingen iets te proberen waar hij zich oncomfortabel bij voelt, gewoon omdat hij wel gevoelens voor haar had/heeft.

En wat Juul zegt, er komt inderdaad een hele emotionele rollercoaster bij kijken, om nog maar te zwijgen over hoe lang zulke processen eigenlijk duren, dus ja.

Ik begrijp hem wel.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 mei 2015 - 17:23:
Peter en ik gaan waarschijnlijk samenwonen als ik terug ben uit Berlijn dafjdakfjdafja :'D

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 1 mei 2015 - 19:22:
Aaaaah Juuuul leuk!

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 1 mei 2015 - 19:24:
O @Bo die heb ik ook gezien!
en im begrijp het juist wel. Een vriendin is heel anders dan een vriendinnetje, het verschil is niet alleen seks (Wat je ook met een vriend kan hebben overigens, kan altijd gebeuren of FWB) maar nog veeel meer. Dus ja, om alle redenen die zijn genoemd, snap ik het zeker wel. Sowieso, als hij dan geen aantrekkingskracht meer voelt door die info, is het al begrijpelijk. vind ik.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 1 mei 2015 - 19:26:
Aaahh gefeliciteerd Juul



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13