Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Liefdestopic #4

Liefdestopic #4

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 feb 2015 - 22:52:
Plaats hier alles wat met liefde te maken heeft



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 mei 2015 - 14:15:
Juul, hoe awesome! Weet je al waar en zo?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 2 mei 2015 - 14:23:
@Juul: Leuk!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 2 mei 2015 - 17:00:
:'D

@Dezh: als 't allemaal lukt, gaan we in Nijmegen wonen

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 mei 2015 - 12:01:
Mijn moeder hield altijd bij hoog en laag vol dat ze nooit zou hertrouwen na mijn vader, omdat dat huwelijk vreselijk was. Twaalf jaar nadat ze met mijn stiedvader een relatie begon, vieren we vandaag hun tweede huwelijksverjaardag. :3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 10 mei 2015 - 12:11:
aawhhh

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 11 mei 2015 - 22:34:
Yay leuk!

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 13 mei 2015 - 23:52:
Gosh, ik heb iemand "ontmoet" via een app (iemand uit groningen) en we hebben precies dezelfde intresses, hij doet mijn opleiding maar dan op het HBO en hij speelt topniveau voetbal. Ik ging dat laatste checken want well, ik wist niet of ik dat wel moest geloven, maar het is ook gewoon echt zo. Het staat op alle officiële voetbalsites en we praten leuk en whieeee i missed this.
hopelijk houdt het aan & verwaterd het contact niet en yay i am happy right now.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 15 juni 2015 - 13:10:
Oh jongens ik besef me telkens hoe super gelukkig ik de afgelopen maanden ben en en oh damn. We hadden zaterdag een familie-etentje omdat opa en oma 61 jaar getrouwd zijn en je hoorde gewoon trots in z'n stem toen hij zich voorstelde aan mijn familie en en. Ik zit als een idioot te glimlachen terwijl ik dit schrijf. Just.. Wow.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 15 juni 2015 - 15:51:
Ik ben een fic aan het lezen en daar wordt liefde als het volgende beschreven:
'Like everything in your head just goes quiet.  All the voices that told you that you weren’t good enough, that you weren't attractive or interesting or deserving enough, that you're not inherently loveable, just fall away.  And it’s just you and them and it’s beautiful.  It’s the most beautiful thing in the world,'
En ik zat daar echt naar te staren zovan. Dat is letterlijk hoe ik me voel als ik rond de jongen ben die ik leuk vind. Dat was echt zo'n schok voor me and I'm just...

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 17 juni 2015 - 11:54:
wat fijn allemaaaal
ik eh. ik heb wat flow met een vriend van mijn vrienden die ik al een tijdje ken en
dat is al een tijdje maar ik weet niet hoe of wat en of dat
het wat is maar het is leuk en jaaaaa hihi

edit: ik kan hier beter niks meer posten want elke keer als ik het dan eindelijk hier post gaat het weer kapot. Jakkes wat haat ik liefde soms. Het is zo moeilijk om positief te blijven als je in 1 jaar tijd vaak op je hart getrapt bent

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 juni 2015 - 11:11:
Mijn ouders zijn vandaag 18 jaar getrouwd en mijn vader kwam net thuis met een grote bos bloemen met een kaartje erin waar Ik hou van je opstaat. Hendjdjd they cute

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 21 juni 2015 - 19:04:
Discussie topic:
Vinden jullie het belangrijk om ook door de ouders van je partner voor bijna de volle 100% geaccepteerd te worden, of maakt dat voor jullie minder uit?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 21 juni 2015 - 19:22:
Ik vind het wel belangrijk. Anders zou ik me steeds ongemakkelijk voelen bij mn vriend thuis.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 juni 2015 - 19:32:
Eens met Jen. Het is belangrijk dat je je niet alleen bij diegene, maar ook bij zijn/haar familie op je gemak voelt, anders ben je toch geneigd niet mee te gaan naar verjaardagen etc. en speel je dus een kleinere rol in het leven van je vriend(in) en dat lijkt me nou niet de bedoeling. Plus, als het echt serieus is, heb je een groot deel van je leven waarschijnlijk nog met zijn/haar familie te maken, dus dan lijkt het me prettig als je ook goed met (bijna) iedereen overweg kunt.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 21 juni 2015 - 19:44:
Liever wel. Als de ouders je relatie niet honderd procent steunt, is er een kans dat er een moment komt waarop je vriend/vriendin moer kiezen. Dat wil ik hem in ieder geval niet laten doen



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14