Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Liefdestopic #4

Liefdestopic #4

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 feb 2015 - 22:52:
Plaats hier alles wat met liefde te maken heeft



Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 5 sep 2015 - 14:03:
Da's een goeie vraag Bo...
Ik heb de jongen in dit geval afgelopen woensdag in de klas pas leren kennen. Maar, sinds die nacht komt ie tevoorschijn in m'n dromen.
Dus ik voel me er best wel door verward... Aangezien ik normaliter meer op andere 'types' val. Om het zo te zeggen; is crush een beter woord? Think so, anyway.
Dat was de reden dat ik 't vroeg aangezien ik geen notie heb wat ik ermee moet/wil.
...

Volgens mij is hier geen touw aan vast te knopen, maar ik hoop dat het enigzins te volgen is.

edit: hoort blozen er ook bij?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 sep 2015 - 14:28:
Ik zou het lekker laten gaan. Voor nu klinkt het alsof je wel interesse in hem hebt en misschien ontwikkelt dat gevoel zich verder, misschien niet. Ik zou het lekker nog een weekje of twee aankijken. Durf je hem aan te spreken?
Blozen kan erbij horen maar 't kan bv ook zijn dat je bloost ómdat je over hem gedroomd hebt en dat beschamend vindt, niet omdat je hem leuk vindt.

Oh, en dromen zeggen niet altijd veel. Ik droom over 483 mensen maar als ik op hen allemaal een crush zou hebben... well.

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 5 sep 2015 - 17:02:
Ah, goede raad, dankjewel!
Praten doen we eigenlijk elke keer als we samen les of pauze hebben.
So yeah...
Schamen...hm nee denk t niet, ben niet echt iemand die zich snel schaamt. Misschien meer dat ik bloos omdat ik het niet snap...
Maar aankijken ga ik zeker doen!
Dankjewel!

P.s. Hij is iig bekend met het fandom van HP, aangezien hij de ketting van de tijdverdrijver draagt

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 13 sep 2015 - 15:22:
-

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 13 sep 2015 - 16:36:
Ik had laatst een date en dat is uiteindelijk niets geworden (hij was wel leuk, tho, maar ik voelde hét niet)
Ken je dat gevoel dat je iemand bijvoorbeeld wel erg knap vind, maar niet aantrékkelijk? Gewoon zo van, jij bent mooi maar alsnog zullen we niet meer worden dan vrienden.
Wel jammer, tho. Ik mis het best wel.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 sep 2015 - 16:40:
Honestly I don't. Er zijn like drie mannen op de wereld die ik knap vind of zo. There's just no point.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 13 sep 2015 - 16:42:
Wejooo dat zijn er niet veel.
Well - het gaat natuurlijk vooral om het innerlijk. Maar ook dat kan
mooi zijn, maar dan niet op die manier, snap je?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 sep 2015 - 16:43:
Idk mate maar then again ik ben geen datend persoon want moeite

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 sep 2015 - 16:44:
Ik vind heel veel mensen mooi/knap, maar dat betekent niet dat ik me meteen tot hen aangetrokken voel; dat heeft voor mij veel meer met innerlijk te maken.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 13 sep 2015 - 16:46:
Hahaha Bo <3
Nee, Juul, precies. Maar waarmee ik dus op date was
geweest, was eigenlijk zo leuk en lief en mooi dat ik hem gewoon
niet anders kon voorstellen als een normale vriend. Te ''perfect'' of zo, you get me? Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 13 sep 2015 - 16:47:
Ik vind heel veel mensen mooi/knap, maar dat betekent niet dat ik me meteen tot hen aangetrokken voel; dat heeft voor mij veel meer met innerlijk te maken.

yes.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 sep 2015 - 16:54:
Als ik alleen maar met mensen samen zou zijn als ik hét vanaf de eerste date voelde, zou ik nog nooit een relatie gehad hebben.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 13 sep 2015 - 16:56:
Maar wat Kay zegt is ook wel weer waar. Zoiets gebeurt natuurlijk niet stipt op sprong.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 sep 2015 - 16:58:
Precies. Iemand leren kennen en je komt overeen en je hebt 't fijn samen en deze persoon is veel meer dan ze in het begin leken, maakt ze duizend keer aantrekkelijker.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 sep 2015 - 17:12:
Ik snap wel wat Cyn probeert te zeggen tho. Als ze bij de eerste date al een vriend gevoel heeft snap ik dat ze het ''niks'' vindt. Je moet wel iets voelen om een tweede date te willen.

Ik heb echt al heel lang een crush op een van mijn vrienden, maar ik ben zo'n lafaard dat ik het gewoon niet wil vertellen en mijn beste vriendin wordt er een beetje moedeloos van omdat ik ondertussen wel alles tegen haar vertel en zij daar zit van ''JUST DO IT, YOU'RE CUTE TOGETHER'' ehm ja. Dat dus



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16